-
16:17:41 3.11.2009
prej pár šupů, jako nevim ale mě stál termostat přes 2000 protože je to tam celý v jednomzalitý a samotnej termostat nejde.
-
12:59:52 3.11.2009
jj taky sem letos měnil termostat, při jízdě mám 80 stupnu, když stojím tak to vyleze na 90
-
14:47:29 2.11.2009
Tak tak a tady pomůže ten do hadice
-
14:45:10 2.11.2009
Ok..:D A jakou ma cepicku ten trpaslík?:D nee,už tomu rozumím takže v mým pripade asi nedovira a porad ochlazuje jo?
-
14:31:12 2.11.2009
Termostat si představ jako kohoutek u kterýho sedí trpaslík s teploměrem,jak teploměr ukáže 85 tak ten kohoutek otevře jak teplota spadne tak přivře a tak dokola
-
13:57:00 2.11.2009
Mám hovězí dotaz..Jak vlastně PRESNE funguje termostat..Protože nechápu jak jinak se ma auto v podstatě ohrivat než od motoru..? Jak řekla Ilonka,sem ještě Rybizek a potřebuju všechno dohnat tak se ptám..:)
-
13:05:26 2.11.2009
no nahodou v zime funguje taky v pohode, jen to nahrati je krapet delsi ale jak jednou nahreje tak musi drzet
ja jsme s nim dojel pred 3,5 rokama v tech kalamitach po snehu do nasich kopcu na sjetych letnich pirelli p6000 a benga za mnou se zimakama zustaly v kopcu :D
-
09:38:16 2.11.2009
Horko krevnej ve smyslu že potřebuje teplo aby se ohřál.Ne v tom smyslu že se moc hřeje.
-
08:28:23 2.11.2009
olej by mel byt asi jako voda, ale nase 1,8 nemaja turbo a chladic oleje maji dost dobre umisteny takze tam musis jet jako prase aspon 10min v kuse at jsi nekde u 90°C jinak je to tesne pod vodou
to takove 16VT stejnou jizdou usmazis a treba missicka je porad s olejem kolem 100 ale ona zas ma velky naraznik co nepusti vzduch na chladic ani na vanu
-
08:25:52 2.11.2009
horkokrevny ital to rozhodne neni, felda zahriva vic :D normalni je ale 80+ a pri stani na krizovatkach max 90+°C cokoliv jinak je neco blbe
jedna oprava za druhou.. nj je to tak, pritom v zime to sere daleko min, hodne zalezi na tom kdo a jak s tim jezdil a co to stalo uz pri koupi, hodne lidi zjistilo ze levnejsi kousek je levnejsi nez opravy aby to byl pojizdny kousek, pamatuju i zoufalce co ani cely rok v kuse nevyjeli a pak byli akorat nasrani na ostatni :D
-
08:10:12 2.11.2009
Jeste debilni připomínka,bavíme se tu o provozní teplotě tudíž předpokládám teplotu vody a ne oleje,pac teplotu oleje ani uvadenou nemám...
-
07:16:02 2.11.2009
Fekine prostě ti odešel termostat, jednou jede a pak už ne ! kup jinej stojí to pár šupů
-
06:40:13 2.11.2009
Asi je to hol horkokrevnej ital.Zkusím ten termostat z renaultu a pak uvidím.
-
06:37:29 2.11.2009
Jinak jasné ze to chápu ale nerozumím výkyvům teplot..Město(tím myslím stálou jízdu po plynem rychlosti 50km/h) je přes 80 a dálnice(myšleno jízda s konstantou cca 150km/h) je v zime cca70 ani ne..Přitom v lete držela jak město tak dálnice cca90...tomuhle nerozumím...
-
06:33:12 2.11.2009
Tj v pic* nj člověk ma první auto tak neví co s tím..Třeba teď jsem jak nakopnutej fo kuli..Cumim..:( Myslel jsem ze je to normal když člověk jede v zime větší rychlosti ze ten motor bude studenější..:( Ale těch něco málo přes 60 je asi málo no..Ku*va ještě sem nevyřešil jednu závadu a už je tu druha?:( A jakto ze po meste nebo proste při nižší rychlosti mi to drží normálně 90 a ve větší ne..Já tomu proste nerozumím..:( Klidne tam dam termostat z Renaultu ale rad bych to nejdriv pochopil..
-
06:32:35 2.11.2009
Termostat mám novej a chladič taky:-).
