Aljaška: tak s tím si moc srandy neužiješ... to jen pevně visí:-)
jinak to sranda je, ale ještě to není stoprocentní... dnes jsem s Wendyskem a Mr.White byli v Mostě na okruhu, bylo to good, ale ne uplne TOP.
2.0 16V nebo 2.0 16VT?
-
21:10:48 22.9.2009
-
13:33:31 21.9.2009Dr.Ravic -tak to gratulka ,určitě to je nářez
-
13:06:22 21.9.2009dr.ravic když už, tak 20 cm, nebudu žádnej troškař né:-)
-
23:13:52 20.9.2009jj, Bestie uz je zase ve formě. zatím jsem teda jeste nejezdil, jen jsem ji odvezl od Mr. White domů... musím říct ze je to uplne jiny auto. lita jak drak...
kdyz jsem od Mirka odjizdel tak mi rika at jedu v klidu a ja ze jo... pak jsem si na semaforu stoupnul schvalne vedle masiny a vypraskal jsem ji jak prase:-) ale stejne asi pujdu do autoskoly, ta spojka je drsna... i kdyz asi o zvyku... mam ted moc prace, ale v utery budu mit konecne volno, tak pujdu jezdit at potrenuju...
jeste jednou diky Mirkovi za praci, tobe Nocarrete za lamelu a Marcelovi za setrvak... necekal jsem co to udela... za par korun spousta legrace... predcilo to my ocekavani. fakt masakr... -
22:26:04 20.9.2009.-)) hele doktore už jezdíš?
-
22:21:13 20.9.2009Aljaška: at s turbem nebo bez ty nikdy nebudeš borec... k tomu t chybí asi tak zhruba 11 cm:-)))
-
21:32:24 20.9.2009Týý jo, takžekdyž nemám turbo, mám vlastněnormální auto, ale když v zimě přehodím motor, budu mít auto machrovací a budu "borec", paráda, to beru:-) Ne fakt se tomu musím smát:-)
-
20:41:12 20.9.2009golf tdi je auto??? :-))To machrování jsem trošku nepochopil,to znamená,že 20vt je machrovací auto jen díky svému výkonu???To jen abych v tom měl jasno .-)
-
18:21:14 19.9.2009Určitě, jedna věc je někoho odsuzovat a druhá říct svůj názor. Přece se nebudu s někým ne-bavit jen proto že má coupé bez turba, je to v mnoha věcech shodné auto i když i co do ovládání dost jiné. Holt chtěl Fiat jako každý vydělat co nejvíce tak produkovali i atmosférické verze, je to škoda ale stalo se. :-) Ale jsem rád když poznám jakéhokoli coupétkáře, žádnou averzi ani vyvýšenost necítím chápu že to má jiné výhody a navíc většina stejně časem přejde na turbo :-). Jen jsem napsal že mi to přijde jako kravina pořizovat si něco co vydadá jak ferrari a jede jak ta silnější octávka. Název tématu byl 2.0 nebo 2.0VT tak jsem jen dal najevo svůj názor že turbo nebo úplně jiný auto. :-)
-
18:11:36 19.9.2009To je fakt..Kup 2.0 20V v dobrým stavu jako já(dotáhnes z Nemecka za 70 i s dovozem) a mas pekny auto,spolehlivý,střední zvuk a střední výkon..Se spotřebou to taky není hrozny-jezdím prumer 10l. A mas od kazdyho trochu..;) Doporucuju
-
16:33:37 19.9.2009S tím zvukem u 20V je to fakt. Jen mi připadne že je jich dost málo.
-
16:25:01 19.9.2009Podívejse na hyundai coupe ten dělali s 1,6..Lidi si nekupujou sportak jen kvuli tomu aby mohli zamachrovat ,že sou rychleší než člověk třeba v golfu tdi.Libi se jim na tom ,že je to kompaktní,je tam hodně místa pro dva atd..Včera sem viděl staršího pána s paní nejspíš už v duchodu s 1,8 stříbrným coupe.Když jsem byl vedle nich tak sme si popovídali a zasmáli sme se.A je mi uplně jedno jestli měli pod kapotou 96 nebo 200kw.Je to prostě pěkné auto a neodsuzuju lidi co si ho koupí s motorem bez turba.Pro někoho kdo jezdil s felicii nebo něakym slabším autem je to obrovský skok ta 1,8.Turbo je potom na zabití. Koupil bych klidně 2,0 máš to za pár kaček a motor více vydrží.Ale dal bych přednost 2,0 20v kvuli tomu zvuku.
