-
11:08:56 13.6.2010
Scoupe: kolik by to stálo?:)
-
19:00:38 23.5.2010
kdyztak starsi funkcni mam doma taky asi tri kusy tel 723886640
-
09:55:00 20.5.2010
dobře díky! já mám 2.0 16V a dělá mi to to samý.. prostě bez plynu to chcípe, první křižovka a zase to zdechne.. ohřeje se to a je to ok.. Zkusim tedy nejdřív vyčistit.
-
09:48:52 20.5.2010
Obávám se že novej je drahej jako prase tuším že něco kolem 3ky. Zkus se spíš zeptat jestli tu někdo neprodává funkční (třeba Maarty ho určitě z nějakého zbořeného coupé mít bude). Pokud ale ten tvůj není úplně KO jako byl ten můj, tak ho vetšinou stačí rozebrat a důkladně pročistit.
-
09:17:04 20.5.2010
to amadeus 69: kolik asi tak ten moturek VAE stojí?? :)
-
18:06:10 18.11.2009
nekdy staci ventil procistit pokud vylozene nedrhne (testnes na 4,5V baterce ze cvaka a otvira) a ocistit kontakty a dat nove tesneni do svorky
-
07:23:27 18.11.2009
Takže můj problém se studenými starty a chcípáním při dobržďování se také vyřešil krokovým motůrkem VAE. Ten kterej jsme tam dával předtím starší stál taky asi za hov*o. Teď otočím klíček a motor šlape jako hodinky, takže děkuju Patrikovi za krásný funkční VAE a za to že zas můžu jezdit a nedělat ostudu :)
-
07:18:18 21.9.2009
No mě nezbyde nic jinýho než to taky vyměnit a jen doufat :)
-
13:18:03 20.9.2009
Dnes jsem ten problém vyřešil.... vyměnil jsem VAE... a jede jak má... aspoň zatím ;-)
-
13:16:22 20.9.2009
Scoupe: řešim úplně stejnej problém , když to přidržim chvilku ve 2000 otáčkách tak pak už neni problem , ale nebaví mě to pořád dělat , takže chci tomu taky přijít na kloub
-
17:12:23 17.9.2009
sahara saharuje:D:D tak jak mam ted zjistit co me zlobi ze to zbecha?:)
-
12:37:20 17.9.2009
teď nechápu... to mluvíš Honzo o té černé krabičce na ostřikovačích jak jsou v něm relé pro větráky a klimu nebo o tom odporu u větráků na chladiči?
Scoupe: Bez té krabičky sahara vůbec nespíná, alespoň né na 16VT s klimou, třeba když je coupé bez klimy tak je relé jinde, nevím...
-
12:15:00 17.9.2009
vtý krabičceje obyčejnej odpor...stačí proklemovat drátem a druhej stupeň jde hned,aniž by čekal na první-tudíš bonus..poslední poznatek z tipa
-
12:13:27 17.9.2009
ja mel za to ze to je na klimu u predchoziho coupe sem ji nemel, ani klimu ani tu krabicku a sahara chodila
-
11:42:18 17.9.2009
joo, vymen tu krabku, a mas to, je to 95% pripadu nefunkcni sahary...
-
10:17:10 17.9.2009
Jestli myslis spinani vetraku naplno az po 90st tak ty nahazuje jednotka pres rele v cerny krabicce na nadrzce ostrikovace diky informaci z cidla vody pro jednotku (dvoukonektror). Dost casto ale odchazi ta cerna krabicka. Jinak ja mam pri 90st hodnotu napeti cca 0,5V tak muzes pomerit a porovnat, me vetraky pousteji naplno takze to bude zhruba sedet...
-
07:27:08 17.9.2009
tak sem zjistil ze mi nesepina sahara, takze by to bylo cidlo teplotyvody? vyresim tu saharu a pak seuvidi co dal...
-
14:52:16 16.9.2009
ale nejspíš to bude kombinace několika závad :-)))
-
14:50:46 16.9.2009
MAP senzor, čidlo vzduchu, vody, poťák, one-way-valve, jednotka :-) a další... když je něco z toho špatně tak už VAE moc nezachrání kdyby to mělo tak lehce určitelnou příčinu tak se tu pořád neřeší volnoběh.... :-)
-
14:45:32 16.9.2009
za studena...? čidlo teploty vody/vzduchu...
-
14:44:53 16.9.2009
já si to myslel ale na Konopáči sem tě neviděl
-
14:43:03 16.9.2009
jo bral:) pumpu sem nepodezrival funguje jinak na jednicku
-
14:41:16 16.9.2009
mě na 1,8 benzínová pumpa. nebral sem jí tenkrát od tebe ze stříbrnýho vraku 2,0?
-
14:17:36 16.9.2009
mě to za studena dělal krokovej...
-
14:01:23 16.9.2009
kde se nachazi? myslis krokovej moturek? kdyz bude fotka nebudu se zlobit:) diky
-
13:57:04 16.9.2009
to je prostě coupe a jeho volnoběh... všichni s turbem maji problémy. ale tobě by to mohl dělat volnoběžnej motůrek VAE.
-
13:54:37 16.9.2009
mam problem na coupe 16VT za studena mi zdecha musim ho drzet tak na 3000 otacek a pak ok cim to muze byt? potenciometr sem dnes menil a nic ale zkousel sem ho pri nastartovanem motoru odpojit a bez jakekoliv zmeny cekal sem ze to treba zdechne, rady sem, diky