-
05:50:29 2.11.2009
ja nevim no, ctete obcas co kdo pise? nerikam ze mam dycky pravdu ale psal jsem ze po 5km v zime nebo v lete pokud je to pod plynem tam musi byt vic jak 60 a min jak 90 a myslim tim jizdu ne z kopce neutral a ne po meste se samyma zastavkama kapisto?
jak je tam po dalnici vic tak je asi zarostly chladic nebo tam nema jak jit vzduch na chladic
jak je tam za jizdy s bidou 60 tak je otevreny termostat a nez resit drahy origos nebo nefunkcni vernet tak bych to udelal tahle
http://www.fiatcoupe.cz/forum/technicke-dotazy/363 4-tremostat-novy-poznatek/
-
22:51:46 1.11.2009
tak v první řadě to daleko víc žere... a pak: všechno trpí daleko víc... ten motor je stavěnej na nějakou provozní teplotu a tu nemá, takže všechny hybné věci se opotřebovávají rychleji...
stejný jako kdyby si Zátopka nechal půl roku doma v posteli a pak ho postavil na trať a nechal ho běžet maraton...
-
21:42:19 1.11.2009
Tak jinak čemu vadi(co se vlastně děje) když je teplota třeba 60...?
-
21:37:37 1.11.2009
nebo termostat...
-
21:16:51 1.11.2009
Me se to takydnes po 100 km nedostalo nad tu prvni carku pod devadesátkou..Asi to bude normoš
-
21:10:52 1.11.2009
Jel jsem dnes cca 300km a po cca 80km po dálnici skoro porat 150km/h pak měla jen 60stupnu..:( Je pravda ze je venku zima ale je normální ze je auto tak studeny?Pak městem zase cca80stupnu..Neblbne něco?Čím to muže bejt ze je to tak studeny,je tam snad něco co v mrazu auto ohrejva?
-
17:53:10 1.11.2009
carky nesledujte, jak rikam diagnostika a pak vite co ktera cerka znamena, ze tam ma nekdo na nejake carce asi 80 neznamena za na te same carce ma vase coupe taky 80, je to uz skoro veteran a vic jak 10roku stary budik si ukazuje co chce, budte radi ze ukazuje vubec :) sou tu i horsi pripady
provozni teplota je rozhodne na 80
v zime mu to trva trosinku dyl ale at je zima nebo leto tak po 5km jizdy pod plynem to tech 80+ mit musi
prehrate neni dobre, prehrate myslim nad 90, studene neni dobre studene myslim pod 60
-
17:05:00 1.11.2009
to je taky otázka co škodí motoru víc... když to je podchlazený nebo přehřátý?
-
14:48:30 1.11.2009
Mě to třeba za jízdy ukazuje mírně nad 70° a sedmdesát tam není určitě, protože když delší dobu stojím v zácpách, tak to vyšplhá stejně jen mírně nad osmdesát a už pouští ventilátor a topí fakt dobře a ručička nijak nelítá, tak si nemyslím, že by byl špatný termostat. Úplně stejně totiž ukazu,už od doby, co jsem ho vyměnil, takže té teplotě, co to ukazuje vůbec nevěřím.
-
10:29:01 1.11.2009
no já myslel že ta čárka pod 90 je 85, protože aspon teda mě to drží přesně na ni většinou a to je přesně ta chvíle kdy otvírá termostat, takže pokud jedu ostřeji tak až potom to vylítne výš, kousíček za 90 pak pouští ventilátor na první stupen a nad 95 kousek je druhej...
-
08:11:46 1.11.2009
Zkusím to změřit a uvidím na kolik se to ohřívá.
-
05:18:50 1.11.2009
melo by to frcet za delsi jizdy tesne nad 80, ale to podle toho meraku a tech pomatenych carek na nem nepoznas, navic rucicka tim vekem co to ma uz ukazuje jinak, takze nejlepsi je zajit si na diagnostiku, startnout to a zapamatvat si kde to ukazuje pri tolika a tolika stupnich a kde mas 80 a kde mas 92 kdy by ti mel sepnout ventilator
-
20:06:34 31.10.2009
Když trochu jedu tak jak je zima mám teplotu třeba na 70...:) Jinak +-90...
-
20:03:31 31.10.2009
Ukazuje mi to čarku pod devadesátkou to je asi 80 co?Ještě to musím změřit přesneji zdali to nekecá.
-
19:48:42 31.10.2009
není to u všech plus minus stejny? 85-95
-
18:12:38 31.10.2009
Jaká má být provozní teplota motoru u 1.8??