-
20:09:18 26.10.2009
Dik aspon vym pocem mam koukat.
-
17:04:30 26.10.2009
blok bych vzal z nafty,má vrtání 82 a tak po vyhonování na 82,4 zůstane stěna ještě dost tlustá. Kliku z 2,4 benzina,ojnice 16VT a písty určitě kovaný. Ojnice ohlodat a vyleštit a zbušit do kupy. Hlavu z 2,4 benzina a nebo 20V 154k,vyměnit výfukový ventily a šup tam s tim. Turbo GT30 a pořádnou řídící jednotku se vstřikama tak 600cc i drobet většíma
-
15:48:24 26.10.2009
Neumim anglicky takze tohle nesleduju. Ale ten seznamek by se my hodil, se vsema drobnostma blok je vjec zakladni a pisty jsou jasny ale jak u vseho je potreba spousta dalsich drobnosti ktery jsou treba.
-
07:29:51 26.10.2009
každopádně takováhle stavba motoru, co má něco vydržet v běžným provozu a na trati zaject pod 12s + odladění vychází v anglii na víc jak 11000liber...
kdosleduje UK forum, tak postřehl, že dva roky tam bylo na prodej hotový, jezdící 612PS coupe 2.5l...za cenu 11, později 9tis liber... teď už ho majitel kuchá na díly, protože každej má hubu keců, že nemá prachy, ale strašně by ho chtěl..
http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.php?ubb=show flat&Number=916663&page=1
-
07:26:19 26.10.2009
na přestavbu z 2.0l bloku na 2.4/5l potřebuješ spešl písty s menší kompresní vejškou, převrtat blok z 82mm na 83/83.5, klikovku + ojnice
-
21:54:36 25.10.2009
OK, no a tedy co vse je ktomu potreba, mohl by my nekdo zvas napsat nejaky seznamek vjeci potrebnych pro predelani? Prome je to vse prestavba na dlouhou metu takze, pomalu nakupovat a plnit garaz a pak akce. Tak pokud by to nekoho neotravovalo treba Marcely tebe byl bys tak hodnej a neco sepsal staci poslat na email dik moc
-
21:52:14 25.10.2009
myslím že stačí jiná klikovka a ojnice, možná nižší písty a měl by stačit 20VT blok ne??
-
19:32:01 25.10.2009
no samozřejmě i vysokej, 2.4l blok jezdí v coupe, ale je puštěnej na držákách níž, případně je upravená kapota...
-
08:59:20 25.10.2009
no to víš že to bude sakra znát, proč maj nový suba dvaapůllitr že .-)
-
08:55:49 25.10.2009
znát by to mělo být pekelně,kdysi jsem se honil se saabem 9000 2,3turbo z letmého startu. Já měl origo TB28 a on TB25 která je o špetku menší. Já plnil 1,5 sestupně na 1 jako vždy u 20VT a on trvale 0,6 a hnal mě s mírnou ztrátou. Blbejch 300kubíků a jak to bylo znát
-
02:59:18 25.10.2009
no, ale realita to asi bude... otázka jakej to přinese efekt, měnit blok kvůli 0.4l obsahu... bude v tom po nalazení takovej rozdíl proti bloku z 2.0? (teda za předpokladu, že všechny ostatní úpravy by byly stejné...)
-
20:04:24 24.10.2009
to s tou kapotou psal Honza,měřil jsem to a ten karter je jen o cca 8mm vyšší tak se mi to moc nezdá,ale on by nám nelhal :-) Ten motor jsem chtěl stavět,mám pocit že vím vše co na to použít,jen to bude pumelenice protože i výfukový ventily se musí vyměnit :-( Blbý ale je že zatím není známý běžně dostupný soft aby to šlo uřídit a programovací jednotku zatím nezaplatím
-
19:49:09 24.10.2009
někde jsem četl, že pokud dáš blok z 2.4, tak pak nejde zavřít kapota... teda v coupe a ta seriová.
-
12:08:48 24.10.2009
To ja vym ze us to existuje nasel jsem si spoustu videei na netu vse krom snad jednoho Marei jen jsem se chtel zeptat jestly jako zaklad pusoby motor s coupe nebo je to vse na ty 2,4?
-
23:18:02 23.10.2009
Dotaz us jste nekdo uvazovaly nad 2,4 jde nejak skombynovat 20vt nebo je to samostatna prestavba. Samozdrejme myslim veskara prestavba na 2,4 20VT A pokud by Marcel namital proc tak aby to kurva jelo jeste rychlejc.