-
16:14:21 8.12.2009
jestli si koukal hooodne dobre tak to je opravdu ta jedna a sama ale pouze fotka asi je jen ilustracni zitra ti to okouknu jak moc se liseji...
-
14:56:34 8.12.2009
Scoupe, tak sem teď koukal na ty fotky a to je jedna a ta samá převodovka... takže naděje stále je, že šestikvaltový vnitřnosti půjdou přeskládat do 5Q obalu...
-
14:04:39 7.12.2009
seti kvalt ma vetsi skrin podivej na fiatcoupedily.cz jsou tam fotky tech skrini s cenou..
-
12:48:45 7.12.2009
podívej se do: RADY A NÁVODY. tam je to hezky udělaný v tabulce... já mám taky jeden dotaz: ta skříň je u pěti a šesti kvaltu stejná? myslím, že by to tak mělo být, akorát ta poslední příruba je u šestikvaltu vyšší. je tak?
-
12:33:56 7.12.2009
tak s lamelou mam jasno, ted jen tu skrin a je u toho 6ti kvaltu urcite jinej ten prevod? a k lepsimu nebo horsimu? jinak ta 6tka myslim ze na vic urcite neni...
-
10:17:42 7.12.2009
a u 6 kvaltu je jinej stálej poměr...
-
10:15:59 7.12.2009
6ka je tam navic, jinak skladane stejne jako 5tikvalt. Seriova lamela toho asi moc nesnese, tipoval bych ze u 20VT tak 250k (a tomu odpovidajici kroutak) jeste tak nejak relativne mozna v pohode :-). U 16VT s novou kvalitni lamelou je i cca kolem tech 240-250k uz moooc, pri rozjezdech uz obcas malinko a nebo i vic klouzne a musi se opatrne. 300k musi seriovou lamelu odjebat kdyz ne hned tak brzy.
-
20:07:57 6.12.2009
tak mi dnes ruplo v bedne a z meho 16VT budu delat 20VT jen nevim jakou pouzit skrin jestli klasiku z 20VT nebo 6ti kvalt z LEjde mi jak to ma poskladane kvalty jestli treba 5 ti kvalt neni lepsi pro tento ucel... do budoucna chci cca 300hp tak me rovnou zajima jestli tohle udrzi seriova lamela nebo rovnou dat keramiku? pak jeste co rovnou upravit kdyz bude motor venku a vse pristupne? odlehceni setrvaku planuju...