Rozvody 20VT

  • k20vt
    Měl bych dotaz jaké má kdo zkušenosti se značkou sady rozvodů? Já tam mám Continental rozvodový řemen a při prodeji auta se toho hned kupující chytil a tvrdil, že tyhle řemeny po 3 letech začínají hodně tvrdnout. Je, nebo může být tohle pravda?
  • von Raven
    no jak sem psal, 2x drazsi ikdyz stoji polovic :D ale zakladni cena v cesku rozhoduje
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    kámoš miluje díly od starlajnu,tahá auta z němec a každý naplní starlajnem co se do něj vejde - lidi nechtěj auta dobrý ale levný a tak jim je vyrábí. jeho závratný záruce to vyhoví (má to k vratum z kopce) a hlavně ví že se s nima nevidí naposled a že mu brzy zase přijedou nechat vydělat korunu :-) takže viva starlajn :-)
  • Lenoš20VTLE
    od starlajnu ani šrombek
  • von Raven
    ZERO ne e ale rozdil v cene neni pokud jde o kladku, remen a desticky s naplnema, pokud nenakupujes u starline :D tam to vyjde 2x draz ikdyz jsou 2x levnejsi :D
  • ZERO
    von Raven: Ty máš snad 20VT?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    je to tu dokola pořád jako u blbejch na dvorku. Sada rozvodu třeba ode mě od SKF 3300 a čerpadlo taky SKF kolem 1300,sada spojky kolem 6táců. Když se dělá 20VT tak je dobré ten motor vyndat a udělat to pořádně včetně kontroly karoserie a dalších a dalších věcí a to se trochu prodraží protože vyndat motor je práce skoro na směnu. pak se ale mechána dostane ke všem utrhanejm závitům po předchozích vemenech a opraví je. atd atd. Je potřeba rozmyslet na kolik pokusů to kdo chce dělat :-)
  • von Raven
    jn za 12 sem mel 4 roky zpatky komplet rozvody i s naplnema a brzodvyma deskama, neresil sme pravda pevnou kladku a vodni cerpadlo
  • Elkar
    docela pálka za tu práci.
  • ZERO
    Mě to teda vyšlo jinak...
    V servise Fiat, origo díly se zárukou. Hotovo do druhého dne...

    Díly:
    Řemen rozvodový - 1450,-
    Napínací kladka - 2560,-
    Převodový řemen - 630,-
    Kladka pevná - 961,-
    Vodní čerpadlo - 1901,-

    =7502,-

    Práce:
    Řemen + kladky - 5,4Nh*420=2268,-
    Výměna vodní pumpy a mikrořemene - 2,25Nh*2,25=945,-

    =3213,-

    Díly+práce=10715,-
    + DPH=celková cena 12750,-
  • POL 20VT
    já jsem pro!:)
  • Hokejka
    Díky, poposunu otázku ještě dál. Zajímají mě ceny materiálu na rozvody 20VT + práce = komplet. A také ceny nové spojky - origo. Díky. Hokejka.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    doufám že už to píšu naposled: u 20VT se motor vyndavat nemusí,když to pořádně vykloníš a nejlépe dojebeš co se dá tak to jde bez vyndání. Sice uděláš 80% práce vedoucí k demontáži motoru a pak se tam s tim lopotíš a riskuješ chybu,ale "ušetříš" Pak ti lehne spojka,nedejBože ložisko serva a stejně ten motor vyndáš a uděláš to pořádně!!! kdo chce kam pomozme mu tam - klidně si ty servisy dělejte na 10x a pak se divte na kolik to celkem vyšlo! Píšu to už asi po desáté - servisní interval 100tisKm= rozvody s pumpou,spojka,ložisko serva a kdo chce mít klid až najede 150tKm tak i ventilový těsnítka - je to historicky vysledovaný!
  • ZERO
    Nemusí se vyndavat...
  • Elkar
    platí že 16VT jde vyměnit bez tahání motoru a u 20VT se musí vyndat?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    100tis jim nevadí ale nesmí se jít na doraz kilometrama a věkem,to už může být problém. 5let nebo 100tisKm doporučuju já,ušetří to pak hafo práce,satrostí a penízkůch :-) Jo a kdyby auto dlouho stálo,třeba 1rok bez zatočení tak bych to ani nestartoval!
  • Simarik
    já bych volil zlatou střední cestu 80tis.
  • Carlos 20vt
    Výrobce uvádí 100tkm.Na mojem autě se měnili po 120tkm.Já doporučuji 50tis.km nebo 5let.
  • Hokejka
    Zdravím pánové, jaký je interval pro rozvody na 20VT? Určitě se zde řešilo, ale opravdu se mi nechce procházet celé fórum, škoda že zde není možnost "vyhledávání".
    Děkuji.