-
17:32:29 11.11.2009
prosimtě,kde si našel tan bosal vejfuk,já hledám a nabízeji jen poslední díl za 5 700 a ještě na dvoulitr.myslím,že to je jen poslední hrnec a ne dva.dík
-
20:22:55 10.11.2009
Když už jiný zvuk, tak bych to řešil jen koncovkou.
Kombinace "originál" výfuku a koncovky je sice nejdražší varianta, ale já bych osobně jinou nevolil.
-
20:20:57 10.11.2009
Neláká a ani jsem o tom neuvažoval. Jediná výhoda je, že to výjde o hodně levněji. Mě nepříjde, že by to mělo špatný zvuk. Samozřejmě, když má někdo výfuk jak cedník, tak ten zvuk asi lichotivý nebude a další věc. Myslím si, že když to není udělaný profi a jen člověk koupí něco, co se mu líbí a nějak to tam navaří, tak to má na výkon a spotřebu spíš negativní účinky a v neposlední řadě, na co tu všichni zapomínají. Série se mnohem líp prodává a ty pavýtvory skoro nikdo nechce.
-
17:34:36 10.11.2009
neláká tě dát poslední díl nějakej tuning nerez?-vyjde to i levnějš a možná lepší zvuk,ale chtělo by to něco vyzkoušenýho.
-
00:51:45 10.11.2009
Značku Tyll neznám a nevím, jak moc je kvalitní, ale cena 7500,- za kopii mě příjde celkem dost, když od firmy Bosal vyjde na cca 6000,-
Originál vyjde na nekřesťanských 14tis.
Pokud je ten Tyll dělaný na 1.8 , tak by to zapojení mělo pasovat a podle tvaru by i mohlo, a že to má menší průměr trubek ... tak snad ví, co dělají.
Já osobně bych šel spíš do toho Basalu a na jaře asi i půjdu.
-
16:20:39 6.11.2009
tyll
-
16:16:15 6.11.2009
jinak se bavíme pořád o těch posledních třech dílech.
-
16:14:18 6.11.2009
tak jestli je poslední dvojdíl jiný jaký má mít podle výrobce průměr?A jaký průměr je výstup z rezonátoru.Já katalog nemám.
-
01:11:14 6.11.2009
Já mám informace přímo z katalogu výrobce a už několikrát jsem ti psal, že až po ten tlumič za katalizátorem (mino jiné, je to rezonátor) to máš dobře, jen ten poslední dvojdíl, co tam máš, tam nepatří a je směšný, že to určuješ podle toho, že nějaký auto v bazaru to má taky. Já myslím, že přímo od výrobce jsou ty informace nesrovnatelně důvěryhodnější.
Mohl by jsi mě napsat, co je to za výrobce toho výfuku ?
Jinak na obrázku máš přesně ten katalizátor a tlumič, jak máš na těch tvých fotkách i s tou přírubou a patří !!!! na 1.8
Jako nechápu, co na tom pořád nechápeš a meleš za hovadiny. Se dívej do katalogu výrobce a ne na nějaký auta v bazaru, ale už se nemíním rozčilovat. Dej si tam třeba výfuk z favorita a pak se můžeš zase divit, proč máš jiný průměry trubek a nepasuje to.
-
18:06:27 5.11.2009
já potřebuju zjistit jestli tam mám 2L a jestli to pasuje na tu přírubu za prvním tlumičem hned u katu-je to trojšroubová trujůhelníková příruba.
-
18:03:18 5.11.2009
LUKE 1,8 H8C mám ještě starší 1,8 výfuk bez přírub a má 45mm,v bazaru sem měřil 1,8 a má 45mm.Prodejce má výfuk dělený i vcelku a je to 45mm.je směšný,že si myslíš,že máš origoš pokud to má 52mm.
-
21:17:22 4.11.2009
Je to směšný, ty radši budeš věřit, že tam nepatří všechno ostatní, co sedí, než ten poslední díl, který ti "doporučil" nějaký velmi vzdělaný prodejce :-)
-
21:03:37 4.11.2009
to turbo : Originál má průněr 55mm a ty díly před koncovým dílem máš original až po rezonátor. Poslední "dvojtlumič" je v celku a nic se spojkou a průměrem 45mm tam nepatří ! To by ani nedávalo smysl, mít všude trubky 55mm a na koncovém dílu 45mm. Ten obrázek, co jsi tam dal ty určitě na fiat coupé 1.8 nepatří. Jsem viděl kopii od Bosalu a stejně je to v celku se stejným tvarem jako originál od Fiatu. Rozhodně bych to nekupoval a ani to tam nedával.
