-
04:53:21 10.12.2009
ano tak i shellky ojebavaji... treba v ostrave porube je dobry kup, v ostrave mariankach si uz tak jisty nejsem, v novem jicine se mi zda taky ze mi to bud zere vic nebo to pumpuje min ale max ojeb byl v bilovci, kde ste do maleho 5litroveho kanystru narvali 6litru bena a nepretekalo to
-
19:19:16 9.12.2009
Jak píše Raven.Pozor na polní pumpy z cisteren.Odzkoušeno-špatný volnoběh až chcípání motoru,cukání motoru,jízda o půl kvaltu níž,detonační hoření před zapálením svíčkou.Motor s vyšší kompresí je chudák.Někoho to dožene až do servisu.
-
18:58:41 9.12.2009
Presne tak takovyhle pocity mam po tankovani na Shellkach..:( U ostatnich v pohode..
-
11:34:14 9.12.2009
Na benzinkách se spíš podvádí tak že nenatankuješ litr,ale třeba jen 0,90 ltr. Pak se divíš,že ti to sežralo třeba o dva litry víc než jsi myslel že natankuješ. A pumpař má doma 60korun. :((
-
06:39:56 9.12.2009
to je jak s olejem, dva tri zakladni vyrobci a ostatni to kupujou od nich a pancuju... ja beru shell, kdyz neni po ruce tak aspon ceskou benzinu nebo bych sel na omw
-
19:49:50 8.12.2009
Vono jde taky o to,jestli některý pochybný pumpy nešidí oktany.s některejma mám špatnou zkušenost.asi je lepší něco připlatit a jít za ověřenou.
-
18:33:31 5.12.2009
Já jsem tankoval do svého jenom 100 oktanový benzíny Carrera, Verva, V-power jenom proto, že jsem měl svoje coupé rád. Takže ani vlastně to nemůžu srovnat s benzínem 95:-)
-
11:52:42 5.12.2009
30 tisíc na palivák je docela málo. To se mění u nafťáků. Nebál bych se klidně po 80tis. Samozřejmostí je výměna okamžitě po koupi. To je snad každému jasný.(pokud teda nemá jistotu kdy byl vyměněn).
-
13:33:52 3.12.2009
hmm napíšu si to do seznamu
-
18:59:42 2.12.2009
staci co 30tis, nekdo ho ma od novoti este ted :D
-
16:31:52 2.12.2009
stejně jako třeba vzduchový... měň jednou za rok a nemáš problém... stojí 200,-
-
14:56:05 2.12.2009
jak poznám že je třeba vyměnit pal. filt?? je to nějak po km jako olejový??
-
14:43:51 2.12.2009
tak ohněte hřbety a podívejte se před pravé zadní kolo... je tam plast na třech šroubkách a pod ním hned filtr... povolíte, odcvakáte a pozpátk to dáte do kupy... práce na 20 min...
-
14:34:53 2.12.2009
to by mě taky zajímalo jaký je k němu přístup
-
14:07:09 2.12.2009
No asi bych měl ten pal.filtr také vyměnit.Ujel jsem s tím již pár desítek tisíc kilon)metrů a mám dojem,že se to při větším přidání dusí.Ten čistič je někde vpravo dole a dá to nějakou práci ?
-
04:28:36 2.12.2009
neco jak pise Janinka, po kvalitnejsim benzinu to auto jako by ozije, jak pise Rossi jede to o neco lip, jak pise Horajs je tam mensi spotreba a dojede dal a jak sem psal ja zarucene to do kopce na vyssi rychlostni stupen nebude klepat... no ale stoji to vic... ale vzhledem k tomu co jsem napsal ted to vyjde levneji
ale ze by to pridalo tolik koniku ze mame jine auto to ne, jak pise Jelo ty v pumeru 3hp na nasich starych autach a vic nic
jsou primesi na pridani oktanu ale na to neni staveny ani jeden typ naseho motoru my to mame na 95oct a vic proste neumime vyuzit
jsou i primesi na cisteni benzinu ale pak to opravdu jede hur nez se to cele vypali z nadrze ven :)
vstriky cistim 1-2-3 do omezovace :)
palivovy filtr co 30 tis km
-
23:44:36 1.12.2009
Mám najetých 35tkm za dva roky na čemkoli, od Tesca, přes Makro až k Shellu a OMV a vše je bez nejmenšího problému. Jediné co pozoruju je lepší pocit, že jsem tam nalil dražší benzín
:-), abych si tu cenu obhájil, a někdy, když pan sládek netrefí úplně směs třeba u Globusu, větší spotřebu, toť vše. Důležité spíš je nekápnout na pajc a to se bohužel nevýhýbá ani značkovým benzínům... . Pravdou je, a to pozoruju už hodně let u několika aut, že to např.v itálii jede jaksi líp.