-
15:06:48 19.9.20092 Rascal:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Idiot
Vzhledem k tomu že dokážu psát tak nehrozí že bych byl idiot. Jo je to hrůza Rascale, budu brečet, kam ten svět spěje :-))) Ještě jsi na mě vymyslel nějaké další urážky nebo už je to všechno, odloguješ se a založíš si Rascal Fiat Coupé Club kde budou mít registraci jen Ti co budou totálně bez jakékoli pochybnosti odvaření ze sportovních vlastností 1.8, polezou Ti do zadku a nechají se od Tebe urážet? Tak mě tady přestaň urážet, já už na Tebe nebudu reagovat promažu svoje příspěvky a ty svoje ať nezabíráme databázi kravinami a je to vyřešené... puntík... co ty na to? -
15:01:10 19.9.2009Ono by to chtělo brát věci s nadhledem a nebejt stahovacnej..Je to kazdyho věc.Kazdej ma svůj názor a muže se s nim prezentovat.Kdyby šlo vždy jen o výkon,udelali by jen 20VT.To motorizace jsou proto aby si každý člověk s rozdílnými požadavky na auto vybral..Klub je jeden a tak to zůstane ať mas 1.8 nebo 20VT nebo coupe se strevama z Tipa..;)
-
14:45:32 19.9.2009Asi jsem se zaregistroval do spatneho klubu. Nikdo mi nerekl, ze napriklad idiot jako luxor rozdeluje coupe club na 16VT,20VT a ten ostatni nelezdici brak. Pokud nekdy nekdo zalozi club pro nas 1.8 nelezdici coupe, tak bych se rad prihlasil, tady to nema cenu a je to smutne.
-
19:27:09 18.9.2009Luxor +1
Coupe:
16V je na bezpecnou jizdu.
16VT je na bezpecne predjizdeni. -
18:44:39 18.9.2009luxore..to jsme psal? kde? za 2500,- byl filtr green vč. čistící sady a rezonátor..upravenej airbox a výfuk ("kopie" SS -ten udával +12PS)znamenaly posun na časy kolem 15.8s (což je ze 17.5s dost dobrý..)... v jinak naprosto seriovem stavu.. Teď bych výfuk udělal líp (stačí vlízt pod auto se šuplerou, něco vědět o konstrukci výfuku a máš jasno kde italové udělali chyby..)a taky by to líp jelo.. za cca 10tkč by woko se dá z 16v v dobrým stavu udělat auto ohrožující zcela seriový 16VT (to má 1/4 míly za 15.4-6s)
s tou mou úpravou na sání a výfuku při sprintu začlo 16VT ujíždět v rychlostech nad 120km/h, kde se díky nízkýmu omezovači musela řadit 4rka, kde u 16V je velkej skok (seriová 16VT trojáka roztáhne kolem 140km/h..)
nynější stav okomentuju tak, že ho velice brzdí seriová elektronika, byť s chipem, kterej neodpovídá aktuálním úpravám na sání/výfuku..ještě dokončuju jeden zásah na sání a pak hurá ladit novou elektroniku... 1/4 míle za 14.4s co se povedlo zajet ještě zdaleka neodpovídá možnostem motoru..
