biturbo,pžípadně triturbo?
-
11:36:12 26.10.2009
-
20:18:49 25.10.2009eliminace pozdního nástupu = použij kompresor
eaton M90/M112 místo klimakompresoru je správná volba.. Brutální nástup od nízkejch otáček, předvídatelný chování a relativně snadná regulace.
M90 má potenciál přes 400PS (primárně určen na 3-5l motory) M112 je pak brutalitka např. použitá u reinkarnace fordu GT40 (3.5-7l motory..).. a stou je potenciál hoooodně velkej, překračující možná finanční možnosti většiny členů na výrobu/koupi střev pro 16V/20V vnitřností, který by to ustály...
cena eatonů je mdlá (od 10000,-), udělat příruby a držáky je záležitost pár večerů (nedejbože odpolední) a na světě je velmi spolehlivý a výkonný vozidlo (např. v anglii jezdící 20V marea s m42jkou..což je relativně malej kompresůrek s něco kolem 190PS , bez žádnýho velkýho ladění..)
-
19:54:25 25.10.2009No jde taky o to, že by to teoreticky dokázalo za málo peněz udělat víc muziky-větší tlak. Když bude větší tlak turba, bude taky víc výfukových plynů, takže by to mělo zvládnout roztočit obě turba. Spíš uvažuju o tom, že seženu větší kompresorovou skříň, a dám ji na to malé turbo.
-
19:42:42 25.10.2009to bude chtít systém klapek a přepouštěcích kanálů, prostě pakárna navíc můj názor je že ty výfukový plyny odevzdají značnou část energie tomu menšímu turbu takže bude i dýl trvat než začne plnit to větší turbo, otázka je co to udělá v součtu proti jedný velký turbíně
-
19:40:51 25.10.2009No já mám doma turbíčko z 1,3 punta a uvažuju o tom, ale nevím, jestli to bude stačit, jak se naplno roztočí velké turbo, tak to podle mě bude spíš restriktor než aby to pomáhalo.
-
19:35:33 25.10.2009jo to má třeba 3000GT otázka je jestli bude k mání takový malý turbíčko, možná třeba za smartu .-)
-
19:32:48 25.10.2009napadlo mě biturbo na sací straně do série, nejdřív nějaké malé, co dá tak 0,5 baru a pak sériové. Akorát že až se roztočí to velké, tak to malé nestačí zásobit a mezi dvěma turbama bude spíš podtlak...
-
20:12:33 24.10.2009vím že už to jezdilo,ital se v tom honil když ještě většina z nás byla na houbách :-) Potřebuju eliminovat pozdní nástup GT28XX aby to dole nebyla mrtvola mrtvá a potřebuju najít snadný systém regulace toho fšeho
-
17:57:02 24.10.2009marcelku a copak bys chtěl vědět přesně???Tenhle systém funguje u ropáků delší dobu a průkopníkem postupného plnění byla toyota supra MKIV kde jsou dvě CT12 turba a podle toho jak s autem jezdíš si jednotka hlídá jestli jedeš jen na jedno nebo na obě turba.....podle zítěže....nic novýho pod sluncema a ani turbo-kompresor viz delta S4 v 86 roce....
-
13:02:40 24.10.2009hlavně nemec chce vyjet v nový sedmičcce golfu s 221kw 400nm na to jsem zvědavej
-
10:10:07 24.10.2009tak zrovna to Šíro je asi první fauvé co se mi fakt líbí a v motorizaci 1,4tsi (160hp) bych si ho dokázal představit jako auto na normální ježdění...
-
09:42:03 24.10.2009tak tak...
-
00:39:09 24.10.2009...a nikdy nebude mit :)
-
22:55:37 23.10.2009tak suki uz ma v coupe BITURBO. Sem v tom jel jeste kdyz foukal jenom 0,7 baru a ten prubeh vykonu byl uzasny! Myslim ze to neni spatna cesta mit 2 maly turba!
-
15:18:26 23.10.2009Fiat taky má v 1,4T 170ps..A to s jedním turbem.Navíc tedkom vyvinuli systém multiar..tady čtěte:http://news.auto.cz/technika/mito-video-alfa-romeo -nove-motory-1-4-multiair.html
-
13:55:37 23.10.2009otázka je, jak to dostat do kupéčka
-
21:05:34 22.10.2009pak ještě jak dlouho :-)
-
21:02:55 22.10.2009jede to kurva dobře jel jsem v Golfu s timhle a s DSG...prostě mazec
-
20:42:40 22.10.2009skopčák vždy moc kecal,uvidíme jak to pojede na silnici. dík
-
20:42:24 22.10.2009turbo+ pidi eaoton snad M20?, nebo ještě menší.. tuhle jsem ten systém viděl rozloženej na stole a kompresůrek byl opravdu příruční...
jinak větší motory (3L BMW) maj 2 stejný turba, jedno jde furt, od určitejch otáček , kdy je dost plynů se přidá další -
20:41:16 22.10.2009..
-
20:40:57 22.10.2009..
-
20:37:18 22.10.2009ždímaj z toho až 170PS a kdybys viděl průběh krouťáku tak tomu snad ani neuvěříš...zkusim to pohledat
-
20:36:27 22.10.2009houby to je turbo - kompresor co chceš vědět 1,4TSI je jeden z nej motorů v současný době
-
20:34:22 22.10.2009skopčáci dělaj teď u malorážek biturba,ví o tom někdo něco víc? dvě stejný míchačky nebo prcek a velikán aby vykrily větší rozsah otáček?