-
21:50:38 1.12.2009
Já do své 1,8 tankuju jenom v-power,ale výkon navíc nepoznám,ale mám změřené že na tom najezdím více kilometru oproti klasickému naturalu 95. Běžně najedu na plnou nádrž 750-800km částečně i s rezervou a to velmi rád ten motor vytáčím,prostě svižná jízda,ale carreru jsem ještě nezkoušel a zkoušet ani nebudu,možná bude lepší,ale spíše si myslím že to bude zhruba stejné
-
21:49:14 1.12.2009
Coupe:jo jasně ,jisté je že benzínem bez udržby nikdo neudělá nic dobrého.Já se o miláčky starám a budu .:):)
-
21:41:18 1.12.2009
tak Jani, neříkám, že třeba to co jsem napsal je konkrétně tvůj případ... :-D samozřejmě, ať si tam kdo chce co chce... :-D
-
21:38:52 1.12.2009
Coupe 20VT: no a to si myslíš ,že tam leju carreru a na ostatní kašlu.Tak to ani náhodou.To auto dostává co má vč filtrů a údržby.Nikdo tu přeci nikomu nic nevnucuje .Zdenys se ptal na zkušenosti tak mu odpovídáme .Pro mě za mě at jezdí kdo chce na co chce.
-
21:36:18 1.12.2009
kdyby radši místo laborování každej koupil jednou ročně kvalitní benzínový filtr, a jednou za x let nechal vyčistit vstřikovače, tak pro svoje auto uděláte líp... toť muj názor.
-
20:15:08 1.12.2009
Jelo:tak to není ,nejde o to že je tam nárůst Ps ale to auto jede nevím jak to napsat - lehčeji ,svižněji.At si myslí každý co chce ale je to fakt poznat.Nemyslím tím že má vyšší výkon ale lepší jízdní vlastnost .Prostě je živější a vyvrátit si to nedám protože to mám z vlastní zkušenosti.
-
20:07:01 1.12.2009
Když po revoluci začali u nás fungovat Schellky,tak můj děda taky tvrdil že to líp jede :D
V TopGearu dělali kdysi test. A opravdu zjistili že to líp jede-ehmmm teda že tam je nárůst výkonu.
U 100PS auta cca 3PS
u 200PS auta cca 5PS
nevím to už přesně,ale tak nějak to bylo.
Takže vám všem co poznáte 3 koně navíc u našich ne zcela nových autech - se teda klaním. Já to na svým nepoznám,taky jsem zkoušel když ty drahý benzíny začínaly.Teď tam pravidelně dávám něco na čištění palivovýho systému a jiný blivajzy do benzínu-ale jen proto že k tomu mám přístup.Jinak bych se na to vykašlal.
-
16:07:36 1.12.2009
Já jezdím na 100 carreru a mohu říct že je skvělá a jestli někdo říká že to není znát nemá pravdu .Klepání neposoudím protože mě to neklepalo nikdy ani při Naturalu 95 ale to auto je živější a znát ta carrera je.
-
15:59:11 1.12.2009
já tu nemám OMW poblíž, nejbližší je v hradci 40km, takže tankuju ten shell, i když je dražší a když je míň peněz tak 95ka shell. nějaký klepání nebo cokoliv.. vůbec.
-
11:29:15 1.12.2009
poznate rozdil jo? teda krom ceny :D
ja jezdim na V-power a jede to slusne, ti co me znaji potvrdi, kdyz sem dal obyc z obyc benzinky 95 tak to jelo hur a nekdy i klepalo, kdyz sem dal carreru 100 plnou nadrz tak se mi zdalo ze se to akorat vic hreje ale lip jak v-power to nejede
proste ty oktany akorat zrusi pripadne klepani zadny extra vykon navic neni... malem bych zapomnel jezdim i na lpg a to ma 110oct pokud porad nekdo oktany haji a nemam na to delany motor a nejede to vic jak v-power ;c)
-
09:13:07 1.12.2009
mám spotřebu kolem 15ti :-D
-
07:43:36 1.12.2009
Tak proč to děláš ? :D
-
23:01:43 30.11.2009
tankuju, kombinuju 100 a 95 od OMW a shellu a žádný problémy nevidím. ani teda vykonovej rozdil mezi 95 a 100, kterej by snad mel byt az 7 koni.
-
16:50:07 30.11.2009
jo leje tam něco od Bardahlu nebo jak se to jmenuje... má přípravků od Bardahlu doslova plnej kontejner:)
-
16:32:18 30.11.2009
zas demence... jděte s tím už do hajzlu..
jako nouzový řešení , pokud máš odladíno třeba na 100oct. benzín, ale nemáš po ruce benzínku s tímto benzínem to použít jde...
kámoš tím dodatečně zvyšuje OČ. benzínu, co leje do jeho závodní feldy, která mu na 100oct. benzín mírně klepala, po nalití aditiva klepání ustalo.. s předstihem hejbat nešlo..základní předstih 2° a 30° při 5000ot/min je minimum na který ten motor ještě rozumě funguje.. zajímavý je to, že dříve na blue octans od benziny to nedělalo nic a aditivum nebylo třeba
-
15:05:20 30.11.2009
a nebo cukr :-D
-
15:01:40 30.11.2009
:-D
-
14:43:59 30.11.2009
Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s aditivem do benzínu na zvýšení oktanového čísla.Dík