Když vynechám invetsici do úpravy seriový řj tak i s novou elektronikou cena úprav (motor, podvozek, brzdy) by neměla přesáhnout kilo.. v plánu je maximálně ocelovej setrvačník, velká lamela, karbon kapota a víko kufru...
a popravdě - ať si každej třeba nasere do fusekle:) je to každýho věc v čem bude a s čím bude jezdit...:) třeba fobií HTP... -
17:40:17 18.9.2009kluci myslím,že jako klub FC by sme měli držet při sobě.Stačí,když do nás pruděj ostatní s argumentama-starej podvozek,poruchový vše,turbomotory přetěžujou nápravu,která je pro ně poddimenzovaná,bezturbáče nejedou,brzdy vlahý,prostě fiat.....atd.Je fakt že s 1,8 si moc vyskakovat nejde a že na pohled vypadá dravěji než je.Na druhou stranu přeci ty coupátka nevyhodíme do šrotu-včetně turb,když se svezem s ferrari
-
15:01:14 18.9.2009no to je jasne feki, jen jak Honza napsal ze za 2,5 tis Kc zvednul vykon na 190k a ze 190k na 200k pak uz vlastne zvedal za desitky tisic... teda ne ze bych o te uprave za 2,5 tis pochyboval ale docela by me to zajimalo jak se da na atmosfere udelat takovyhle zazrak - snad to neni tajne protoze tohle zjisteni by asi i zmenilo muj pohled na koupi atmosferickeho coupe - 200k mi uz prijde jako docela slusny vykon ktery kazda lepsi octavka nepojede. :-)
-
14:50:54 18.9.2009Luxore musíš to brát taky tak ze je jednodusi nabouchat preplnovanej motor..Za par ,,desitek'' tisíc mas 100Ps + ale vytlouct slusny výkony z atmosféry je těžší..Jinak osobně sem taky pro 20VT!!!
-
14:49:45 18.9.2009souhlas s Amadeem... a puntik. :-)
-
14:39:48 18.9.2009Honzo neblbni tady atmosferarum hlavy :-) za 2,5 tisice jsi z atmosfery udelal coupe se 190k tj. coupe co jede cca 400m/15s? ale to nejelo na klasicky benzin ze ne? :-) Vzdyt i s vackami a xxx vecmi navic melo Tvoje cca tech 200k, to by byl asi blby krok kdyby jsi nasypal nekolik desitek tisic jen kvuli deseti konim navic.
-
11:58:13 18.9.2009Koukám že je tu pěkná přestřelka :)))
No nevím, ale přijde mi to trošku jako zbytečná diskuze. Je jasný že turbo má jiné výhody než 1.8. Každej je založenej jinak já bych turbo neměnil, za to svezení ty peníze co se do něj musí vrážet prostě stojí (když se prošlápne plyn až na podlahu ten pocit to mi nikdo nevezme :))
Na druhou stranu jsou tací, kterým se prostě libí design a chtějí mít auto na normální ježdění (nízká pojistka atd atd). každá motorizace má svoje výhody a nevýhody, ale myslím že hádky jsou zbytečné, protože důležitý je jen jedno ať je to 20VT nebo 1.8 jsou to naše prostě naše coupé ;)
-
11:44:09 18.9.2009no rozhodně bylo investováno méně, než někteří do 16vt/20VT, kteří stále s něčím laborují...
výkonový úpravy (motor, brzdy, , podvozek) jsou v mým případě stále 5 ciferný číslo (i když za chvíli díky nový elektronice už 6ticiferný) a jelikož jsem již moudřejší(a jsou i známosti, který nebyly, takže není problém cokoliv za levno vyrobit/obrobit), teď by to vyšlo ještě levněji při větším BHP zisku
první úprava 16V co jsem provedl stála 2500,- a jelo to jak obyčejný (ne chcíplý) 16VT bez úprav -upravit výfuk líp než v tý době byl, tak to jede ještě líp, protže tam byly velký rezery-když jsem si důkladně prohlíd a šuplerou oměřil to co se z toho teď sundalo.. -
11:22:31 18.9.2009njn Honza je tady ale opravdu vyjímka jeho coupé už fakt není sociální verze potom co do něj už nacpal :-)
-
11:13:08 18.9.2009Ale zas Luxore vem si třeba Honzu s 16V...Vím ze výjimka potvrzuje pravidlo ale dcela mu to jede..;)
-
11:11:14 18.9.2009Rascale nebuď vtipnej :-) kdo tu začal s osobními urážkami? já jsem zoofil, trouba, šáša a nevím co ještě... takže vstávat.
