hele možná ne bylo pěkný tuhle ůvahu trošku rozvést , třeba ne ty , ale možná někdo jiný by se o to pokusil .
Nevidím důvod to zatracovat .
Tlak turba
-
17:58:28 5.11.2009
-
16:57:35 5.11.2009Já ale neříkám, že tam těch 1,6 baru dám. To je čistá teorie, ke které se nedostanu, a ani nechci. A chci s tím jezdit i normálně, ale jen minimálně. Třeba interiér v autě v podstatě nechám.
-
20:34:41 4.11.2009nj pěkný no... to chceš jako sprint speciál nebo v tom pak budeš i normálně jezdit? :-)
-
20:15:22 4.11.2009Už asi vím, jak na ten orzdíl tlaků. Koupím píst od Festa a je to:)
-
20:14:52 4.11.2009Já nechcu čipnout turbo, já chci dvě! Aby byl trochu větší krouťák na začátku, pak aby se nemuselo jedno turbo trápit s vysokým tlakem, ale obě půjdou jakž takž. Teoreticky by tenhle systém měl zvládnout 1,6 baru trvale.
-
20:06:23 4.11.2009Evochip má 1,45 overboost a tlak moc pod 1,2 nespadne... A při cca 1,6-1,7 overboost (MBC) mi to padalo na cca 1,3+ baru...
-
18:02:33 4.11.2009Díky za odpovědi. Mám další dotaz:
Uvažuju nad biturbem. Sací strana je v poho, ale nevím, jak zapojit wastegate, protože budou 2-na každé turbo jedno.
Na sací straně půjde nejdřív vzduch do velkého turba, kde se stlačí málo. Tady bych dal sériové T3. Pak půjde do malého turba(válí se mi doma jedno z Una), a tam se zvýší o nějakých max. 0,6 bar. Na výfukové straně bude nejdřív turbínka malého turba paralelně s externím WG a za ním velké turbo se sériovým WG. No a já mám strach, že se mi to malé turbo přetočí, když do něho půjde moc výfukových plynů. Kde myslíte, že by bylo nejlepší zapojit řízení WG na malé turbo? Přikládám schéma. Nejlepší by bylo zjistit rozdíl tlaků 1-3, a pokud se zvedne na 0,6, tak zapnout WG. Ale čím zjistím rozdíl tlaků? -
11:14:53 4.11.2009Karlůči už brzy bude dílec na přestavbu tak nakul T3 a já ti jí drobet nadopuju :-)
-
22:12:55 3.11.2009no pozor ale v sérii je plnící tlak omezenej i v těch 6000, s chipem to dá 0,9 a overboost 1,5 ale nevím jestli těch 0,9 je max, bál jsem se odpojit WG kvůli strachu o bohatost směsi a EGT zatím nemám
-
20:57:57 3.11.2009Abarth díky za info, sice trochu krutá zkušenost, ale to k tomu někdy patří. Právě mám taky dojem, že série T3 nedokáže plnit na konci naplno. Jak jsem jel párkrát co to dalo, tak se mi zdálo, že na konci to spíš brzdí než jede. Jinak hulení se zatím nebojím, turbo by mělo být někde kolem půlky životnosti, s tím kolik najezdím, je to pár let.
-
20:44:50 3.11.2009Ja myslim, ze je to nekde 0.6-0.7 bar - odpoved presne na tvoji otazku.
-
20:10:44 3.11.2009Zdravím,
nemáte někdo ponětí, kolik tlačí sériové 16VT při 6000 ot.? A nemáte někdo náhodou graf závislosti plnícího tlaku na otáčkách motoru 16VT? V dílenském manuálu jsem našel boost 1,05bar, ale to je docela k ničemu hodnota.