-
04:43:04 17.2.2010
pohoda, jen kolem svodu moc blizko asi, tam by to chtelo naky hlinik zevnitr jak je vzadu kolem vyfuku a pak se to da protahnout skoro az ke katu
-
22:54:26 16.2.2010
Ano dělali se dva typy krytů, ale 20VT má v originále vždycky dlouhý, 16VT má kratší, je to vidět v manuálu.
-
20:59:08 16.2.2010
mini - je to nějakej měkej plast, mělo to 148cm na 100cm, já to sehnal v litomyšli v silnicích, je tam obchod kde maj všechno možný, já tam třeba kupuju i autošampon, zkus se někde poptat.
-
20:02:20 16.2.2010
Kokin- co je to za matřoš a kde jsi to sehnal. Vypadá to celkem ucházejícně. Od doby co se mi origo rozsypal mam ten motor pěkně zasranej kor ted když je sníh.
-
18:59:13 16.2.2010
Ten kratky je skor, aby drzal ten naraznik pohromade a nerozchadzal sa do stran...
-
18:58:26 16.2.2010
Lutro na coupe sa robili dva kryty pod auto, jeden velky a jeden kratky, nejak podobne dlhy ako spravil Kokin. S tym malym aspon bez problemov vymenis olejovy filter, kdesto s tym velkym kde je ten priestor obmedzeny do obdlznika, nieje taka lahodka, sam ho mam...
-
18:39:45 16.2.2010
Delší pod auto a melo by to i smysl
-
18:15:07 16.2.2010
Lepsie nez nic....
-
17:44:04 16.2.2010
tak takhle to dopadlo, uvidíme jestli to budé mít nějako funkci, oddělat to jde vždycky
-
17:43:49 16.2.2010
2
-
13:16:20 16.2.2010
http://www.spangerum.com:7080/navi?MOD_COD=175&COUNTRY=023&GRP_COD=381&CAT_COD=PX&SBMK=F&DRIVE=S&MAKE=F&COMM_MODEL=COU&ALL_FIG=0&LANGUAGE=B&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=B&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=15&SGS_COD=0&DRW_NUM=3
cena: 5787czk + ještě nějaká doprava
Docela rachot, ale zřejmě je to origo díl, čert ví.
-
13:11:09 16.2.2010
kdyby to dovalil na hranice tak bych pro to sjel
-
12:26:42 16.2.2010
GOODE: sečti mi to sakum prdum i s provizí pro tebe, za kolik dokážeš dovalit ten z polska... pokud to bude něco přijatelného jdu do něj...
-
12:01:26 16.2.2010
Ještě jedna věc, ten origo dekl je vytvarovaný nemyslím, že tam moc dobře půjde rovná deska obkreslená podle origo krytu. Pokud to někdo bude tvarovat podle původního, tak to bude docela opruz.
-
11:44:22 16.2.2010
Kucí, když s tím autem někam nabouráte, tak Vám žádnej plast ani plech nezachrání vanu ani převodovku. Funkce toho deklu je jen kuli aerodinamice a ochrana proti nečistotám z vozovky jak už někdo psal. Z vlastní zkušenosti vím, že origo dekl nepotřebuje moc velkou ránu aby se rozlítl na kousky.
Co jste s těma autama dělali, že vám to chybí?
-
11:29:53 16.2.2010
nějakej plech v HK nebo okolí ?
-
10:34:58 16.2.2010
tak tohle je můj budoucí kryt, zítra na tom asi budu dělat, tak jsem dám fotky jak to dopadlo, jestli to dopadne :)
je to kus nějakého gumového plastu za 370 kč.
-
12:31:59 23.1.2010
rád bych poradil ale netuším..
-
11:57:08 23.1.2010
na kolik to tak může zhruba vyjít? když připočtu náklady na dopravu, atd...?
-
11:48:13 23.1.2010
já mám origo, jinak bych do toho určitě šel..
-
21:05:07 22.1.2010
POLE, tak půjdeš do toho se mnou... ?
-
16:47:24 22.1.2010
ulítnout to rozhodně nemůže, šroubů co to drží je hafo, pokud má někdo na 20VT v pořádku podběhy který s tou podlahou spásne, nějaký bláto od kol ho trápit rozhodně nemusí..
-
16:24:59 22.1.2010
pozor je to na 20VT, netuším jak je spodek van atd. u jiných kubatůr..
-
13:22:21 22.1.2010
Jestli to někdo umí objednat,tak bych ten polskej taky bral.
-
04:39:29 22.1.2010
ja bych to tam dal, jezdim s tim 4 rok a taky vzdycky v pohode a asi i v pohode bez neho, ale jednou jak byly povodne sem potreboval projet jednu zaplavenou cestu a bylo to asi tak 15m proud vysky tech 20cm a kdybych tam vjel s rozumem tak je to v poho, ale vletel sem tam jak do areny, voda a bahno se zvedlo tak metr nad okna vpravo vlevo auta a ten kryt sem mel, ale mirne s durama po italce no a asi 20m za rekou sem uz skakal jak zacatecnik v autoskole jak byly mokre civky a vynechavaly a bahno az na tom filcu co je zespod haubny
takze asi na bezny provoz to neni akutni soucastka v zime v lete v destu
hlinikac bych se bal ze to bude dost hmota a nerez byc mel bobky ze jak hemstnu prudce po brzde u prechodu tak to uleti a pokosim kokotniky probihajicim
-
23:36:01 21.1.2010
kdyby někdo bral ten z polska, tak se připojim... ten kryt nemá význam jako pancéřování, takže mě nebolí, že není až tak pevný...
