jaký je to vejfuk

  • turbo
    prosimtě,kde si našel tan bosal vejfuk,já hledám a nabízeji jen poslední díl za 5 700 a ještě na dvoulitr.myslím,že to je jen poslední hrnec a ne dva.dík
  • LUKE 1.8 H8C
    Když už jiný zvuk, tak bych to řešil jen koncovkou.
    Kombinace "originál" výfuku a koncovky je sice nejdražší varianta, ale já bych osobně jinou nevolil.
  • LUKE 1.8 H8C
    Neláká a ani jsem o tom neuvažoval. Jediná výhoda je, že to výjde o hodně levněji. Mě nepříjde, že by to mělo špatný zvuk. Samozřejmě, když má někdo výfuk jak cedník, tak ten zvuk asi lichotivý nebude a další věc. Myslím si, že když to není udělaný profi a jen člověk koupí něco, co se mu líbí a nějak to tam navaří, tak to má na výkon a spotřebu spíš negativní účinky a v neposlední řadě, na co tu všichni zapomínají. Série se mnohem líp prodává a ty pavýtvory skoro nikdo nechce.
  • turbo
    neláká tě dát poslední díl nějakej tuning nerez?-vyjde to i levnějš a možná lepší zvuk,ale chtělo by to něco vyzkoušenýho.
  • LUKE 1.8 H8C
    Značku Tyll neznám a nevím, jak moc je kvalitní, ale cena 7500,- za kopii mě příjde celkem dost, když od firmy Bosal vyjde na cca 6000,-
    Originál vyjde na nekřesťanských 14tis.

    Pokud je ten Tyll dělaný na 1.8 , tak by to zapojení mělo pasovat a podle tvaru by i mohlo, a že to má menší průměr trubek ... tak snad ví, co dělají.

    Já osobně bych šel spíš do toho Basalu a na jaře asi i půjdu.
  • turbo
    tyll
  • turbo
    jinak se bavíme pořád o těch posledních třech dílech.
  • turbo
    tak jestli je poslední dvojdíl jiný jaký má mít podle výrobce průměr?A jaký průměr je výstup z rezonátoru.Já katalog nemám.
  • LUKE 1.8 H8C
    Já mám informace přímo z katalogu výrobce a už několikrát jsem ti psal, že až po ten tlumič za katalizátorem (mino jiné, je to rezonátor) to máš dobře, jen ten poslední dvojdíl, co tam máš, tam nepatří a je směšný, že to určuješ podle toho, že nějaký auto v bazaru to má taky. Já myslím, že přímo od výrobce jsou ty informace nesrovnatelně důvěryhodnější.

    Mohl by jsi mě napsat, co je to za výrobce toho výfuku ?

    Jinak na obrázku máš přesně ten katalizátor a tlumič, jak máš na těch tvých fotkách i s tou přírubou a patří !!!! na 1.8

    Jako nechápu, co na tom pořád nechápeš a meleš za hovadiny. Se dívej do katalogu výrobce a ne na nějaký auta v bazaru, ale už se nemíním rozčilovat. Dej si tam třeba výfuk z favorita a pak se můžeš zase divit, proč máš jiný průměry trubek a nepasuje to.

  • turbo
    já potřebuju zjistit jestli tam mám 2L a jestli to pasuje na tu přírubu za prvním tlumičem hned u katu-je to trojšroubová trujůhelníková příruba.
  • turbo
    LUKE 1,8 H8C mám ještě starší 1,8 výfuk bez přírub a má 45mm,v bazaru sem měřil 1,8 a má 45mm.Prodejce má výfuk dělený i vcelku a je to 45mm.je směšný,že si myslíš,že máš origoš pokud to má 52mm.
  • LUKE 1.8 H8C
    Je to směšný, ty radši budeš věřit, že tam nepatří všechno ostatní, co sedí, než ten poslední díl, který ti "doporučil" nějaký velmi vzdělaný prodejce :-)
  • LUKE 1.8 H8C
    to turbo : Originál má průněr 55mm a ty díly před koncovým dílem máš original až po rezonátor. Poslední "dvojtlumič" je v celku a nic se spojkou a průměrem 45mm tam nepatří ! To by ani nedávalo smysl, mít všude trubky 55mm a na koncovém dílu 45mm. Ten obrázek, co jsi tam dal ty určitě na fiat coupé 1.8 nepatří. Jsem viděl kopii od Bosalu a stejně je to v celku se stejným tvarem jako originál od Fiatu. Rozhodně bych to nekupoval a ani to tam nedával.