Jen tak pro informaci ... Kolij jsi za to zaplatil ? Shodná kopie od Bosalu vyjde na cca 6 tisíc.
-
17:20:07 4.11.2009
von Raven klobouk dolů králi výfuků
-
17:17:51 4.11.2009
LUKE 1.8 H8C tak to nevím ,protože ten buřt za katem má vývod 55mm a já budu napojovat origoš co má 45mm tak v tý přírubě bude schod-mě se zdá ,že to není origoš už ten buřt a asi ani kat.
-
14:56:11 4.11.2009
Edrig no zalezi na tom jestli si potrpis na zvuk nebo ne, pokud chces co nejtizsi tak jakykoli koncvy tlumic do 2000,- pokud chces trosinku silnejsi plechovy origos zvuk tak kup maly rezonator a jakoukoliv koncovku svar dokupy a mas taky pekny konec, pokud chces takovy zavodacky hlasitejsi zvuk tak jsem tam jako posledni verzi vetnul za hrnec u zadniho kola delsi trubku a tohle
http://www.auto-doplnky.com/koncovka-vyfuku-wm-spo rt-adc94718.html cele to pretah cernou barvou na vyfuky a spokojeny
-
10:49:30 4.11.2009
Von Raven-a jakou laděnou koncovku místo posledního hrnce doporučuješ a kde ji na internetu sehnat ? Dík za informaci.
-
05:26:38 4.11.2009
jj origos je to co tu ma Luke a turbo tam ma to rozdelene, tim rozdelenim je to stejne lepsi pac ja sme musel origos rezat abych ten posledni konec dal jen ladenou koncovku :D a to byla nejlepsi volba pac jsem zkousel verze bez rezonatoru, dva rezonatory zadny stred, bez zadku, bez stredu, trubka a doutnik vzadu, stred a absorbcni tlumic vzadu, stred a rezonator a nejlepsi volba je vsecko origos jak je jen misto posledniho hrnce dat ladenou koncovku a vyreseno vsecko
-
00:53:30 4.11.2009
Když tam dáš originál, tak ti půjde krásně napojit hned za rezonátorem. Originál máš na obrázku dle eperu a vin čísla.
-
18:30:37 3.11.2009
LUKE 1.8 H8C jak to budeš řešit pudeš do origo ale musíš oba dva nebo se to budeš snažit zachovat.nejsou ty větší průměry k horšímu.levnějš vyjdou tuning ale aby to mělo trochu zvuk -ja nevím
-
18:23:28 3.11.2009
von Raven
-
22:08:52 2.11.2009
Já mám na 1.8 v podstatě stejný výfuk jak ty, alespoň na první pohled, akorát bez té spojky a trubky mají pořád přes 50 cm. Je to s dvoulitra. Chci teď kupovat nový a když jsem na něj v eperu koukal, tak jsem si toho po cca 4 letech všiml :-) Tu bouli teda na tom prvním tlumiči výfuku rozhodně nemám. Ty spojky tam máš zřejmě proto, že u dvoulitru je jiné vedení a moc dobře to nepasuje, tak je to tak upravený. Já ho mám kvůli tomu převařený. Já už jsem to tak taky kdysi z Itálie koupil a až teď, když začíná být ten výfuk KO jsem si toho všiml. Jinak si myslím, že na jízdní vlastnosti a na výkon to velký vliv mít nebude.
-
20:18:42 2.11.2009
klasika nema trubku ale trojhran na tri srouby za hrnec za katem, 45mm je nejak malo to ma felda
-
16:57:25 2.11.2009
jenže klasika co sem koupim má trubku 45 a tohle je všechno 55mm a tak to nepasuje do sebe,asi se na to vys... a začnu improvizovat.jinak sem koupil ten díl u kola a ten nepa-je taky na sponu ale jiný trubky a jinak točený tak je to totálně naho..
-
05:58:42 2.11.2009
az po zadni kolo se to zda jako klasika 1,8 ten posledni dil je na sponce coz ntusim proc pac je origos v kuse s predposlednim, zrejme jen posledni castje neco mensiho a predposledni mel nakou vykuchavaci douru
-
20:32:33 1.11.2009
d
-
20:31:45 1.11.2009
d
-
20:30:22 1.11.2009
d
-
20:26:42 1.11.2009
d
-
20:25:44 1.11.2009
dal
-
20:24:55 1.11.2009
Prosím zkušené o radu-na coupatku ať šáhnu na co šáhnu není originál 1,8.pův.majitel Ital to čipoval,měnil vačky,jinej variátor atd...loni sem chtěl vyměnit vejfuk a origoš tam nepasuje.poznáte co to je za vejfuk a od kterýho dílu je to jiný.průměr venk.trubek mezi tlumiči 55mm.