-
11:07:33 18.9.20092 Coupe: jj koní není nikdy dost, proto když už jakože sporťák tak ať má co nejvíc (v rámci možností). :-)
2 Aladin: jen mě zajímalo zda tento "člověk" náhodou nepřinese nějaké pádné urgumenty nebo jestli jen začne dětinsky urážet :-)
2 Rascal: Je to s Tebou marné, tak ještě jednou naposled, třeba to pochopíš na přírodě. Pořídil sis trošku starší holku (nebo kluka) co ještě stále vypadá moc dobře, nejsou s ní problémy ale jinak je jak gumová panna (panák). Tím nechci nějak urážet bezturbovou motorizaci, každý má rád něco jiného a (někdo i tu gum. pannu dokáže potrápit na hranici možností nebo za hranice - ale stejně se hýbat nebude), jen akceptuj tento fakt, to je celé. 96kW je u jakože "sporťáku" prostě výsměch, to je výkon zkousnutelný u kabria. Ukaž na auto co vypadá tak sportovně jak coupé a má stejný nebo nižší výkon. Chci důkazy, ne urážky. :-) -
10:40:53 18.9.2009Gooddeath: Me to moje staci a jsem snim na 100% spokojenej. Kdyz bych chtel, tak si 16VT koupim, vzdyt se to prodava za hubicku..Ale pro me to nema zadny vyznam. Kazdy at si chvali to sve,ale nemusi pri tom pouzivat urazek typu luxor.
-
10:17:38 18.9.2009Luxor: ,,protoze trapit se s necim co nejede ani kdyz je to v poradku mi prijde zbytecny,, Tvoje reakce na auto bez turba.
-
07:10:17 18.9.2009Luxore ten člověk je neprůstřelný,ale obdivuji tvoji výdrž a množství času co jsi věnoval vysvětlování pohnutek ke koupi turba :-))
-
00:31:59 18.9.2009kuwa, tak tahle debata je vážně o čistokrevným hovně :-))) Pěkné čtení před spaním, když člověk příjde z práce a zjistí, že vlastně nemá žádne problémy. Díky za lepší náladu všem zůčastněným :-)
-
23:13:19 17.9.2009hm, a jsme opět na začátku... začíná druhý poločas. ano mezi náma ani 162 kW není nic extra. měl sem hoooodně co dělat zandat BMW 330D :-D natož v neturbíně. by se mi tlemil i muj děda se stodvácou. :-D a ubijte mě joooooooooooo:-DDDDD
-
23:02:41 17.9.2009ty jsi asi upadl z jahody! sjeď si na můj první příspěvek v této diskusi. Žádné urážení konkrétní motorizace 1,8 a už vůbec ne urážení Tvojí 1,8. Auto co má 96kw a skoro 1,5 tuny prostě nijak zázračně nejede za tím si stojím a to je celý :-)
-
22:50:54 17.9.2009Luxor:-D nevim jestli se ti mam porad smat, nebo uz brecet. Asi jsi si nevsiml, ale ja zadny cizi auta nekritizuju, jen jsem se ohradil na tvoje urazky o 1.8. Poposedni si....
-
22:34:13 17.9.2009To je nejhorší tyhle mladí komunisti... Já si tu můžu psát co uznám za vhodné dokud to uznají za vhodné moderátoři tohoto fóra, když už ne tak to holt promažou... nikoho neurážím, jen vyjadřuji svůj názor a že se můj názor někomu (teď hlavně Tobě) nelíbí není můj problém a je mi to srdečně jedno. Jen nechápu tak zaujatý vlastní názor někoho bez vlastní zkušenosti. Abych něco mohl "zkritizovat" tak to musím nejdřív zkusit. A nebo alespoň koukat po okolí a zjistit jak to je.
-
22:21:55 17.9.2009Luxor: Me muze spasit jen to, kdyz šáša jako ty bude vic se zviratkama, jak psat moudra na foru.
-
22:19:46 17.9.2009hoo
-
22:18:53 17.9.2009to by bylo jediné co Tě může spasit, věk... jinak je to hodně zlé :-)))
-
22:17:45 17.9.2009Luxor: Myslet znamena hovno vedet.... u tebe to plati nekolikanasobne.
