-
22:08:25 22.10.2009
protože MHD-nikdy:)
-
20:54:06 22.10.2009
Fiat coupe, proč?:)))
-
20:47:23 22.10.2009
a to je právě ta chyba,výměna turba - proč? výměna reguláku - proč? výměna vstřiků - proč? na škole náš pan učitel učil - za vším je nutné hledat PROČ!!!
-
19:26:19 22.10.2009
Marcel 8V,8VT no to zní zajimavě, jn uplně přesně nevim jak na to...
-
19:24:38 22.10.2009
Veta (jeden pán co mu to docela jede) říkal: začněte monitoringem ať víte co se tam vevnitř děje a jak to reaguje na změny :-)
-
19:24:37 22.10.2009
všechno špatně, začni střevama a ty postupně zatěžuj, jdeš přesně obráceně a to neni dobrá cesta
-
19:20:41 22.10.2009
a proč se ty písty propálej?kvuly chudý směsi?jinak ještě čekám na walbro pumpu, jiný sání, ic, na jaře laděný svody a turbo...
-
19:02:41 22.10.2009
mě to nějak nenapadlo ani, na autě jsem neměl, protože jsem došel k názoru že tto je vlastně k hovnu a jestli považuješ MBC za úpravu tak potěšpánbůh, MBC je jedna z cest jak snadno propálit písty
-
18:34:05 22.10.2009
nocarret čekám na info, a proč si mi to neřek, když sem nabízel tu sedačku:)
-
15:29:21 22.10.2009
z duvodu budoucích uprav, zatim tam je jem MBC, ale postupně přibydou další věci, a myslim, že to tam ničemu vadit nebude...
-
15:27:52 22.10.2009
nejlepší varianta je vědět proč to tam chceš dávat a pak se na to vykašlat když to není potřeba :-)
-
15:11:24 22.10.2009
a nejlepší varianta je?
-
15:08:59 22.10.2009
1) budˇnechat seriovej a na konec lišty druhej štelovací..oba zapojený na podtlak
2) seriovej vykuchat a štelovací nakonec lišty
3) koupit štelovací, kterej jde dát místo seriovýho
4) vyprdnout se na to a maximálně tam dát 3 bar z 16V NA...
-
14:50:57 22.10.2009
měl si ho na autě, co je zač, cena...?
-
14:49:27 22.10.2009
??? co je to za blbost btw mam jeden na prodej...
-
14:40:33 22.10.2009
někdo mi říkal, že na 20VT to chce ještě vyrobyt něco soustružníkem, jinak že to nepude přidělat, jak to teda je na 16VT?