takze prirubu som nakoniec zohnal,dikes Marrty,turbo vymenene.ale bolo s tym vela babracky,kedze WG co bol na GT28R tam nevojde,kvoli prevodovke a navyse je potreba pootocit kompresor dole,tak som tam zatial dal WG zo serii,dufam ze tym nic nesku.vim?
takze,vyfukovu prirubu nemozem zohnat,tak som to vimyslel tak ze od tohoto miesta ako je oznacene na foto bude origo fyfuk dovareny na vyfukovy dekel turba,dam tam nerez trubku a bude to ok:-)
Jo, je to GT28R. Já mam takovej pocit, že se k tomu musí objednat jinej držák WG i WG samotný. Ale nejsem si jistej. Az bude čas, tak mrknu na FCCUK, tam to někde bude.
je to gulickove,co je to ten restriktor???alebo ako vyzera???ako prirubu by som si dal vyrobit doma,ale kde zozeniem do štvrtku atie priruby,a ako mam vyriesi vyvod vzduchu na IC,ked tam tiez nemam pripojku co je na 3 šrouby???a vedie to vodorovne a nie dole pod turbo,ako origo
Ted sem to taky řešil, musíš si sehnat tu pětiděrovou přírubu, za ten kus oceli chtějí hrozný prachy a já sem si ještě objednal takovou, že otvor z ní, nepasoval na originál litinový koleno k výfuku. Nezbylo nic jinýho, než zajet ke strejdovi do kovovýroby, stočit z tlustostěné trubky na soustruhu přesnou kopii vývodu jak má TB28 aby pásnula krásně k litinovýmu kolenu a nakonec to všechno navařit na přírubu. Pak samozřejmě nějaký šrouby, abys mohl přírubu uchytit k turbu, ale ty seženeš v železářství....jinak myslím, že všechno k tomu už máš. Ještě mě napadá, pokud máš kuličkový ložiska, je potřeba dát k přívodu oleje restriktor. Ale myslím, že Garrett už ho má přímo uvnitř turba. Každopádně si to zjisti.