Je to Kompletne???

  • marcin
    nemam to chiple,ale nemam tam EBC aby to ŘJ mohla nejako ovplivnit,alebo ano???
  • Tlama
    a máš to čiplé??
  • marcin
    poradte mi prosim,turbomi nechce tlacit viac ako 0.9baru, aj ked je MBC,otvoreny na plno,cim to moze byt???
  • marcin
    na zraz pridem urcite,a popozerat mozes kolko chces:-)
  • amadeus69
    marcin: doufám, že budeš na srazu rád se na tu tvojí práci podívám :)
  • marcin
    3T
  • marcin
    2T
  • marcin
    1T
  • marcin
    takze prirubu som nakoniec zohnal,dikes Marrty,turbo vymenene.ale bolo s tym vela babracky,kedze WG co bol na GT28R tam nevojde,kvoli prevodovke a navyse je potreba pootocit kompresor dole,tak som tam zatial dal WG zo serii,dufam ze tym nic nesku.vim?
  • marcin
    takze,vyfukovu prirubu nemozem zohnat,tak som to vimyslel tak ze od tohoto miesta ako je oznacene na foto bude origo fyfuk dovareny na vyfukovy dekel turba,dam tam nerez trubku a bude to ok:-)
  • marcin
    3
  • marcin
    aj odvod oleja som poriesil:-)
  • marcin
    tak som to nejako vyriesil,uz mi chyba iba vyfukova priruba:-(((
  • Innocento
    Jo, je to GT28R. Já mam takovej pocit, že se k tomu musí objednat jinej držák WG i WG samotný. Ale nejsem si jistej. Az bude čas, tak mrknu na FCCUK, tam to někde bude.
  • marcin
    takto to vyslo mne
    :-(
  • marcin
    ja som to skusal,ale ani diery od WG mi tam nepasuju na ten kompresor :-( zajtra dam foto,dnes mi nejako blbne kabel na telefone
  • marcin
    ty mas GT28R???
  • Innocento
    Hm :-(
  • marcin
    presna v tom mieste je dlha,a neni stelovatelna:-(proste jeden kus:-(
  • Innocento
    2 marcin : Teď tě nechápu...proč ten WG nepřendáš přesně tam, kde se na tý fotce nabízí? Právě v tom místě je dlouhej nebo krátkej?
  • marcin
    tak som to turbo pootocil tak ako mi treba,ale mam problem s WG,neviem co stym:-(bud je ta tycka kratka alebo dlha
  • marcin
    ak som to dobre pochopil tak hadicku na regulator napojit na hadicku od BOV???
  • Innocento
    :-)
  • Luxor
    :-)))
  • k20vt
    nic nevrtej, kup si plastový téčko a zapoj ho na hadičku podtlaku, která ti ovládá BOV.
  • marcin
    a este som si vsimol ze nemam prevrtane turbo na podtlakovu hadicku,ktora ma ist k regulaatoru na tlak turba,mam to prevrtat????
  • k20vt
    ale pásne, musíš ho taky odšroubovat :), to ti udělají při montáži.....
  • marcin
    ale ked ho pootocim tak mi tam asi nepasne zase WG:-)a ten restriktor tam neni
  • k20vt
    http://www.highperformanceparts.cz/olejovy-restrik tor-garrett-gt.5984
    tady mas restriktor, ale jak rikam, nevim jestli ho uz tvoje turbo nema uvnitr.
    http://www.highperformanceparts.cz/adapter-na-komp -cast-garrett-63%2C5mm.5980
    tohle potřebuješ na sání k IC.
    To že ti otvor, kudy turbo tlačí vzduch směřuje jinam nevadí, s turbem se dá libovolně otáčet. Musíš povolit šrouby. Tady na videu:



    Ten rozměr si nepamatuju, nedělal sem to já, ale postačí, když otcovi dáš do ruky TB28, nebo to oměříš přímo z něho a uděláš přesnou kopii.
  • marcin
    nemas rozmery toho vyvodu na origo vyfuku?ja by som ocovy v robote nechal z nerezy vyplit plazmov cely ten kus,vyvrtat diery a navarit ten kus tam
  • marcin
    je to gulickove,co je to ten restriktor???alebo ako vyzera???ako prirubu by som si dal vyrobit doma,ale kde zozeniem do štvrtku atie priruby,a ako mam vyriesi vyvod vzduchu na IC,ked tam tiez nemam pripojku co je na 3 šrouby???a vedie to vodorovne a nie dole pod turbo,ako origo
  • k20vt
    http://www.highperformanceparts.cz/adapter-na-turb o-t25-%3E-vband-76mm.5971

    něco takovýho potřebuješ, ale ted nevím, jestli náhodou zrovna tato koncovka bude pasovat na zbytek výfuku, myslím že ne
  • k20vt
    Ted sem to taky řešil, musíš si sehnat tu pětiděrovou přírubu, za ten kus oceli chtějí hrozný prachy a já sem si ještě objednal takovou, že otvor z ní, nepasoval na originál litinový koleno k výfuku. Nezbylo nic jinýho, než zajet ke strejdovi do kovovýroby, stočit z tlustostěné trubky na soustruhu přesnou kopii vývodu jak má TB28 aby pásnula krásně k litinovýmu kolenu a nakonec to všechno navařit na přírubu. Pak samozřejmě nějaký šrouby, abys mohl přírubu uchytit k turbu, ale ty seženeš v železářství....jinak myslím, že všechno k tomu už máš. Ještě mě napadá, pokud máš kuličkový ložiska, je potřeba dát k přívodu oleje restriktor. Ale myslím, že Garrett už ho má přímo uvnitř turba. Každopádně si to zjisti.
  • marcin
    tak to neviem
  • Coupe20VT PLUS :-D
    co budeš dělat se starym turbem?
  • marcin
    tak mna jebne,za 35 000kc a neni to komletne,a patrikovy sa nemozem dovolat,a uz ho tam nutne potrebujem dat lebo WG je v haji
  • Aladin
    zbytek bývá jako příslušenství za další penízky...před velkým časem jsem to tak dohledával na stránkách garret...nevím jak je to aktualně...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jak chceš napojit zbytek výfuku? chybí ti příruba... a sací hadici taky nepřipojíš. chybí 2. příruba... muj názor.
  • marcin
    to je vsetko co mi snim prislo
  • marcin
    2
  • marcin
    1
  • marcin
    Tak dmes mi konečne po 2 mesiacoch prislo turbo GT28R,ale sa mi zda ze neni kompletne,objednaval ho niekto???co vsetko k nemu bolo???