20vt sportovni filtr problem

  • k20vt
    Díky za radu k nezaplacení, předělal jsem a vše je už jak má být.)
  • krosmen20VTPLUS
    podobnej problém sem řešil taky ale měl sem celkově bohatou směs-je to umístěnim hotwire váhy vzduchu-ovlivňuje to kde váha je-měří ochlazování proto se nesmí od ničeho ohřívat....
  • k20vt
    Koupil jsem si sportovní filtr KN a bylo nutné upravit sání. Od turba jsem nechal kousek trubky ke které jsou napojeny hadička pro odvětrávání a vracení vzduchu zpět od regulátoru tlaku turba(prostě vše jak 20vt má), hned za to jsem umístil váhu vzduchu a na ní nasadil sportovní filtr. Vyrobil jsem vše tak, aby to bylo rovné, delká celého sání od turba je cca 50cm i s filtrem. Na volnoběh je vše OK, ale když přidám plyn a otáčky jdou nahoru, po sundání nohy z plynu volnoběh spadne, auto se začne dusit, někdy se to zpraví, někdy motor zdechne. Za jízdy motor nemá tah, po sundání nohy z plynu nebo jeho prudším přidání nebo jemného držení auto cuká a protože mám budík Air/Fuel, vidím, že směs je v ten okamžik hodně bohatá až motor uplně zadusí. Na volnoběh mám 14,6:1 jak má být. Když motor zdechá, je směs i 9:1!!!! Zatím jsem zkontroloval těsnost sání mezi váhou vzduchu a turbem, nikde nic není špatně. Udělal jsem tím přílišným zkrácením sání nějaký problém, že si s tím jednotka neumí poradit? Váhu vzduchu jsem při montáži nijak nepoškodil(nic mě do ní nepadlo, na zem taky nespadla).
    Byl jsem rád, že se mě podařilo vůbec dojet domů.Předem díky za odpovědi a pomoc.