-
22:17:40 17.9.2009myslím správně ? :-)
-
22:17:01 17.9.2009podle toho jak se kterým... některá mají rádi rychlou jízdy a některá by dobrovolně nevlezla ani do felcky...
-
22:16:14 17.9.2009myslím že máš čerstvý razítko :-)
-
22:13:45 17.9.2009Luxor: No ne....ty uz zacinas chapat? No pockej az zacnes i myslet :-DDD to se budou dit veci.
-
22:12:27 17.9.2009Už asi začínám chápat. :-) Jak dlouho máš papíry? :-)
-
22:11:15 17.9.2009Luxor: Kdyz mas tak silny faro, vozis v nem ty svoje zviratka? Jezdis opatrne? nebo jim ukazujes, jakej jsi borec? :-DDDD
-
22:06:14 17.9.2009Luxor: Tak ja ti do hlavy nevidim, ze.... Ale jak rika kamarad ,,kdyz ti chuti, tak ti chuti,, :-DDDDDD
-
22:05:13 17.9.2009No co, zoofilové mají zvířata rádi takže jseš celkem blízko i když nehoří - ano mám rád zvířata. Ale až se ty někde vyfotíš s malým dítětem tak Ti držím palce aby Tě nezavřeli za pedofilii až zčernáš.
-
22:01:18 17.9.2009Luxor: Zoofilie :-DD
-
22:00:42 17.9.2009Sestro už máme diagnózu. Syndrom utlačeného turba.
-
21:59:30 17.9.2009Luxor: nekdo turba nekdo prasatka...ale az si jednou nejaky turbo koupim, tak se snim taky vyfotim :-D
-
21:57:01 17.9.2009Jj Rascale vidis to, Ravic pod tihou dukazu zmenil viru a nestydi se za to :-) Priznej se, ze ty mas doma rozveseny fotky turb a z toho ten tenisovej loket? :-)))
-
21:56:40 17.9.2009Luxor: Ne nadarmo se rika: chytremu porad, blbeho kopni. Stale dokola ti neco vysvetlovat nema cenu. Ty to nikdy nepochopis :-D
-
21:47:12 17.9.2009ty voe Rascal :-) Ty uz ses snizil i na nadavky? :-) nj kdyz dojdou argumenty tak nic jineho nezbyva jen nadavky a nasili :-)))
-
21:41:07 17.9.2009PS: Luxor ví o čem mluví, takovejch byla spousta co si chrochtala v coupé "bez" přesně do té doby než se svezli...
to je realita, ne troubovitost -
21:39:56 17.9.2009naprosto souhlasím s Rascalem. taky jsem si koupil coupe kvůli designu...
pak ale přišel Mr. Pol 20vt a naprosto změnil můj náhled na věc...
koupě turbíny byla jen otázka času... mimochodem Pole dlužíš mi 200000, tak to příště zase propijem:-)
PS: nejlepší je hláška TheTima: Coupé bez turba je sociální verze:-) -
21:31:29 17.9.2009heh
-
21:17:18 17.9.2009Luxor: Jsi trosku troubovitej.....
-
12:55:35 17.9.2009pozdě,už jsem po obědě :-))
-
12:50:13 17.9.2009Aljaška:taky bych si dal,ale mam to trochu z cesty :))
-
12:46:45 17.9.2009nevím no, nechápu ale nechávám žít :-) Na vození babičky a dědy je snad lepší octávka ne? přecejenom je vzadu málo místa na nohy...
-
12:36:30 17.9.2009dělám kuřecí řízečky a brambůrky dáte si?:-)
-
12:33:58 17.9.2009Luxor: A co zjistime? Ze ti to jede rychleji,rychleji se ti to rozjede? Kdyby jsem chtel, tak si to turbo koupim. Ja to nepotrebuju ridit(neridil jsem to) Na srazu jsem moc dobre videl, jak to jede.
-
12:31:36 17.9.2009Luxor: A je to zase tady. ,,vypraska kazdy lepsi uzitkovy tdi,,.... kdy uz ti prosimte dojde, ZE NE VSICHNI MAJI COUPE JAKO ZAVODNI VUZ? Asi nikdy co?
