dusí se..

  • von Raven
    jj startnu a jedu a asi prvnich 500m jako by se mu nechtelo na 3000ot a vys, ale pokud tomu supnu tak si da rict (vim ze to je prasarna na studeny motor a tak prepnu na plyn a drzim se kolem 2500ot a no problem, jak se to zahreje po tom pulkilasku tak jede bez problemu ale tocim to az se to nahreje na tech aspon 60°C to je bud 5km s vetsinou neutalem z kopce nebo tak kilasek dva s rychlosti)
  • Jéža
    To samé dělá i moje 16VT , ale začalo se to projevovat až teď , když se ochladilo přes léto nebyl problém ....
  • Motyl
    Mě to taky studený nechtělo jet. Nakonec jsem postupně vyměnil čidlo teploty vody, vzduchu, snímač otáček, elmagnet volnoběhu a je klid, ale co konkrétně to bylo, nevím. Hlavně, že to nezlobí. Marea mě dělala to stejné. Navíc i řj reagují různě. Na Mařce 20v 113kw se mě při vybité baterce rozsvítila kontrolka vstřiků a řj hlásila špatnou váhu vzduchu. Když jsem odpojil baterku a po připojení nastartoval a rozjel se, auto jelo normálně. Když jsem po připojení otočil na 30 vteřin klíček do polohy MAR a na pět vteřin vypnul a pak nastartoval (jak je to popsáno v manuálu), rozsvítila se kontrolka a auto nejelo. Řj si vytáhla starou chybu a tvrdošíjně trvala na svém. Zkoušel jsem to na 20VT a tady mě řj na stará hlášení nereaguje.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    váhou to není... mám už jinou a je to stejný. svícema to taky neni. prostě je to tak, tak se s tim smiřte...
  • manny
    já mám díry pouze tam kde mají být :), díky za tipy
  • Carlos 20vt
    Já mám díru v airboxu,ale myslím,že mi to dělalo i před tím..
  • Kubajz20VT
    to samy ale otevreny sani nemam!!
  • Mavi
    Me to dela taky a po minute je to pryc.Mam otevrene sani.Vsichni kdo mate stejny problem mate otevrene sani?
  • Carlos 20vt
    Stačí odpojit a vyčistit kontoxem..Ale u tebe to nebude váhou vzduchu mě taky když je teplota kolem 0 a níž.Takhle dusí.Po minutě je,ale vše ok.Asi to je normálni tento jev u 20v motoru.
  • Kubajz20VT
    ja vahu vzduchu zkousel rozebrat ale moc sem toho nenadelal bojim se ze tam akorad neco zvrtam...
  • Jelo
    Hoši,nechci se s váma přít,ale mně taková věc teda nepřijde normální.
    Ale nemám 20VT,takže se nehádám - zkusil bych vyčistit klapku,anebo váhu vzduchu.
  • Lenoš20VTLE
    jestli tam máš sportovní filtr,tak je to úplně normální
  • Honza
    KO váha vzduchu... buď vyčistit, nebo vyměnit.. jede to na chudou směs...
  • Thor
    Taky mi to dělá. Tak nechám motor pár minut běžet na volnoběh, a pak jedu. Dělalo mi to více aut a podlě mě je to mokrejma svícena. Když přidáš plyn, vzroste tlak a tím izolační schopnost směsi a jiskra nepřeskočí mezi elektrodama ale je svedená po izolátoru a nezapálí směs.
  • Motyl
    Předpokládám,že máš v loji některý z prvků řídící volnoběžné otáčky studeného motoru. Pokud to po chvíli, až se zahřeje lambda nedělá, hledej tam. Nastartuj studený motor a nech ho běžet bez přidání plynu na volnoběh. Otáčky by měly vyjet nahoru a pozvolna klesat, ne kolísat.
  • manny
    jj, není nad pocit bezpečí ve chvíli kdy vjedu do křižovatky a motor má tendence chcípnout zrovna když se přibližuje náklaďák :-D
  • Coupe20VT PLUS :-D
    je to normální... je to ochrana motoru pro pitomce. abysme těm motorum nemohli nakládat za studena. Alfy Romeo to maji taky...
  • Kubajz20VT
    asi nejaka zimni viroza 20VT..:D:D:D:D
  • Simarik
    taky
  • manny
    je to jako nemoc, přesně to se projevuje i mě (20VT)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to samé... prostě za studena je to mrtvola... a teď jak je čím dál chladněji, tak je to znát čím dál víc...
  • marcin
    no je tam nejaky,omezovac,co ta nepusti do otacok kym je motor studeny,ale to dava logiku,niekto povolanejsi urcite vysvetli lepsie:-)
  • Kubajz20VT
    zdravím měl bych takový dotaz.. když po nnastartovaní se chci rozjet a motor je studený tak se při přidání plynu jakoby přidusí a při rozjetí a přeřazení to zaškube ať se snažím jak se snažím..:D