Přidání man.reg.tlaku paliva

  • Mertix
    protože MHD-nikdy:)
  • Mertix
    Fiat coupe, proč?:)))
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    a to je právě ta chyba,výměna turba - proč? výměna reguláku - proč? výměna vstřiků - proč? na škole náš pan učitel učil - za vším je nutné hledat PROČ!!!
  • Mertix
    Marcel 8V,8VT no to zní zajimavě, jn uplně přesně nevim jak na to...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Veta (jeden pán co mu to docela jede) říkal: začněte monitoringem ať víte co se tam vevnitř děje a jak to reaguje na změny :-)
  • nocarret
    všechno špatně, začni střevama a ty postupně zatěžuj, jdeš přesně obráceně a to neni dobrá cesta
  • Mertix
    a proč se ty písty propálej?kvuly chudý směsi?jinak ještě čekám na walbro pumpu, jiný sání, ic, na jaře laděný svody a turbo...
  • nocarret
    mě to nějak nenapadlo ani, na autě jsem neměl, protože jsem došel k názoru že tto je vlastně k hovnu a jestli považuješ MBC za úpravu tak potěšpánbůh, MBC je jedna z cest jak snadno propálit písty
  • Mertix
    nocarret čekám na info, a proč si mi to neřek, když sem nabízel tu sedačku:)
  • Mertix
    z duvodu budoucích uprav, zatim tam je jem MBC, ale postupně přibydou další věci, a myslim, že to tam ničemu vadit nebude...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    nejlepší varianta je vědět proč to tam chceš dávat a pak se na to vykašlat když to není potřeba :-)
  • Mertix
    a nejlepší varianta je?
  • Honza
    1) budˇnechat seriovej a na konec lišty druhej štelovací..oba zapojený na podtlak

    2) seriovej vykuchat a štelovací nakonec lišty

    3) koupit štelovací, kterej jde dát místo seriovýho

    4) vyprdnout se na to a maximálně tam dát 3 bar z 16V NA...
  • Mertix
    měl si ho na autě, co je zač, cena...?
  • nocarret
    ??? co je to za blbost btw mam jeden na prodej...
  • Mertix
    někdo mi říkal, že na 20VT to chce ještě vyrobyt něco soustružníkem, jinak že to nepude přidělat, jak to teda je na 16VT?