-
15:08:35 19.6.2008
Hendrych asi ti dali kocoure manual na punto... nalistuj si v manualu coupe stranu 243 (pokud jich tam tolik mas) a v casti consumi olio motore najdes 1 litro max consumo ogni 1000 km
-
13:12:24 18.6.2008
Max. spotřeba oleje, kterou má FIAT v manuálech je 400 g/1000 km.
-
22:30:51 17.6.2008
tak jeden z těch drsnějších úniků olele sem už našel... turbo sem vyndal za 5 minut 12... nad osou turba čisto... a pod ní dál do výfuku olej a docela dost... je vydět, že to rozstřikuje od hřídele a ty vůle tu verzi jen podporují... takže repas. fakt chyběl jen vlas a škrtali turbíny o tělo turba...
-
20:10:26 17.6.2008
tak co říkate někdo, kdo se vyzná na ty tlaky? málo, moc, nevim... nechaji se vyměnit kroužky jen na 3. a 4. válci? co to pak bude dělat? zlepší se to, nebo ne? já fakt nevim...
-
16:27:47 17.6.2008
Edrig jo hnus co, cumel sem na to jako osel... fakt litr na tisic... mi to zere deci na 5tisic a uz sem nervni a kontroluju to :)
-
12:47:36 17.6.2008
for HENDRYCH: ale kdyby byly kroužky jen poškozené, tak to olej bude papat, ale né takhle brutálně... to by na tom motoru snad nesměly být žádné, aby to takhle chlastalo... a hlavně jak říkám, v těch přepadech už nic neni...
FOR ALL: sem se dneska ptal a ty rozdíly tlaků ve válcích by prý neměli být tak veliké...
-
03:33:11 17.6.2008
Fakt je možné,aby v normě byl jeden litr na 1.000 km?Já mám u 1,8 litr na 12 tis.km,takže jsem spokojený.
No a ta cena 8.500,-Kč za kroužky je opravdu omračující.
-
22:45:25 16.6.2008
tak jsem právě změřil talky ve válcích... u zahřátého motoru: 9,5B 8,9B 7,8B 7,7B 8,7B... což je podle tabulek celkem v toleranci... akorát ten první a poslední maji nějak moc... a hlavně dneska sem se ptal na cenu pístních kroužků a neni druhovýroba a origo FIAT stojí na celej motor 8.500,- ... to je fakt brutalita...
-
21:56:03 16.6.2008
Stačí, když jsou stírací kroužky poškozené.Válce můžou mít dobré tlaky, i když to bere olej...
-
12:13:45 16.6.2008
v manualu pisou ze litr oleje na 1000km je furt este v norme... ten manual bych jim omlatil o palici a auto pustil do kramu odbrzdene z kopce... auto zere kdyz se honi do maxu a i tak mi to veme na 5000km tak deci max mozna min
-
18:33:42 15.6.2008
ale ten olej už v tom odvětrávání neni... sem to psal. ale zítra už bych snad měl mít pistoli na tlaky, tak bude první vodítko...
-
15:08:50 15.6.2008
COUPE 20VT.Ten olej v odvětrání je tam proto,že jsou asi velké průniky tlaku přes písty.Tím nastává přetlak v klikové skříni a vytlačuje jak vzduch,tak i olej kde se dá.Skutečně udělej zkoušku tlaků a uvidíš.Pokud máš dobré ložiska na klice a jen vyběhané válce,možná by to zpravily lamelové těsnící kroužky,které se rychle přizpůsobí ovalitě válce.
-
14:26:31 15.6.2008
2 Coupe20VT : Olejíček papá. Za studena na volnoběh tak 2 minuty klid, pak začíná, když jedu, tak to vydrží dýl, ale pak to začíná :-) No a pak stačí přidat-ubrat, resp. přeřadit a už se to valí :-) Odspoda se tomu vůbec nechce a na vrchu už pádí. Tak s tím jezdím co nejmíň a chystám ND.
-
17:51:05 14.6.2008
no jo, ale mě ten motor neklepe ani po výměně všech filtrů a oleje... tlak mi budík ukazuje nízký až nulový, ale stejně neklepe... a hulí opravdu jen dokavad se nezahřeje... a další věc, dneska sem vymil intercooler a mimo oleje v něm jsou kovové šminky... asi se turbo vydává na cestu do věčných lovišť. ale pořád tlačí...
-
14:53:09 14.6.2008
a zajímavý je, že to auto hulí jen za studena... jak se ohřeje, tak skoro nic...
-
14:52:36 14.6.2008
hm, tak to jsme tak na stejnym levelu... :-DD ale turbína o tělo zatím neškrtá... a tobě to taky tak papá olej? :-D
-
10:09:34 14.6.2008
A nemá to zvuk při plnění jako elektromobil? Ten mám já. Asi jsem ve vyšším levelu :-)
-
23:14:51 13.6.2008
tak jelikož zatím nemám pistoli na tlaky, tak jen dolívám olej... :-(
a mám nový poznatek... v těch přepadech od vany a ventilldeklu už je sucho... sice jsou mastné, ale to u každého auta, jelikož odsávají olejové výpary... takže tudy už to podle mě nedlabe.