-
20:44:26 21.1.2010
-
20:42:39 21.1.2010
určitě to nemá řešit jízdu v terénu, to tady nikdo snad nepíše, to by musel ten plech bejt aspoň 4mm tlustej a i pod vanou! U 20VT to účel rozhodně má. Odtok a obtok vzduchu z auta a pod auta taky není nedůležitý, vana je obnažená. Např. 20VT má bolístku s dvojtou řemenicí servočerpadla která je těsně nad zemí a navíc pod čerpadlem vede docela důležitá tlaková hadice oleje která po snížení auta líže silnici. Nedej bože když se trefí hrouda sněhu nebo chudák zajíc:)sice třeba dobře podklouzne pod nárazník ale bohužel cestou tu hadici veme sebou :-)
Origo je pevná plast s vláknem cca.1,5 až 4mm tlustá, váha snad 3kg, je to lehký pevný.
V polsku se dá sehnat replika, nic moc kvalita ale lepší než nic.
-
14:49:26 21.1.2010
nechci vás zrazovat od výroby,ale 5let ho tam nemám a vše bez problémů,pravdou je,že nejezdím v zimě a většinou ani v dešti :o)
-
20:53:47 19.1.2010
Tak nějak ;)
-
16:31:32 19.1.2010
1,5ka nerez bude vážit skoro kotel, ale zas jestli je za maďarský tak není co řešit .-)
-
11:02:23 19.1.2010
Z nerezu jsem to dělal protože byl zadarmo,je to asi 1,5 a asi je to těžší než hliník ale zase pevný.Myslím že to kilo nebo dvě navíc mě nezabije.
-
11:00:46 19.1.2010
kryt je dobra vec, ale jak gychnete do 20cm vody s bahnem tak to je az na civkach nahore a nepomuze nic... hlinik by mel stacit, mozna i naky plast z baumaxu, jen kolem svodu se asi opali jak to bude moc blizko pokud si vyrobite vlastni
-
09:55:23 19.1.2010
Jakej hliník, vystřihněte to z krabice od bot a je to :-D
-
15:10:22 18.1.2010
taky bych byl pro hliník... dejte sem někdo výkres, a pak se budem předhánět, kdo udělá lepší :-DD
-
22:30:56 17.1.2010
jj však od začátku řikám hliník a karton :-))))
-
22:24:32 17.1.2010
taky bych asi nerez nevolil....je těžkej a pokud to bude nějaká 0,8 tak se to bude vlnit a bude randál
-
22:14:45 17.1.2010
z nerezu? a jaký tloušťky? není to moc těžký?
-
21:04:46 17.1.2010
Taky jsem to řešil udělal jse m kryt z nerezu podle šablony z kartonu.obkreslil jsem tvar se všemi otvory na šrouby.
-
17:16:34 17.1.2010
Já jsem si udělal obyč. z plechu a nastříkal na černo. Bylo to fajn, při nárazu mi to zachránilo vanu a skoro celou převodovku. Příště možná půjdu do hliníku, ale s více výztuhama a delší. Jinak najlepší je vzít karton a objet to, apk vystřihnout.
-
14:59:26 17.1.2010
Dobrá, dejte mi čas, teď nikam nejdu. Akorát, že udajně na 16VT je jiný než na 20VT. Na 20VT je delší a ten mám a budu ho upravovat na své 16VT
-
14:51:32 17.1.2010
to by nebylo vubec špatný :)
-
14:30:11 17.1.2010
coupé 73: vyfot to ze shora a do obrazku napis rozemry at to vypada profi a tady se to muze strict do navodu treba.. at je tam neco novyho uzitecnyho ;-)
-
00:28:48 17.1.2010
Myslím si, že doměřovat zaoblení pod nárazníkem bude celkem pakárna, jednoduší je to obkreslit na kartón se všema dírkama a použít jako šablonu.
-
00:14:41 17.1.2010
Goode o který rozměr ti jde? Mám ten kryt momentálně sundaný, tak bych mohl oměřit.
-
00:10:04 17.1.2010
Tvar jsem ojel podle původního v práci plazmou a pak v gráži dopasovával, takže jsem nic neměřil a nekreslil. Origoš byl šrot, jen jsem z něj uřízl boky u podběhů a náběh s gumou k chladiči a nanýtoval na hliník.
-
23:44:49 16.1.2010
Já mám hliníkovej a pohoda, ani obrubník mu nevadí.
-
23:20:05 16.1.2010
všechno lepší než nic, jinak hliníku bych se nebál..
-
22:04:21 16.1.2010
Hliník je blato.. ten se utřepe...
-
21:59:45 16.1.2010
u me zatim vyhrava hlinik
-
21:16:43 16.1.2010
nerez a prd váží???? proč to neuděláš z duralu??? ten neváží nic a je tvrdy jako nerez...
-
20:50:22 16.1.2010
Goode nerez na efekt nebo má nějaký plusy?
-
20:16:10 16.1.2010
ok, dík. nějak to snad vymyslím
-
20:15:20 16.1.2010
já mít taky origoš... je to dobrá věc...
-
20:06:35 16.1.2010
já tam mám laminátovej a asi je to origoš,už na autě byl z Itali
-
20:00:10 16.1.2010
zvedni káru na zvedák, vlez pod nej s velkym kartonem a udelej si sablonu tak aby sla přidělat. Taky sem o tom přemýšlel, jako material bych si zvolil hlinikovy plech( + váhy, pevnost, nekoroduje, levný, snadno se dá opracovat)
-
13:24:55 16.1.2010
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jaký je v originále kryt pod motor, jaký materiál a rozměry, já tam nic nemám a chtěl bych si ho udělat.