-
22:33:22 8.2.2010
jo.
-
20:00:00 8.2.2010
takže úplně přesně až bude 1.píst v HU tak je nastavená klika ju? :-)
-
16:27:09 8.2.2010
Třetí příspěvek odspoda to snad vysvětlil jasně :-)
-
15:41:08 8.2.2010
a podle hodinek se nedá přesně řídit?
-
11:44:33 8.2.2010
to je jasné mám doma aretace ale zajímala mě jen ta klikovka abych jí trefil přesně na zub, jestli je někde něaká ryska či něco podle řeho se dá bezpečně řídit?
-
11:10:25 8.2.2010
ještě jedno doporučení,bez odpovídajícího vybavení se do toho radši nepouštěj...viz níže
-
23:25:11 7.2.2010
takže na klikovce nenajdu žádnou risku podle které se mohu řídit? jen 1.píst do HU?
-
19:31:59 7.2.2010
-
12:58:02 7.2.2010
svatá pravda velebnosti
-
12:51:57 7.2.2010
přesně tak a pár věcí při tom poničíš a načneš,takže jak půjde čas začnou ti odcházet další a další věci až ti jednoho vytryskne pára z uší a řekneš že je to sr.č a prodáš to s ukrutným prodělkem,přitom to bude jen a jen tvoje vina protože špatným servisem jsi si neustále generoval nový závady - to je národní sport :-)
-
12:47:37 7.2.2010
jde, ale je to pakárna ještě větší....
-
10:12:33 7.2.2010
Musí motor ven nebo to jde udělat i v autě?
-
19:57:56 6.2.2010
ne nadarmo se motor vyndavá z auta... :-D
-
17:48:12 6.2.2010
ani to ani ono, indikátor do prvního válce a tzv nejhornější úvrať :-)
-
16:34:43 6.2.2010
jj dík to vím ale ohledně klikovky má někde aretaci či rysku?dík
-
12:10:07 6.2.2010
přesně tak a abys to neměl tak jednoduchý tak si dávej pozor při protáčení motoru než dáš řemen, je to 5ti vál a naprosto ochotně se potká když uděláš chybu :-)
-
11:30:13 6.2.2010
1. píst do HÚ a na vačky jsou aretační přípravky...
-
11:19:01 6.2.2010
jsou na to přípravky, někdo je má ale nevim zrovna kdo
-
23:40:28 5.2.2010
Ahoj, potřebuji menší radu, potřebuji přesné nastavení rozvodů na 20V Turbo, hlavně klikovky nenašel jsem nikde rysku nebo aretaci zná to někdo? na vačky aretace mám, či jestli je na co si dát při nastavování pozor? dobré by bylo i nakreslené schéma, díky za info