TURBO 16VT

  • Scoupe
    za studena je az nadoraz...
  • nocarret
    na volnoběh 1,9 teplej motor je ok, studenej musí jít rafička za roh .-)
  • Scoupe
    tyme jeste neco naucis chlape:) diky... jinak turbo taha krasne a na volnobeh mi olej tlaci 1,9baru.. to jde ne?
  • nocarret
    nastavení je jednoduchý, povolíš šrouby poheš s ním doprava - doleva pustíš, on se díky těm pružinám "vynuluje" a je to
  • Scoupe
    no to startovani je uz o 50% lepsi budu laborovat, vyndam ten ventil a zkusim ho jeste dotahnout... pak me napada potenciometr klapky, jak se astavuj??? byl taky dole jak sem na to koukal a neverim ze je v te poloze co ma byt...
  • nocarret
    tak to pomohlo jo .-) bezva teď jse o to jestli se to nevrátí, pokud jo tak je to na výměnu, bohužel je to těžce nedostatkový zboží .-)
  • Scoupe
    tak otovu, uz zase jezdim, auto je umyte, nafoukle gumy , vyluxovano a vrni jak kote:)
  • nocarret
    když bude míň bude to zlobit, ty pružiny jsou pak málo předepnutý a blbě to vrací
  • Scoupe
    vycisteno a sestaveno
    co se stane kdyz bude ten sroubek vic nebo min utahlej?
  • Scoupe
    tak mam rozebrano jdu cistit..
  • nocarret
    za málo, dej vědět jak to dopadlo, hlavně tu matku vrať do původní polohy jak byla je to moc důležitý

    Až to vypucuješ tak ho elektricky připoj a zapni zapalování musí se krásně pohybovat asi tak 5 sec.
  • Scoupe
    jasem si to myslel, dik moc jdu na to jeste ted, vycistim to technickym bezinem a pak striknu konkorem.. dekuju za radu
  • nocarret
    tak nějak to vypadá .-)
  • nocarret
    to je základ úspěchu, postup je asi následující, vezmeš šupléru a změříš dýlku toho závitu co čumí ven z tý matičky je to kolem 5mm jen pro kontrolu, pak matku ven a vysype se to na tebe v pořadí ta matka, plastová podložka pružinka ze slabýho drátu píst pružinka ze silnýho drátu. Pořádně to všechno vypucuj a vnitřek toho ventilu prostříkni, já použil sprej na škrtící klapky Retech ale může to být cokoliv jinýho. Na tom pístku jsou 4 malinký dirky, taky vyčistit profouknout, pak to ses tavíš a musí to chodit, bejvá to hooodně zadělaný
  • Scoupe
    no moc rozebrat nejde odsouboval sme ho od te trubky a pak ho drzi tri sroubky a dal sem nelaboroval zda jde kuchat, takze jde jeste vic rozebrat?
  • nocarret
    jo ty myslíš asi V.A.E. ventil, měls ho rozebranej?
  • Scoupe
    no krokovy motorek co je na te trubce co vede vzduch pred klaapkou
  • nocarret
    krokáč? jakej máš na mysli?
  • Scoupe
    pak me caka krokac, trikrat to zdechne nez se to samo udrzi v otackach.... a jestli se mi podari do jara prodat tak porizuju 20VT na to umis taky cipy?
  • nocarret
    bude veselo pak to muzem chipnout .-)
  • Scoupe
    a to sem si rikal ze to jezdi perfektne tak sem zvedav ted, jinak vyndal sem koplet cestu vzduchu od airboxu az po klapku vcetne ic a vse vycistil kdyby tam byl nejaky bordel z toho turba co umrelo tak uz se tesim na zitrek, snad me neceka uz zadne prekvapeni...
  • nocarret
    no tak ti to konečně pojde jak má to napravo je nějaká malá potvora
  • Scoupe
    to v levo je T3
  • Scoupe
    tak dnes sem zacal menit turbo na 16VT to co mi prislo postou od firmy co turba dela tak bylo jine v prvni chvili me napadlo ze poslali jine po konzultaci s klouckem sme dospeli ze turbo na aute je jine. no nic, dnes sem to rozhodil a zjistil ze jseou jine privod a odvod vody, to same oleje a vyfukove koleno, to turbo je o dost vetsi nez co tam bylo, tak sem zvedavej na zitrek az to natocim a hlavne dostrojim, jinak velke dik patrikovi za zbytek chybejicich dilu k turbu...