-
17:50:37 6.2.2010
hlavně než to turbo zapojíš na olej tak tu přívodní hadici pořádně omyj a protoč motor ať přez to hadici vyhází nějakej olej třeba do PETky ať máš jistotu že tam hned po startu nevlítne nějakej humus!
-
12:18:31 6.2.2010
no to nevé turbo musím prvně sehnat, ale myslel jsem to tak že bych při jednom když tak objednal i to čerpadlo:) ale asi máš pravdu.. zkusím prvně s novým turbem a když tak dodatečně vyměním to čerpadlo:) díky za radu:) pak pisnu jak to amatér jako já zvládnul:)
-
12:08:21 6.2.2010
vraž tam to turbo,vyměň olej (dej tam to co tam patří) a filtr a protoč to bez svíček až zhasne kontrolka. Pak dej svíce a natoč to a sleduj průběh mazacího tlaku a pokud chceš bejt precizní tak si dej mechanickej měřák. Pak dej vědět a něco vymyslíme
-
11:34:41 6.2.2010
no páni:-D a nějak jednodušeji? třeba abych zjistil že vůbec vůnguje?:-D
-
11:32:18 6.2.2010
rozebrat, zkontrolovat všechny následující parametry, případně na rovinný brusce opravit:
http://www.polak.ch/coupemanual/images/Intro%20car %20interior%20page%2026.JPG
-
11:21:50 6.2.2010
Prosím o radu jak nejjednodušeji zjistit funkčnost ol.čerpadla když mám auto nepojízdné, koupil jsem ho s vadným turben(vymontovaným v krabici). Chtěl bych před namontováním nového turba zjistit jestli není zrada i v tom čerpadle. Jinak jde o 16VT. díky za případnou pomoc:)