Zničehonic výpadek

  • von Raven
    mozna si to na te dalnici drtil dyl do plna a neco se prehralo, mozna jen sporadicka chyba, ja dneska skocil pres hrbol a ventilator najednou zacal valit teply vzduch a neslo to nijak zmenit az jak sem to chcipl a znova startnul tak zas vsecko jak ma byt... kdo vi co to bylo za sotka :)

    ale teply vzduch a vypadek vykonu pri predjizdeni je docela rozdil no, ja bych porad vsazel na prehrati neceho nebo neco hodilo nakou chybnou informaci kdyz si to tak dlouho drzel ve velkych otackach, prece jen to neni nove auto, ale urcite nevypadla komplet elektrika to by nejdriv svitily kontrolky a i zhasl motor, to uz bych driv uveril ze treba snimac otacek hodil nakou blbinu a tak padly dolu
  • Oddy
    jj bohužel je tam jen rozdělovač ale zase nic spálené, nevím no, dnes jsem to zkusil zase přes 200 a tentokrát žádný výpadek
  • Honza
    cívka je jen 1, 16V NA má klasiku rozdělovač, pokud to není nějaká samodoma...
  • von Raven
    tak verme ze to jsou ty co patri na ten motor... jak to je s civkama? jsou na tvojem motoru nad kazdou svickou nebo nekde bokem dve a kabliky na svicky?
    jestli jsou nad svickou poznas houby, jestli jsou bokem tak nadzvedni kabliky jestli pod nima nejsou vypalene cerne cesticky jak probijeji
  • Oddy
    svíčky jsou DENSO a odtrh by měl být 0,9mm ale to je tak vše co o nich vím
  • von Raven
    mozna jen nejaka sporadicka chyba... aspon vis ze benzin nedochazi :) co mas za svicky vis vyrobce a typ a odtrh?
  • Honza
    kdyby bylo problémem palivo, tak už máš děravý písty...

    tohle bude v elektrice...
  • Oddy
    tak jsem tomu dal, jel jsem do docela prudkýho kopce na dvojku, točil jsem do 7 000 a nestalo se vůbec nic! vše OK, zajímavé
  • von Raven
    hlavne kdyz se to stane tak sleduj kontrolky a co pritom dela auto
  • Oddy
    jasný, díky moc, zkusím tomu dát na tu dvojku a uvidíme, kddyby to zase vypadlo napíšu
  • von Raven
    takze proste jen jako kdyz sundas nohu z plynu setrvacnosti to letelo dal a otacky padly, zadny popotah dozadu nebo jako bys brnknul o brzdu jo?

    pokud tak a zadne kontrolky a bylo to hned po prekroceni 200 pri stalem potahu a ne nekonecnem smazeni u maximalky tak treba uz jen nestacilo auto dodavat palivo, zacal bych odsud, pokud na to mas zaludek zarad tam dvojku a dej tomu a podrz to chvili tesne pred omezovacem nejlip do kopce a uvidis jestli se to zopakne, kdyz jo zacal bych palivovym filtem, kdyz ne zkontroluj odtrh na svickach 0,95mm a jestli tam mas takove jake doporucuje vyrobce fiatu nebo aspon vyrobce tech svicek, pak si premer dobijeni jestli neprebijis nebo jestli tam neni malo, nekdy merak nestaci a chtelo by to osciloskop a kdyz porad nic tak zkus diagnostiku mohlo by to byt jako naka chyba treba jen sporadicka, treba nejakou hodila vaha nebo lambda nebo snimac otacek nebo neco, proste to vem postupne, ja jsem treba zazil pri predjizdeni potah zpatky a zadny vykon ale myslim ze otacky nepadly na hubu jen drzely a vykon nesel jednou to byla ta ve vode utopena civka, jednou presmahnute svicky co jak vychladly tak zese jezdily bez problemu, nekolikrat ta chcipajici civka co se dala odhalit az chcipla definitivne, nekolikrat priucpany palivovy filtr ktery to proste pri vetsi spotrebe a vykonu nepustil tolik bena kolik bylo treba, taky sem mel studene spoje na diodach v altiku a zdalo se ze dobiji vseco fajn a e e... patrej postupne mozna to v diagnostice je mozna ne
  • Oddy
    jakmile jsem překročil 200km/hod tak po minutě spadly otáčky, noha na plynu byla pořád a nic to nedělalo, spadly pod 1000, žádná kontrolka se nerožla, po 2-4 sec skočil plyn zpátky, pak už jsem tolik neletěl, na benzince 10km od místa jsem zastavil, mrknul na motor a na kontrolky, tlak oleje, teplota oleje i vody vše bylo v míře a i v motoru vše OK, ani žádný smrad. Od té doby žádný problém nebyl ikdyž jsem tomu šlápnul znova ale jen něco málo nad 160, to bylo cca hodinu po to problému. Jak jsem psal, svíčky jsem kontroloval, byly úplně v pohodě a nic nebylo zpálené.
  • von Raven
    zkus to popsat co nejlip co to dela vzpominam ze jednou mi cistili nadrzku na chladici kapalinu a nevim co jeste delali ale nalili tu vodu nejak pod civku a utopili svicku a az to melo poradny kotel a voda se fest odparovala tak tam zacla proskakovat jiskra okolo cele keramiky svicky a taky to proste padlo a za par vterin zase jako by nic ale vzdycky jak vynecha valec to je jako by za tebe nekdo povesil vagon proste to poradne ubere. Treba to neni nic z toho co ti tu kdo napsal ale vysoke otacky delsi dobu je velka spotreba paliva a vysoky ohrev svicek, civek nad nima, oleje, vody, cely motor ma co delat, treba se prehralo nake cidlo, treba snimac otacek, mozna altik prebiji a bylo to moc voltiku na jednotku nevim
  • von Raven
    to nepoznas na svickach rozhodne ne okem, musis tomu zkusit zase dat nemusis 200 ale chce to poradny potah do kopce at to auto bude teple a takovy potah aspon 5min v kuse a pokud to udela zas tak je svickam horko, pokud ne tak porad muze probijet nektera civka
    zalezi jaky si mel pocit je jestli otacky spadly a naskocily nebo to bylo vic jak by te nekdo potah pripom zpatky

