Po nabíjení baterky zdechá

  • von Raven
    a nebo si smazala chyby a ted je znova odhaluje a predelava se do nahradniho rezimu... jak rikam zadnou chybku nemam a testuju to kazdou chvili na diagnostice a jediny problem s cim se jednotka po delsim odpojeni srovnava je volnobeh prvnich asi 20km a to proto, ze mam trosinku jinak udelane sani
  • ZdenysM.L.
    řídící jednotka si srovnává hodnoty které se vymazaly po delším odpojení baterky.
  • von Raven
    zvlastni ja mivam baterku obvykle odpojenou jak to stoji dyl jak tyden ale asi prvnich 20km pozoruju obcasne trosinku vyssi otacky u neutralu po zahrati asi o 100 vic nez mam nastavene ale pak se to srovna...nic vic, zadne nechavani klicku po pripojeni nebo dlouhe stani po nastartovani nedelam
  • ZdenysM.L.
    Nezapomen odpojit baterku aspon na 1 hod.
  • Phoboss 1,8 16V
    jj právě že se to tady řešilo že to může být milion dalších věcí, čehož se doost bojím :( Zkusím ještě to s tím klíčkem, ikdyž já čekal než všechna čidla co měla zhasla, ale za zkoušku nic nedám... a váhu jsem čistil minulý rok dle návodu:)
  • LUKE 1.8 H8C
    Ono po odpojeni baterky a naslednym zapojeni se ma dat klicek do prvni polohy na cca 10 minut, pak nastartovat, nechat na volnobeh cca 10 minut a pak teprve zacit jezdit, aby se ridici jednotka s tim zase jakoby "naucila" jezdit. Ted jsem to po odpojeni baterky neudelal a parkrat mi to taky zahaprovalo na volnobeh, casem to prestalo, nebo to muze byt taky vaha vzduchu, krokovy motorek a minion jinych veci ;-)
  • Phoboss 1,8 16V
    Hojte, mám menší problém, včera jsem si dal baterku na nabíječku a po nahození do auta jsem zjistil že při přeřazování mi autíčko nedrží otáčky... vyšlápnu spojku, otáčky klesnou pod 1000 až na 500 a pak se zhoupnou a konec.. motor zdechne. Nevíte někdo co s tím??? Auto mi už dřív při neutrálu nedrželo konstantní otáčky (kolísaly 1000-900)
    Díky Petr