-
09:08:18 22.12.2009
V zimě prostě nění dobrý jezdit s poloprázdnou nádrží :) Čím je v nádrží míň benzínu, tím je tam logicky víc vzduchu = vlhkost a to tam v zimě dělá neplechu. Nehledě na to, že to čerpadlo, který jede pomalu na sucho dostává taky pěkně na prdel ;)
-
04:55:37 22.12.2009
zacni radsi jezdit s rucickou kolem pulky nadrze ne pulky cary nad nulou, podelas min veci a zbyde ti to na ten benzin
-
21:27:17 21.12.2009
Ja normalne nejezdim nadoraz, jsem uz chtel vzit benzin, ale porad jsem "mel", tak jsem chtel vzit u oblibene benzinky. Normalne ta rucicka jde jeste niz a rosviti se hladove oko. Nevim, co s tim je, snad to jen nejak zamrzlo.
Mam doma dalsi 5L kanystr, tak jestli nekdo chce, tak klidne i daruji :-)
-
21:12:28 21.12.2009
půl čárky nad nulou u 90% coupé znamená že je suchá nádrž :)
-
19:44:21 21.12.2009
co třeba natankovat? zas tak přesně to počítat neumí... není to palubní PC. jezdi pořád kolem půlky nádrže a je vyhráno.
-
19:32:20 21.12.2009
Dnes se mi stala taková nemilá věc a to, že mě ve městě došel benzín a bylo to způsobeno tím, že mě nějak přestala fungovat rafička od benzínu. Když vypnu motor, tak spadne dolů, ale za jízdy je v poloze cca půl čárky nad nulou a ani se nehne.
Neměli jste někdo podobný problém a případně, co s tím ?