Příčna: dle mého názoru to tam bylo hned od koupě, jelikož max hladina byla přelitá o víc jak litr. V tu chvíli je zaolejovanej i intercooler a komplet sání. Jak vyčistit a čím?
DALŠÍ POZNATEK: turbo na tom podle mě není zas tak dobře (kecy kamarádů), dneska sem sundal sací hadici vzal za hřídel a radialní vůle tak cca 1mm a axialní tak cca 2 - 3mm. dle mého názoru to žere olej tudy, protože ucpávky jsou v tu chvíli celkem bezvýznamné... a možná ještě přes gufera na ventilech... obojí se musí udělat.
je možný, že to ten olej žere tudy v takovém množství a turbo zároveň pořád tlačí???
díky Coupe 20VT
-
00:13:17 10.6.2008
zítra se de na další zjištování... nejdřív změřim tlaky, a pak tlak oleje na manuálním budíku... a uvidíme...
PS: nevíte někdo hodnoty, jaké bych měl naměřit na válcích? (klasika za tepla na volnoběh?)
-
20:59:25 9.6.2008
Kdesi jsem četl nějaké takové moudro, že by to mělo bejt poznat, tak jsem si to chtěl při týhle příležitosti ověřit...
-
20:56:44 9.6.2008
to ani náhodou .) já doporučuju první přeměřit tlaky ve válcích to napoví hodně
-
20:56:21 9.6.2008
Pozná ty špatný kruhy, když vytáhne měrku oleje - bude olej lítat ven?
-
18:14:17 9.6.2008
ty hadice jsem měl přesně takhle plný na Bravu - odešly pístní kroužky a olej lítal vrchem ven
-
13:29:06 9.6.2008
moc bych te nestrašil.. zatim je to zbytečný... ty elektro snímače tlaku jsou shit a každý to ví.. mě na volnoběh ukazuje 0.... a na manuálnim budíku mám 1,2 pří 100°C takže poradim nejdřiv to zmeř nanuálnim budíkem.. a pak něco teprv dělej.. ale radši stim nejezdi.. kdo ví... a pokud i manuální budík bude ukazovat takový kraviny tak to pak máš jasný.. ruku do ohně dám.. že tam na vonák bude minimálně 0,6-0,7B
-
08:42:33 9.6.2008
na kolik vůbec vyjde GO motoru?
s tim, že by se přebrušovalal klika, nový šály, komplet sada těsnění, gufera na ventily, pístní kroužky a rovnou i spojka...
to bude asi ranec...
-
08:35:18 9.6.2008
a ještě jeden poznatek: dnes ráno tlak oleje u studenýho na volnoběh cca 2,5B a za jízdy těsně pod 3Bary.
-
08:33:35 9.6.2008
první co udělám, shodím vanu a uvidím, jestli neni ucpaný sací koš... pak už mě čeká to nejhorší GO motoru.
PS: nezvedne se třeba tlak oleje, pokud mu dám selenku? ale tomu nevěřim...
-
08:30:44 9.6.2008
hm dobrý... :-( ale jakto, že ty hadice na to odvětrávání jsou tak plný oleje? vždyt to má jen odvětrávat a ne aby tam ten olej stál... sem z těch hadic vylil cca 3 decky oleje...
nemůže to být taky olejem? ted je tam nějaká šitka... chci tam nalít selenii, ale zase nevím, aby ji to nesežralo...
-
00:03:01 9.6.2008
ahoj lidi zachrante mě někdo...
20VT žere olej ale fakt nechutně. dneska sem sundal sací hadice turba a zkoušel sem vůli hřídele
téměř nulová... jak radialní, tak axiální
pak jak je na sací hadici těsně před turbem takový bazmek napojený přes slabší hadici do té silné, tak jsem ho vymontoval a on byl plný oleje(nevím odkud vede. je natažená někam za motor)... to samé hadice těsně před klapkou, taky plná oleje...
a další věc: vyměnil sem čidlo na tlak oleje a zkusil sem jak funguje: teplý motor: teplota oleje cca 70 st. na volnoběh 1 bar a při trochu zvýšených otáčkách tak 2,8 Bar.
teplý motor: teplota oleje cca 90 st. na volnoběh skoro nic a při jízdě zase přes 2,5 Bar.
kontrolka na tlak oleje se nerožla ani jednou a s motorem mám zatím naježdíno cca 1000km a pořád ani neklepne. jede taky normálně (spíš nenormálně, jede jako kráva :-D)
poradte někdo prosím, čim začít...
PS: co jsem vylil z té sací hadice ten olej, tak skoro úplně přestal hulit...