-
06:34:49 28.10.2009
jj startnu a jedu a asi prvnich 500m jako by se mu nechtelo na 3000ot a vys, ale pokud tomu supnu tak si da rict (vim ze to je prasarna na studeny motor a tak prepnu na plyn a drzim se kolem 2500ot a no problem, jak se to zahreje po tom pulkilasku tak jede bez problemu ale tocim to az se to nahreje na tech aspon 60°C to je bud 5km s vetsinou neutalem z kopce nebo tak kilasek dva s rychlosti)
-
20:31:51 27.10.2009
To samé dělá i moje 16VT , ale začalo se to projevovat až teď , když se ochladilo přes léto nebyl problém ....
-
19:33:34 27.10.2009
Mě to taky studený nechtělo jet. Nakonec jsem postupně vyměnil čidlo teploty vody, vzduchu, snímač otáček, elmagnet volnoběhu a je klid, ale co konkrétně to bylo, nevím. Hlavně, že to nezlobí. Marea mě dělala to stejné. Navíc i řj reagují různě. Na Mařce 20v 113kw se mě při vybité baterce rozsvítila kontrolka vstřiků a řj hlásila špatnou váhu vzduchu. Když jsem odpojil baterku a po připojení nastartoval a rozjel se, auto jelo normálně. Když jsem po připojení otočil na 30 vteřin klíček do polohy MAR a na pět vteřin vypnul a pak nastartoval (jak je to popsáno v manuálu), rozsvítila se kontrolka a auto nejelo. Řj si vytáhla starou chybu a tvrdošíjně trvala na svém. Zkoušel jsem to na 20VT a tady mě řj na stará hlášení nereaguje.
-
21:51:23 26.10.2009
váhou to není... mám už jinou a je to stejný. svícema to taky neni. prostě je to tak, tak se s tim smiřte...
-
20:44:30 26.10.2009
já mám díry pouze tam kde mají být :), díky za tipy
-
19:05:24 26.10.2009
Já mám díru v airboxu,ale myslím,že mi to dělalo i před tím..
-
19:04:10 26.10.2009
to samy ale otevreny sani nemam!!
-
18:54:17 26.10.2009
Me to dela taky a po minute je to pryc.Mam otevrene sani.Vsichni kdo mate stejny problem mate otevrene sani?
-
18:41:22 26.10.2009
Stačí odpojit a vyčistit kontoxem..Ale u tebe to nebude váhou vzduchu mě taky když je teplota kolem 0 a níž.Takhle dusí.Po minutě je,ale vše ok.Asi to je normálni tento jev u 20v motoru.
-
17:25:02 26.10.2009
ja vahu vzduchu zkousel rozebrat ale moc sem toho nenadelal bojim se ze tam akorad neco zvrtam...
-
15:14:40 26.10.2009
Hoši,nechci se s váma přít,ale mně taková věc teda nepřijde normální.
Ale nemám 20VT,takže se nehádám - zkusil bych vyčistit klapku,anebo váhu vzduchu.
-
12:24:44 26.10.2009
jestli tam máš sportovní filtr,tak je to úplně normální
-
09:35:42 26.10.2009
KO váha vzduchu... buď vyčistit, nebo vyměnit.. jede to na chudou směs...
-
09:34:04 26.10.2009
Taky mi to dělá. Tak nechám motor pár minut běžet na volnoběh, a pak jedu. Dělalo mi to více aut a podlě mě je to mokrejma svícena. Když přidáš plyn, vzroste tlak a tím izolační schopnost směsi a jiskra nepřeskočí mezi elektrodama ale je svedená po izolátoru a nezapálí směs.
-
18:38:07 25.10.2009
Předpokládám,že máš v loji některý z prvků řídící volnoběžné otáčky studeného motoru. Pokud to po chvíli, až se zahřeje lambda nedělá, hledej tam. Nastartuj studený motor a nech ho běžet bez přidání plynu na volnoběh. Otáčky by měly vyjet nahoru a pozvolna klesat, ne kolísat.
-
18:37:49 25.10.2009
jj, není nad pocit bezpečí ve chvíli kdy vjedu do křižovatky a motor má tendence chcípnout zrovna když se přibližuje náklaďák :-D
-
18:11:34 25.10.2009
je to normální... je to ochrana motoru pro pitomce. abysme těm motorum nemohli nakládat za studena. Alfy Romeo to maji taky...
-
18:05:18 25.10.2009
asi nejaka zimni viroza 20VT..:D:D:D:D
-
17:15:03 25.10.2009
taky
-
17:00:18 25.10.2009
je to jako nemoc, přesně to se projevuje i mě (20VT)
-
16:29:33 25.10.2009
to samé... prostě za studena je to mrtvola... a teď jak je čím dál chladněji, tak je to znát čím dál víc...
-
14:50:49 25.10.2009
no je tam nejaky,omezovac,co ta nepusti do otacok kym je motor studeny,ale to dava logiku,niekto povolanejsi urcite vysvetli lepsie:-)
-
10:48:46 25.10.2009
zdravím měl bych takový dotaz.. když po nnastartovaní se chci rozjet a motor je studený tak se při přidání plynu jakoby přidusí a při rozjetí a přeřazení to zaškube ať se snažím jak se snažím..:D