-
22:23:21 11.6.2010
odlehčených dílů není třeba se bát,ale musí se to dělat s důrazem na mechaniku a fyziku,ne to jen bezmyšlenkovitě ohlodat. Výrobce musí sestavit motor co nejlevněji a tak mají všechny díly veliké rezervy které se dají doladit tak,aby hmota šla pryč a životnost zůstala. Většinou se vlivem zmenšení setrvačných sil životnost zvýší,protože motor netrpí až tak moc výkonem jako právě těma setrvačnýma silama - uvědomme si že třeba pístová oblast se musí za 1 otáčku 2x zastavit a rozběhnot :-)
-
19:58:18 11.6.2010
:-D ten motor mám doma ve Vectře. 150 HP v základu + chip od EDS MOTORSPORT, s posunutym omezovačem na 8.000 ot a zvedlej tlak paliva, překopané sání, atd... máš pravdu jede to luxusně. ale musí k tomu být ta správná převodovka F20CR, kterejch je docela málo. pak do toho cpali ještě F20WR, ale ta měla delší kvalty a to auto ztrácelo na rozjezdech...
-
19:54:38 11.6.2010
joo, Kadett, ty 16v GSI, trochu upravený jedou taky luxusně, do 15s na 400m....
-
19:52:23 11.6.2010
jééééé to sou strachy :-D ten kadett najel na minu, proto vypadá jak vypadá... směřovat ta rána na druhou stranu, tak si řidič už nevrzne... :-D
-
16:54:24 11.6.2010
budu se opakovat- na seriovej setrvák nešahej, pokud se máš a svoje auto rád..
seriový odlitky nevinikaj přílišnou pevností (tu odlehčením snížíš..), a trpěj únavovejma prasklinama- od práce přítlačáku a tepelnýho zatížení..
proto je lepší nechat to bejt a šetřit a následně koupit ocelovej setrvák, či nechat vyrobit, kterej přežije vše..Nepředpokládám, že co tejden vyndaváš setrvák a provádíš defektoskopii (dá s eříct že každej použitej setrvák je popraskanej, jen je otázka kdy přeleze mez své únavy:))
takovejch obrázků je plnej net:)
-
13:49:36 11.6.2010
he he, tak to zase bylo slovo do pranice:-)))
-
12:42:05 11.6.2010
:-.(
-
12:16:27 11.6.2010
ale kuš !!!!!!!!!!
-
09:46:50 11.6.2010
ste si vědomi toho že všechny tyhle úpravy jsou na úkor životnosti?
-
21:05:43 10.6.2010
vlastní zkušenost: poznat to je a kurevsky...motor jde daleko líp za plynem... ale nečekej že ti to dá 300koní
-
20:11:28 10.6.2010
jasně že to poznáš,ale utrhhlav z toho zase nečekej
-
15:54:34 10.6.2010
UP
-
15:56:25 24.5.2010
Tipo16VT - nejake poznatky?
Marcel 8Vritmo,20Vkappa - ma cenu odlehcovat setrvak na 1.8mu? Poznam to??
(predpokladam, ze delas obe strany)
Ceka me spojka, tak kalkuluju co s tim vzit zaroven.
Diky!
-
22:55:44 11.12.2009
tak pak dej vědět jakej to má hlad po otáčkách,moc mě to zajímá
-
20:41:37 11.12.2009
Z druhé strany to není nijak odlehčováno, takže je asi zbytečné sem davat foto, jsou tam jen díry na vyvážení, nic vic.
-
16:17:52 9.12.2009
máš fotku toho setrváku i z druhé strany?
-
12:01:54 9.12.2009
Přesně tak nad leštěním kliky jsem strávil 60 hodin :-))
-
03:04:24 7.12.2009
jn ze by se utuk o jednu nulu se mi nezda ale ze by to bylo az tak taky ne :) ikdyz na druhou stranu Mück tam mel sikovne mechose co delali dobre a rychle...kdybych si ja hlava derava vzpomnel jak sem tam byl naposled co sem to mel za problem... ale vim ze takovy starsi mechos tam vytahl neco obycejneho, strcil to tam nekam a rekl tu to je a neco sup sup udelal a bylo opraveno na dlouhe veky :D mazec co ale vim ze sem tam stal s otevrenou hubou a on uz odesel :D za boha si ale nevzpomenu co to bylo za problem, jen vim ze jinde byl zas kazdy machr a nikdo nic nevyresil
-
20:14:00 6.12.2009
to odlehceni setrvaku je zadarmo... uz asi vim kde to necham udelat ale nebudu vyvazovat s klikou ta zustane v motoru...
-
17:54:06 6.12.2009
Pokud se nepletu, kliku si leštil sám doma :)
-
22:13:46 4.12.2009
Motor nemá takový odpor a tím pádem se ohodně lépe vytáčí.
Jinak taková sranda mě vyšla na 2000,- + materiál na vyleštění kliky.
-
10:06:11 3.12.2009
na kolik takováhle sranda prijde a k čemu se to dělá(jak to pomůže?)
-
09:45:57 3.12.2009
Nechával jsem si to delat u Tommu tuning ve Studénce, on mi zajistil ofrézování setrváku no a to vyvážení dělal následně on.
-
03:39:57 3.12.2009
a kdo je nakonec tvurcem uprav?
-
00:21:54 3.12.2009
To bude chuť po otáčkách :-))
-
00:19:33 3.12.2009
Tak a už to mám hotové!!
Setrvák ofrézovány, pak následně vyvážený s vlastnoručně leštěnou klikovou hřídelí :-)
-
15:33:53 22.11.2009
nj coupe sem tehdy nemel :) ale upravoval nejen skodovky, i bozkemu Karlovi pry neco delal
-
15:23:34 22.11.2009
nojo, ale na škodofce... na prehistorický OHV verky je i tuning tak o 20% levnější než na soudobý motory..
-
14:54:13 22.11.2009
myslim ze jine vacky, prevrtani obsahu a tusim sani vyfuk odlehceni a chip byl za 30kKc
sportovni stavitelne tlumice me staly i s praci 12 asi 5 roku zpatky
-
15:04:54 20.11.2009
Martin 8vt: na motoře se pracuje, opravuje, upravuje, odlechčuje :))
Jinak na to trošku spěchám, takže první skusím ten tommu tuning a pak když tak dam vědět.
Už jsem mu psal takže pry to i udělá.
-
18:00:06 19.11.2009
jojo na pana Mucka pěju jen chválu - dodává hodně kvalitní a rychlou práci společně s výrobkama příjemným poměru cena/výkon ..beru od něj díly do soutěžních TAZů a nemůžu si je vynachválit..
-
17:11:25 19.11.2009
marcel 8-20vt,zde-dělá sice pomalu,ale zato betelnou fachu..
Máš už tipo 16vt v chodu?
-
05:40:55 19.11.2009
zkus mu zavolat
http://www.tommutuning.cz/
je to jen o domluve a delaji rychle a kvalitne
-
21:40:56 18.11.2009
Potřeboval bych poradit kdo v Moravskoslezském kraji odlechčuje setrváky a zároven je jej schopný vyvážit s klikou.
Děkuji.