-
20:04:23 1.11.2009
za studena je az nadoraz...
-
21:57:55 31.10.2009
na volnoběh 1,9 teplej motor je ok, studenej musí jít rafička za roh .-)
-
19:18:11 31.10.2009
tyme jeste neco naucis chlape:) diky... jinak turbo taha krasne a na volnobeh mi olej tlaci 1,9baru.. to jde ne?
-
09:59:01 31.10.2009
nastavení je jednoduchý, povolíš šrouby poheš s ním doprava - doleva pustíš, on se díky těm pružinám "vynuluje" a je to
-
04:19:28 31.10.2009
no to startovani je uz o 50% lepsi budu laborovat, vyndam ten ventil a zkusim ho jeste dotahnout... pak me napada potenciometr klapky, jak se astavuj??? byl taky dole jak sem na to koukal a neverim ze je v te poloze co ma byt...
-
21:48:43 30.10.2009
tak to pomohlo jo .-) bezva teď jse o to jestli se to nevrátí, pokud jo tak je to na výměnu, bohužel je to těžce nedostatkový zboží .-)
-
16:33:40 30.10.2009
tak otovu, uz zase jezdim, auto je umyte, nafoukle gumy , vyluxovano a vrni jak kote:)
-
23:08:53 29.10.2009
když bude míň bude to zlobit, ty pružiny jsou pak málo předepnutý a blbě to vrací
-
18:44:02 29.10.2009
vycisteno a sestaveno
co se stane kdyz bude ten sroubek vic nebo min utahlej?
-
18:27:03 29.10.2009
tak mam rozebrano jdu cistit..
-
18:20:01 29.10.2009
za málo, dej vědět jak to dopadlo, hlavně tu matku vrať do původní polohy jak byla je to moc důležitý
Až to vypucuješ tak ho elektricky připoj a zapni zapalování musí se krásně pohybovat asi tak 5 sec.
-
18:18:38 29.10.2009
jasem si to myslel, dik moc jdu na to jeste ted, vycistim to technickym bezinem a pak striknu konkorem.. dekuju za radu
-
18:15:42 29.10.2009
tak nějak to vypadá .-)
-
18:13:45 29.10.2009
to je základ úspěchu, postup je asi následující, vezmeš šupléru a změříš dýlku toho závitu co čumí ven z tý matičky je to kolem 5mm jen pro kontrolu, pak matku ven a vysype se to na tebe v pořadí ta matka, plastová podložka pružinka ze slabýho drátu píst pružinka ze silnýho drátu. Pořádně to všechno vypucuj a vnitřek toho ventilu prostříkni, já použil sprej na škrtící klapky Retech ale může to být cokoliv jinýho. Na tom pístku jsou 4 malinký dirky, taky vyčistit profouknout, pak to ses tavíš a musí to chodit, bejvá to hooodně zadělaný
-
18:08:48 29.10.2009
no moc rozebrat nejde odsouboval sme ho od te trubky a pak ho drzi tri sroubky a dal sem nelaboroval zda jde kuchat, takze jde jeste vic rozebrat?
-
18:06:06 29.10.2009
jo ty myslíš asi V.A.E. ventil, měls ho rozebranej?
-
18:03:01 29.10.2009
no krokovy motorek co je na te trubce co vede vzduch pred klaapkou
-
17:56:27 29.10.2009
krokáč? jakej máš na mysli?
-
17:40:02 29.10.2009
pak me caka krokac, trikrat to zdechne nez se to samo udrzi v otackach.... a jestli se mi podari do jara prodat tak porizuju 20VT na to umis taky cipy?
-
17:31:26 29.10.2009
bude veselo pak to muzem chipnout .-)
-
17:13:59 29.10.2009
a to sem si rikal ze to jezdi perfektne tak sem zvedav ted, jinak vyndal sem koplet cestu vzduchu od airboxu az po klapku vcetne ic a vse vycistil kdyby tam byl nejaky bordel z toho turba co umrelo tak uz se tesim na zitrek, snad me neceka uz zadne prekvapeni...
-
16:59:06 29.10.2009
no tak ti to konečně pojde jak má to napravo je nějaká malá potvora
-
16:41:44 29.10.2009
to v levo je T3
-
16:39:50 29.10.2009
tak dnes sem zacal menit turbo na 16VT to co mi prislo postou od firmy co turba dela tak bylo jine v prvni chvili me napadlo ze poslali jine po konzultaci s klouckem sme dospeli ze turbo na aute je jine. no nic, dnes sem to rozhodil a zjistil ze jseou jine privod a odvod vody, to same oleje a vyfukove koleno, to turbo je o dost vetsi nez co tam bylo, tak sem zvedavej na zitrek az to natocim a hlavne dostrojim, jinak velke dik patrikovi za zbytek chybejicich dilu k turbu...