-
09:19:38 12.2.2011
Měl bych dotaz jaké má kdo zkušenosti se značkou sady rozvodů? Já tam mám Continental rozvodový řemen a při prodeji auta se toho hned kupující chytil a tvrdil, že tyhle řemeny po 3 letech začínají hodně tvrdnout. Je, nebo může být tohle pravda?
-
17:10:33 3.3.2010
no jak sem psal, 2x drazsi ikdyz stoji polovic :D ale zakladni cena v cesku rozhoduje
-
16:37:45 3.3.2010
kámoš miluje díly od starlajnu,tahá auta z němec a každý naplní starlajnem co se do něj vejde - lidi nechtěj auta dobrý ale levný a tak jim je vyrábí. jeho závratný záruce to vyhoví (má to k vratum z kopce) a hlavně ví že se s nima nevidí naposled a že mu brzy zase přijedou nechat vydělat korunu :-) takže viva starlajn :-)
-
15:20:31 3.3.2010
od starlajnu ani šrombek
-
14:34:26 3.3.2010
ZERO ne e ale rozdil v cene neni pokud jde o kladku, remen a desticky s naplnema, pokud nenakupujes u starline :D tam to vyjde 2x draz ikdyz jsou 2x levnejsi :D
-
13:09:44 3.3.2010
von Raven: Ty máš snad 20VT?
-
12:50:32 3.3.2010
je to tu dokola pořád jako u blbejch na dvorku. Sada rozvodu třeba ode mě od SKF 3300 a čerpadlo taky SKF kolem 1300,sada spojky kolem 6táců. Když se dělá 20VT tak je dobré ten motor vyndat a udělat to pořádně včetně kontroly karoserie a dalších a dalších věcí a to se trochu prodraží protože vyndat motor je práce skoro na směnu. pak se ale mechána dostane ke všem utrhanejm závitům po předchozích vemenech a opraví je. atd atd. Je potřeba rozmyslet na kolik pokusů to kdo chce dělat :-)
-
12:11:04 3.3.2010
jn za 12 sem mel 4 roky zpatky komplet rozvody i s naplnema a brzodvyma deskama, neresil sme pravda pevnou kladku a vodni cerpadlo
-
11:01:10 3.3.2010
docela pálka za tu práci.
-
10:52:28 3.3.2010
Mě to teda vyšlo jinak...
V servise Fiat, origo díly se zárukou. Hotovo do druhého dne...
Díly:
Řemen rozvodový - 1450,-
Napínací kladka - 2560,-
Převodový řemen - 630,-
Kladka pevná - 961,-
Vodní čerpadlo - 1901,-
=7502,-
Práce:
Řemen + kladky - 5,4Nh*420=2268,-
Výměna vodní pumpy a mikrořemene - 2,25Nh*2,25=945,-
=3213,-
Díly+práce=10715,-
+ DPH=celková cena 12750,-
-
22:14:20 2.3.2010
já jsem pro!:)
-
21:50:35 2.3.2010
Díky, poposunu otázku ještě dál. Zajímají mě ceny materiálu na rozvody 20VT + práce = komplet. A také ceny nové spojky - origo. Díky. Hokejka.
-
12:13:43 23.2.2010
doufám že už to píšu naposled: u 20VT se motor vyndavat nemusí,když to pořádně vykloníš a nejlépe dojebeš co se dá tak to jde bez vyndání. Sice uděláš 80% práce vedoucí k demontáži motoru a pak se tam s tim lopotíš a riskuješ chybu,ale "ušetříš" Pak ti lehne spojka,nedejBože ložisko serva a stejně ten motor vyndáš a uděláš to pořádně!!! kdo chce kam pomozme mu tam - klidně si ty servisy dělejte na 10x a pak se divte na kolik to celkem vyšlo! Píšu to už asi po desáté - servisní interval 100tisKm= rozvody s pumpou,spojka,ložisko serva a kdo chce mít klid až najede 150tKm tak i ventilový těsnítka - je to historicky vysledovaný!
-
09:52:22 23.2.2010
Nemusí se vyndavat...
-
07:56:44 23.2.2010
platí že 16VT jde vyměnit bez tahání motoru a u 20VT se musí vyndat?
-
16:10:29 22.2.2010
100tis jim nevadí ale nesmí se jít na doraz kilometrama a věkem,to už může být problém. 5let nebo 100tisKm doporučuju já,ušetří to pak hafo práce,satrostí a penízkůch :-) Jo a kdyby auto dlouho stálo,třeba 1rok bez zatočení tak bych to ani nestartoval!
-
14:26:04 22.2.2010
já bych volil zlatou střední cestu 80tis.
-
13:09:33 22.2.2010
Výrobce uvádí 100tkm.Na mojem autě se měnili po 120tkm.Já doporučuji 50tis.km nebo 5let.
-
12:37:02 22.2.2010
Zdravím pánové, jaký je interval pro rozvody na 20VT? Určitě se zde řešilo, ale opravdu se mi nechce procházet celé fórum, škoda že zde není možnost "vyhledávání".
Děkuji.