-
07:49:35 17.12.2009
jaj Marcelino ma ...jaj
-
17:43:49 16.12.2009
moje kappice přepíná ihned při dosažení prvních 3000ot studeno/teplo je jí fuck. Vyměň termostat a ze 70% zakrej chladič
-
09:51:26 16.12.2009
jj na tom neco bude, ohrivame smesovac a kdyz je venku teplo klidne si zapnu plyn ihned po nastartovani, ale ted uz s emi taky parkrat stalo, ze jedu na ben a cvaknu plyn a eeeeee nic prepnu na ben a skub jedem dal, prepnu na plyn a eeeeee :) az za chvili a v mensim tahu se plyn chytil... holt aby byl kapalny je stlacen a je i studeny a v te kose venku mrznou trubky dopredu a ve smesovaci se nestaci nahrat dostatecne mnozstvi... proto lepsi neprepinat jak jednou zapne
-
05:45:29 16.12.2009
vidis, tak jsem to myslel a lip bych to nenapsal... proste to dyl trva pac to cele i s motorem chladis jak pise Marcelus minus teplotou narozdil od leta treba plus 20..atd
-
14:46:12 15.12.2009
jako rychlá selská kontrola funguje dobře obyčejný teploměr ponořený do expanzky,teplota by měla být velmi podobná té na budíku. Karton před chladičem není na škodu - samozřejmě s dírou cca 1/4 a ve velkých mrazech i menší. Výhodou je že se ohřeje i voda v chladiči a vracečka pak do bloku motoru nepouští vodu třeba -20stC ale chladí vodou třeba +40 ovšem s rychlejším oběhem. Jsou to zdánlivě kraviny,ovšem těžce působící na životnost motoru :-) Je-li dobrý termostat,měla by voda celkem svižně vystoupat na budíkových 75stC a tam zůstat. Doba se drobet prodlouží pokud hned pustíme topení protože teplo odebíráme. U aut s výměníkem voda/olej to je zase o špetku dýl a s LPG výparníkem zase o špetku dýl :-)
-
14:22:59 15.12.2009
zalezi jak mas velky otvor na chladic, jestli cucas studeny vzduch nebo mas kompenzory, jak mas namichanou chladici smes, jestli stojis venku, jestli to pak drzis v otackach nebo sotva 3000 a tak...
vadny termostat bys za jizdy nesel nad 60 v zime v lete, leda az pri stani a pri dalsi jizde by to zas padlo na 60
spis to je italsky teplomil zadne volvo, proste mu je kosa a merak ti taky ukazuje min nez tam je
-
13:08:41 27.11.2009
myslel jsem si to..:D:D:D
-
13:04:14 27.11.2009
a nestačilo by třeba kdybych dal kus kartonu před chladič?
-
10:20:16 27.11.2009
mě stačilo max 10km, volil bych jako Jarda = diagnostika
-
16:00:22 26.11.2009
Tipoval bych to buďto na nějaký vadný čidlo (teploty vody) nebo špatný termostat. Třeba mě auto ukazuje asi 70°C na budíku, ale po napíchnutí na diagnostiku se zjistilo, že to má v reálu nějakých 85°.
-
15:49:43 26.11.2009
Zdravím mám takový problém... nevím jestli je to normální nebo ne ale než se coupe ohřeje na provozní teplotu (80stupnu C ?) tak musím ujet minimálně 20km a pak až je to v normálu! Tak se chci zeptat jak to máte vy...