-
17:34:25 23.6.2008
Myslim ze ET38.
-
19:17:32 9.6.2008
podlozky mam centrovane zevnitr i venkem, pevnostni srouby, vpredu 14mm vzadu 20mm a parada,k tomu kola s trosinku mensim et a jak nasadim origose bez podlozek tak to je humus ze nechapu jak to tak mohli vyrobit
-
18:32:31 9.6.2008
No a kdyby měl někdo 2 podložky 20 mm na prodej,tak bych je bral.
-
17:56:58 9.6.2008
Lachtan: pri zatazeni trocha skrka zadok, inak vsetko v poriadku. Geometriu som si robil bez podloziek aj s podlozkami a absolutne ziadny rozdiel.
-
22:31:54 8.6.2008
mám podložky se změnou rozteče 2 cm. samozdřejmě s středícím osazením a v pohodě
-
21:39:49 8.6.2008
podložky josu sice prasečina, ale pokud mají centráž a používáš pevnostní šroubytak žádnej problém -krom většího namáhání náboje a zavěšení...
-
21:27:31 8.6.2008
Ja mam pod kazdym kolesom 2cm. vypada to pekne a aj to lepsie sedi.
-
21:09:46 8.6.2008
hlavni je usadit stred na vymezovaku a plovoucima dotahnout a pak by to nemelo byt o nic horsi jak podlozka s rantlem, ale bez tech plovoucich sroubu to asi fakt pojede nakrivo a milimetr na kazdy sroub je svinsky hodne pri dotazeni, ale ja uz jsem videl i machry co drzeli jen na sroubech a bez vymezovacich krouzku a cumeli jak vrany kdyz jim nekdo rekl ze stredy mivaji ruzne prumery :D
-
14:50:26 8.6.2008
Já mám tedy 4*100 uplně nové,najeto na nich 2000 km a zatim v pohodě. Jsou tam vyrovnávací kroužky a plovoucí šrouby. Snad se teda nic nestane. Nahnali jste mi hnědo do kalhot
-
12:53:58 8.6.2008
ja mam strach z plovoucich i vymezovaku, vim ze to funguje ale proste sehnal sem origos fiaty a takove sem jeste u nikoho nevidel tak sem spokojeny, sice jsou jen 15" ale musel sem dat auto o 1cm vys pac sem byl v plechu i s 15"
-
21:53:09 7.6.2008
Mám 4x100 a šrouby s plovoucí hlavou a ... bez problému :-))
-
15:34:22 7.6.2008
Dufam, ze si z toho ludia zoberu ponaucenie, ze na takychto veciach sa setrit neoplati.
-
20:43:50 6.6.2008
nic jinýho po ruce neměl..a jak známo hodně vepřů takhle běžně jezdí jako by se nechumelilo.... tohle byla nouzovka, protože na těch 4*98 z fáčka byly slušný gumy..to an čem to přivez byly nějaký mrdky sjetý na plátno...
-
20:13:24 6.6.2008
A preco tam daval plechy 4x98? To musel zistit, ze to ide spatne dotiahnut(sa to muselo priecit) na naboj 4x100.
-
16:31:55 6.6.2008
jistě , origo od kol
-
16:29:00 6.6.2008
ajaj :-( mel tam stredici krouzky?
-
16:12:29 6.6.2008
Napíšu to teď než někdo přijde k újmě (už se něco podobnýho řešilo na tipo klubu..).
Kdo si myslí že na 4*98 náboj dá v pohodě 4*100 kolo (a naopak) a bude si myslet , že to není problém,ten se dost mílí .Ten 1 mm - pokud není šroub s plovoucí hlavou a dostatečně velká díra pro šroub v kole (malou díru v kole nezachráněj ani ten šrou s plovoucí hlavou..), není zrovna moc, ani málo a popíšu to co se stalo kámošoj..
Má/měl VW GI GTi , čili rozteč 4*100.Dal/byly na tom na tom 4*98 plechy z fáčka.Chvíli pojezdil než sehnal hliníky... Za tu dobu co jezdil se závity v nábojích "přizpůsobily" lehce vyoseným šroubům. Koupil celkem pěkný hliníky , nasadil je tam. Bohužel nevěnoval moc pozornosti stavu závitů -teď když tam šel šroub tak jak tam jít měl, byla tam stranová vůle jak se ten šroub zatlačoval do náboje a umožňovala celkem velkej pohyb šroubu.Chvíli jezdil, a jednoho dne přijel na podválu s utrženou zadní nápravnicí a zdemolovanou podlahou+ samozřejmě 2 kola a nový obutí na sračku
Co se stalo? jednoduše upadlo kolo, nápravnice dosedla na silnici, tam zavadila o nějakej hrb/díru a vytrhla se z karoserie ...
pomyslím li že se tohle mohlo dopadnout hůř, nejen zmuchlanejma plechama a autem zralým do šrotu , tak si hodně , hodně rozmyslím co dám na auto za kola -jestli mi to za to stojí tam dát 4*100 na náboj 4* 98 ..i v případě použití šroubů na změnu rozteče... to radši vyvrtat na náboji 4*100 o 90° vedle a je to elegantnější a bezpečnější řešení...