-
12:30:04 17.9.2009peace :-) nekdy prijed a prohodime si na chvili auta a pak pokecame, odkud ses? :-)
-
12:27:41 17.9.2009Kliiid, koho jsem urazel? to byl jen muj nazor... 96kw proste neni zadnej zazrak (vypraska ho kazde lepsi uzitkove tdi) a ten motor navic neopovida vzhledu auta a absence samosvoru taky nic co do "sport." vlastnosti neprida, holt chyba fiatu ale za to ty nemuzes. Se spolehlivosti na tom bude 1,8 lepe nez turbiny to je jasne a taky to nic nezere, levne ruceni - takze jen same socialni jistoty. :-) Proste auto co klame telem. Tak ridil jsi turbo nebo ne? :-) Normalne kecame tak se hned neurazej ja se taky nenaseru kdyz udelas treba narazku na to ze sem rok na coupe nesmel sahnout - to byla moje blbost. :-) Nevim proc hned nejake hadky, snad jen vyjadreni sveho nazoru...
-
12:26:52 17.9.2009Aljaska: Holkaaaa..:-D no a me se zase nelibilo, ze on ponizoval vsechny bez turba. No a jestli me mas rada i bez turba, tak uz jsem v klidu :-D
-
12:20:21 17.9.2009Koukám ještě ze udelali tolik motorizaci..Ja bych koupil 20VT,RSovy turbo,poradny chipsy a predelal si ho na plyn..:D
-
12:19:27 17.9.2009Rascáál on to nebere jako urážku přece, to je turbodeformace:-)Takže klíídeček.tě máme rádi i bez turba:-)
-
12:18:12 17.9.2009Rascal já přece neříkám, že vykládáš blbosti.Mě se jen nelíbilo, že jsi ze všech turbínářů udělal machry. už kvůli tomu, že chci turbo a machr nejsem:-) Jen se mě to líbí a po těch 4 letech, co to auto mám chci změnu:-)
-
12:10:56 17.9.2009Aljaska: Kazdej se pere za svou pravdu :-D
-
12:07:08 17.9.2009já bych si koupil 2,0 5V kvůli tomu zvuku!!
-
12:05:00 17.9.2009Aljaska:Tak jeste jednou. Ja sem si koupil coupe proto, ze se mi libi, nepotrebuju mit nejsilnejsi auto, staci mi 1.8. Nepisu tady, ze VT je kram,adt, pisu tady, ze to nepotrebuju a ohradil jsem se na jeho urazku...
-
12:00:51 17.9.2009Rascal,ona to není trapná poznámka,spíš konstatování člověka, co turbu podlehl.Je to úplně stejný, jakobych napsala, že bych si nekoupila Fabii.Prostě člověk od toho auta něco očekává, co, to je u různých lidí jiný. Já osobně beru oba názory.
-
11:58:30 17.9.2009Rascal já reagovala na to, jak jsi to napsal,jinak názor, že jsi spokojený s 1,8 beru, beru i to, že Luxor bere jen turbínu, a že by si nekoupil coupé bez turba i kdyby bylo v ok stavu. Sorry, ale takhle by reagoval snad každej, kdo turbo má. Asi nikdo tady nenapíše, že prodá turbo aby si koupil 1,8. Já osobně bych si ji taky nekoupila.Stejně tak bych si nekoupila ani dvoulitra bez turba.Teď už prostě ne.Beru to, že 1,8 má menší ručení, nežere tolik, ale pokud se mě někdo zeptá zda turbo nebo neturbo, řeknu vždy Turbooo:-)
-
11:49:30 17.9.2009Koukam, ze vsichni pouzivaji jen cast toho, co jsem napsal, ale zamyslet se nad tou trapnou poznamkou Luxora vam moc nejde....
-
11:49:10 17.9.2009Tady ty kecičky jsou stejně k hovnu, nejlepší je se v obou variantách projet a uvidí sám,po čem srdce prahne:-)
-
11:45:15 17.9.2009Luxor:Reagoval jsem na: ,,jedine turbinu protoze trapit se s necim co nejede ani kdyz je to v poradku mi prijde zbytecny :-) Temer kazdej kdo si koupil neturbo toho pozdeji lituje :-) ,, Je to tvuj nazor, muj je uplne jinej.
