-
23:17:11 29.3.2010
tak je to jistota. a stejně to tak dopadne, vyměniš jedno a za 2 měsíce lehne druhý...
-
23:15:40 29.3.2010
Dobre,dekuji.
Mam vymenit oba predni?
-
23:14:40 29.3.2010
ber značky SKF, FAG. ostatní bude slabší...
-
23:13:12 29.3.2010
Vyhrabu starsi temata:Doporucujete vymenit obe loziska na jedni naprave kdyz jeden zacne byl hlucni?Taky mi to dela kdyz vemu zatacka o neco rychlejsi.Kolik stoj kvalitni predni lozisko do 20VT?
Diky
-
21:16:35 18.10.2009
jj Tlama mel pravdu. Taky mi to nejde do hlavy ze hucelo odlehcene..na zvedaku nebylo skoro nic poznat a v kabine k nevydrzeni.
-
20:26:26 18.10.2009
sem to říkal
-
23:00:41 17.10.2009
máš asi nějaká divný auto... nebo tam u vás nefunguje gravitace a odstředivá síla :-D ale hlavně že je OK. ten test jak jsem psal níže je 100%
-
22:11:08 17.10.2009
Takze to bylo to leve predni lozisko.
Shrnuto podtrzeno:
-------------------------
Vadne lozisko bylo v mem pripade to, ktere bylo odlehcene(v zataceni).
Pri zataceni doleva hucelo vice = leve lozisko.
-
01:30:37 1.10.2009
Marcel má pravdu, já jsem vyměnil levé přední, protože jsem přísahal, že to prostě musí být ono, bylo, ale hučení neustalo, tak došlo na PP, a potom na LZ a PZ :-)), a je to v cajku... . Prostě vyměň obě a máš to z krku. Stějně to dopadne i na ta zadní, hehe.
-
20:26:27 30.9.2009
Okis, zatim dik vsem. Objednam se v servisu co nejdriv to pujde a budu z5 z infem!
-
18:51:30 30.9.2009
hučí zatížené, odlehčené hučí podstatně méně nebo vůbec, pak jde ještě oto jestli zadní nebo přední,já měl u prvního kupase ko zadní, údajně jdou do kopru častěji?..
-
20:34:36 29.9.2009
obecně platí že je to to druhý než si myslíš. Kámoš měl citroena XM a když vyměnil komplet předek tak si sjel i zadek a bylo to OK :-) tam to šlo hodně blbě poznat
-
19:31:38 29.9.2009
ano přesně... a jeden dokonalý test ložisek: zvedněte přední kolo, nastartujte, zařaďte za 5, a rozjeďte se na tachometrových cca 100km/h a vyřaďte a poslechněte si to kolo. když je ložisko KO, tak to uslyšíte :-D
nedělám si prdel, akorát nevím jak u 20VT, když má viscodrive... asi musí být obě kola ve vzduchu.
-
18:51:41 29.9.2009
moje zkušenost...když se jedná o předek tak na tu stranu kterou točíš a přestane hučet tak to ložisko je na opačné nápravě v řiti....váha se přenese na stranu kam nezatáčíš...takže když jedeš pravý rejd je to levé kolo a naopak
-
18:38:04 29.9.2009
Nazdar vsem,
potrebuju rozseknout jednu zahadu.
Zazivam neprijemne huceni v kabine(nejen za pritomnosti krasne spolujezdkyne..) a to po prekroceni cca 60Km/h.
Kdyz tocim DOLEVA je to o dost znatelnejsi.
Mechanik rekl prave lozisko - je to preci logicke: tocim vlevo, vaha je vpravo, huci zatizene lozisko. V patek jsem ho vymenil, ale problem zustal :))
Na leve uz bohuzel nezbyl cas a musim se objednat znovu..
Otazky:
1)Huci opravdu nezatizene lozisko?
2)Vychazim z presvedceni, ze je vaha na prave strane, je to tak? Byly i nazory ze ne.
Dekuji vsem za zkusenosti(za ty levne obzvlast:)