    proste to zkus, ono az ti to udela kdyz budes zrovna predjizdet a v protismeru tatrovka tak to moc prijemne nebude, nejhorsi je ze kdyz chcipe civka muze to udelat jednou dvakrat a kaput ale mi jedna takhle chcipala asi pul oku v kuse, najednou zadny vykon a muzes slapat ny plyn radit nadavat nic
  • Oddy
    svíčky jsem před chvílí kontroloval, vše OK, auto jede normálně a žádná kontrolka se nerožla v tom výpadnu, vyřeším to tak, že už tolik na plyn šlapat nebudu abych něco neužhavil
  • von Raven
    resme proc mu to prestalo jet. ja rikam ze kdyby vypadla elektrika prvni naskoci kontrolky minimalne vstriku, pokud nesvitilo nic prehral svicky nebo probila civka... staci jet par minut na doraz a uvidi jestli zase zacnou vynechavat valce
  • von Raven
    nj ale tvoje auto davno neni seriovka a seriovka co ma v dobre kondici max 208 proste po 15 letech neudrzi 200 dyl nez skonci dlouhy kopec smirte se s tim a jestli tam nekomu tachac ukazuje ze jede 200 ta by to chtelo poradne zkalibrovat, vsadim se ze takove auto uz na tech informacnich meracich v obcich kdyz budou ukazovat presne 50 tak na tachosu bude mit 60 a pri 200 tam bude 20 min a to ma sanci jet nez usmahne svicky nebo prehreje civky do 10 minut
  • Honza
    stačí se podívat na moje tipo... dlouhodobě tahometrovejch 200-220km/h... žádnej problém ani na oleji, ani na vodě,ani na elektrice..z lom. do berouna ta cesta tehdy trvala 70minut

    o coupe ani nemluvím,to při jednom závodění s BMW řady 3 (generace po E36) během cesty ze srazu v příbrami ..200-240km/h dle toho jak se lepil/vzdaloval ve zpětném zrcátku - 240km/h byl psychologickej strop,už to bylo hodně moc a olej při tak dlouhý zátěži lezl přes 110°C (přecijen takhle upravenej motor by chtěl už oil cooler a ne ten pidi výměník olej/voda)...praha-turnov díky tomuto závoduchtivému bmw za neskutečných 30min..
  • von Raven
    heh Honzo chtel bych videt auto co jede 205 max ze bude dlouhodobe drzet 200 bez problemu
  • von Raven
    kdyz vypadne elektrika nebo zhasne motor prvni se roznou pri nabehu kontrolky
  • Oddy
    je to 2.0 16V, 200 jezdím normálně, ale už si budu muset dát pozor, nastupuju do školy a nebude na opravy :/ ..jinak altík je v poho a pojistka žádná nevyletěla .. no, snad to nebude ta palivová pumpa, tu jsem měnil předtím 2x na Tipu a tady na coupátku bylo vše OK
  • amadeus69
    Stalo se mi to stejný asi 3x na bravíčku, po měsíci mi odešla palivová pumpa :) vyměnil jsem a od té doby v pohodě
  • Honza
    200 udrží i dlouhodobě, jen pak může růst teplota oleje na cca 110°C -a nejen 16VT a 20VT..zase meleš exkrementy...

    něco podobnýho mě potkalo, ale to byl altík KO a díky světlům i baterka,přičemž auto potom bez nový baterky neožilo...ručičky padly,motor ještě chvíli jel a pak zdechnul..tohle tipujuna chvilkovej výpadek napětí.. včem si nedovedu představit-buď kabeláž, nebo altík..ale vidím to na uzel mezi motorem,altíkem a pojistkovkou
  • von Raven
    nebo si presmahl svicky, to je asi jako by ti najednou zavesil nekdo vagon za auto, nebo probila civka, nebo spis jak pise honza vypadek proudu ale to by ti pak chvili svitily vstriky.... proste 200 dlouhodobe tenhle motor neudrzi
  • Oddy
    mrknu na oboje, dík moc, docela mě to vystrašilo ;)
  • Honza
    výpadek proudu..pokud klesnul otáčkoměr, tak tam na chvíli nešel proud...jdi po elektrice
  • Thor
    Taky se mi to stalo, když jsem se honil s nějakym motorkářem. Tři, plnej a před přeřazenim výpadek. Vypadal jsem jako pako. Po dvou-třech vteřinách vše OK.
    Usoudil jsem, že jde o benzin. Vyměnil jsem palivový filtr a přestal se honit s motorkářema :-)
  • Oddy
    Mám menší problém a nějak nevím co to může být, jel jsem po dálnici a při dvoustovce najednou přespokočil otáčkoměr od 6 000 na volnoběh, auto ztratilo výkon a za pár vteřin zase chytlo zátah, pak jsem raději zpomalil. Přehřátý to nebylo, naopak pefektně se to v té rychlosti chladilo, olej je taky OK a jinak je auto v dobré kondici. Co se mohlo odehrát? díky za odpovědi