Nejde o to jestli bouraji silny, nebo slaby auta. Jde tu hlavne o to, co jsi napsal. Ja mam spolehlive auto a jsem za to rad.... -
11:33:57 17.9.2009Já tedy jezdím tak různě, ale vzhledem k tomu že jsem ještě v životě žádný auto nenaboural a třeba kolega v práci boural firemní octávku pravidelně 3x ročně tak si myslím že autem to teda není... "Kámoš" se se mnou vysekal i ve škodě 120 a ta má ještě míň koní než 1,8... I ty blbý trestný body jsem nasbíral ve stokoňovejch autech tak na turbo nic neházej :-)
-
11:26:24 17.9.2009Rascal píšeš to, jako kdyby každej co má turbo jezdí jako naprostý hovado a dělá machra. Tak to ale není. Mě se na turbu líbí ta síla, ta akceleace a taky ten zvuk. Ano budu s ním třeba víc předjíždět, ale vždy si to pořádně rozmyslím, já bych už třeba do neturba nešla.
-
11:25:00 17.9.2009uz jsi nejake coupe turbo ridil? :-) jen se ptam jestli jsi ta vyjimka nebo jeste tapes :-)
-
11:06:26 17.9.2009Luxor : Mam 1.8 nestydim se za to, nelituju,ze jsem si nekoupil turbo a predstav si,ze mi to i jede a velmi dobre. Jsem stim autem spokojeny, nic se tam nesere,vypada pekne. Nepotrebuju mit silny auto jako krava nekde stim litat jak hovado....pak to pekne dopada....Predstav si, ze si nekdo coupe koupi treba proto, ze je to krasny auto..Vsichni nemuzou bejt ,,borci,, a mit turbo :-D
-
09:57:23 17.9.20092 Coupe: Vesmes souhlas s Lutrem, kdyz uz chces 15let starej "sportak" a mas dost velky prasatko tak jedine turbinu protoze trapit se s necim co nejede ani kdyz je to v poradku mi prijde zbytecny :-) Temer kazdej kdo si koupil neturbo toho pozdeji lituje :-)
-
07:17:07 17.9.2009nejlepší je buď 2.4 JTD nebo 3.0 V6... tyhle čtyř a pěti válový šroty jsou k ničemu. děláte s nima jen ostudu... :-D
-
01:39:01 17.9.2009však o co jde? Lidi chtějí asi slyšet co je lepsi.
-
19:58:50 15.9.2009Jelo :)
-
19:58:07 15.9.2009Poslední dobou je tady nějak moc podobných témat. 2.0 nebo 1.8 ? 2.016V nebo 16VT ? takže další bude 16VT nebo 20VT ? červený nebo zelený ? bílý nebo žlutý ? modrý nebo černý ?
hmmmm kvalita stoupá :( -
18:48:02 15.9.2009rozdil je asi 80 koni :-D
-
17:36:19 15.9.2009jdu psát:-)
-
13:51:34 15.9.2009Jo a když už, tak chci 20VT :-)
-
13:51:15 15.9.2009Já auto prodávat nebudu, budu kupovat coupé a předělávat motor.Klidně boření-ovšem ne na motor. Coupé co mám pryč nedám. Já hledám pouze dárce orgánů:-)
-
13:49:48 15.9.2009to Aljaška. Až budeš vyměňovat svýho Snížka za 16VT tak si zamlouvám ty HELLA moduly světel :-) RELAX remember :-)
-
13:44:35 15.9.2009mám 2,0 16V a chci turboooo.Kdybych se rozhodovala teď, jdu do turba. Povinný ručení to má stejný, žere to skoro to stejný.Ale ta jíííízda, hmmmm:-)
-
13:11:41 15.9.2009Je to jednoduchý, pokud chces sporťáka s výkonem a sportovním chováním, tak si kup 16VT nebo 20VT( proste turbo) pokud chces neco bez turba, nekupuj Fiat Coupe ale Oktávku :-)
-
22:17:10 14.9.2009Ma nekdo zkusenost jestli je velky rozdil mezi tema dvouma modelama?