    Jen tak pro informaci ... Kolij jsi za to zaplatil ? Shodná kopie od Bosalu vyjde na cca 6 tisíc.
  • turbo
    von Raven klobouk dolů králi výfuků
  • turbo
    LUKE 1.8 H8C tak to nevím ,protože ten buřt za katem má vývod 55mm a já budu napojovat origoš co má 45mm tak v tý přírubě bude schod-mě se zdá ,že to není origoš už ten buřt a asi ani kat.
  • von Raven
    Edrig no zalezi na tom jestli si potrpis na zvuk nebo ne, pokud chces co nejtizsi tak jakykoli koncvy tlumic do 2000,- pokud chces trosinku silnejsi plechovy origos zvuk tak kup maly rezonator a jakoukoliv koncovku svar dokupy a mas taky pekny konec, pokud chces takovy zavodacky hlasitejsi zvuk tak jsem tam jako posledni verzi vetnul za hrnec u zadniho kola delsi trubku a tohle http://www.auto-doplnky.com/koncovka-vyfuku-wm-spo rt-adc94718.html cele to pretah cernou barvou na vyfuky a spokojeny
  • Edrig
    Von Raven-a jakou laděnou koncovku místo posledního hrnce doporučuješ a kde ji na internetu sehnat ? Dík za informaci.
  • von Raven
    jj origos je to co tu ma Luke a turbo tam ma to rozdelene, tim rozdelenim je to stejne lepsi pac ja sme musel origos rezat abych ten posledni konec dal jen ladenou koncovku :D a to byla nejlepsi volba pac jsem zkousel verze bez rezonatoru, dva rezonatory zadny stred, bez zadku, bez stredu, trubka a doutnik vzadu, stred a absorbcni tlumic vzadu, stred a rezonator a nejlepsi volba je vsecko origos jak je jen misto posledniho hrnce dat ladenou koncovku a vyreseno vsecko
  • LUKE 1.8 H8C
    Když tam dáš originál, tak ti půjde krásně napojit hned za rezonátorem. Originál máš na obrázku dle eperu a vin čísla.
  • turbo
    LUKE 1.8 H8C jak to budeš řešit pudeš do origo ale musíš oba dva nebo se to budeš snažit zachovat.nejsou ty větší průměry k horšímu.levnějš vyjdou tuning ale aby to mělo trochu zvuk -ja nevím
  • turbo
    von Raven
  • LUKE 1.8 H8C
    Já mám na 1.8 v podstatě stejný výfuk jak ty, alespoň na první pohled, akorát bez té spojky a trubky mají pořád přes 50 cm. Je to s dvoulitra. Chci teď kupovat nový a když jsem na něj v eperu koukal, tak jsem si toho po cca 4 letech všiml :-) Tu bouli teda na tom prvním tlumiči výfuku rozhodně nemám. Ty spojky tam máš zřejmě proto, že u dvoulitru je jiné vedení a moc dobře to nepasuje, tak je to tak upravený. Já ho mám kvůli tomu převařený. Já už jsem to tak taky kdysi z Itálie koupil a až teď, když začíná být ten výfuk KO jsem si toho všiml. Jinak si myslím, že na jízdní vlastnosti a na výkon to velký vliv mít nebude.
  • von Raven
    klasika nema trubku ale trojhran na tri srouby za hrnec za katem, 45mm je nejak malo to ma felda
  • turbo
    jenže klasika co sem koupim má trubku 45 a tohle je všechno 55mm a tak to nepasuje do sebe,asi se na to vys... a začnu improvizovat.jinak sem koupil ten díl u kola a ten nepa-je taky na sponu ale jiný trubky a jinak točený tak je to totálně naho..
  • von Raven
    az po zadni kolo se to zda jako klasika 1,8 ten posledni dil je na sponce coz ntusim proc pac je origos v kuse s predposlednim, zrejme jen posledni castje neco mensiho a predposledni mel nakou vykuchavaci douru
  • turbo
    d
  • turbo
    d
  • turbo
    d
  • turbo
    d
  • turbo
    dal
  • turbo
    Prosím zkušené o radu-na coupatku ať šáhnu na co šáhnu není originál 1,8.pův.majitel Ital to čipoval,měnil vačky,jinej variátor atd...loni sem chtěl vyměnit vejfuk a origoš tam nepasuje.poznáte co to je za vejfuk a od kterýho dílu je to jiný.průměr venk.trubek mezi tlumiči 55mm.