-
19:43:57 6.10.2009
můžeš se rochnit v katalogu garette ale asi z něj nebudeš moc moudrej....Jinak.Malé náklady=velký IC,průchozí výfuk,walbro,FPR,MBC a piginou doladit benzín....toť ta nejjednodušší cesta k tomu že se budeš pohybovat na hranici 240PS.Toť ta nejlevnější varianta,potom je to už o turbu,spojce....
-
16:06:19 6.10.2009
Coupe20VT: stav motoru je ok jinak bych se ani na to neodvazil vis
-
15:15:26 6.10.2009
perfektním stavem motoru...
-
14:32:23 6.10.2009
krosmen20VTPLUS: no tak tech 260 koni by stacilo mohl by si mi poslat nejakej odkaz na ty turba nebo cim si mylis ze bych mel zacit?
-
12:36:53 6.10.2009
ono je spíše rozhodující co z auta chceš vydolovat a kolik na to máš peněz.....je mi jasný že řekneš co nejvíc za co nejmíň....ale jedno navazuje na druhý kde se stejně setkáš s hranicí výkonu přes kterou už investice násobíš ne přičítáš...a ta hranice u coupe 16VT je 240PS do tý doby je to relativně o málo penězích....pak je dále hranice na 400PS pak už to lítá někam za co si koupíš nový auto....
-
12:34:27 6.10.2009
a proč nepoužít turbo řady GT s přírubou T3?????????proč to řešit složitě když to jde jednoduše......všechny turba řady GT se dají vybírat dle jejich exhaust flanges-přírub......respektive jednoduše GT28-je jen o velikosti turba kde stejně rozhodující jsou příruby a velikosti turbín.Garette rozděluje turba takto spíše dle výkonových kategorií od GT14 až po GT62.....GT28 je v jejim největším provedení pro cca 400PS GT30 je už o zhruba 150PS výše mno a třeba GT3582 je pro 800 a GT42 pro zhruba 1000......
-
10:36:04 2.10.2009
turbo je jen začátek :-)
-
00:33:57 2.10.2009
základní info:
http://www.fiatcoupe.cz/rady-navody/jak-na-tuning- 16vt-/
Jinak na řízení při výkonu kolem 300k je dobré už použít stage II chip - existuje např. "Abarth".
Nevím o jaký výkon Ti jde a k čemu bude dobrý :-) Podle mě výkony nad cca 230-240k a odp. krouťák u vozu Fiat coupé 16VT už jsou dobré jen na to si v provozu rozbít držku nebo na sprinty :-) Pak už to chce i EBC (nebo alespoň el.solenoid) a přepínat režimy min. na mokro/sucho protož na navlhlým povrchu ustřeluje předek i při přidání plynu na 4 r.st. a to ve 130ti není úplně příjemný když to není v tu chvíli úmysl... :-)
-
23:38:49 1.10.2009
jo tak to už je jiná :-D už mlčim...
-
23:38:21 1.10.2009
ja nemyslim origo ale treba garrett GT28R proste vetsi turbo
-
23:31:46 1.10.2009
to nechápu... tb28 jebka origo je nejhorší turbo co sem kdy slyšel. a ty ho chceš vyměnit za T3 proč? máš málo problémů s autem? tímhle si na jeden zaděláváš.
-
23:26:33 1.10.2009
je jasny že se bude muset nějak vymyslet příruba a jestli to vubec něco přidá na koních