BOV SSQ jaký ?

  • Feki
    Taky mi to dalo,občas při dojetí před krizovatku chcip a byla to vada na kabelazi-kde to ti přesně neřeknu (delali mi to v servise) ale možna bych se poptal-ale šance 1:100 ze to bude to sami..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jenže to dřív nehoupalo. a navíc čas od času to třeba i zdechne. ale fakt namátkově... a už 3x se mi stalo, že jsem vlažné auto nenastartoval... ale to si myslím, že je teď vyřešené... jo a při dojíždění do křižovatky s vyhozeným kvaltem to po dobu než se zastaví kola má těch cca 900ot, což by bylo OK, ale jakmile se auto zastaví, tak to spadne na 750 a houpe...
  • Feki
    Nejsem extra technik ale když to jezdí a nic to nevyvadi tak bych se na to vyprd..Ono se to časem třeba ozve..:)
  • Feki
    s otackama
  • Feki
    Ondro a co ti to děla?Jesi to jen houpe a otackama tak bych se na to vys...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    takže shrnutí.
    vyměnil jsem:
    -čerpadlo, filtr
    -komplet lišta vstřiků s regulátorem
    -čidlo teploty vzduchu
    -váhu vzduchu, filtr
    -čidlo teploty vody
    -snímač polohy škrtící klapky
    -VAE (dokonce 3x)
    -cívky
    -svíce (nové)
    -MAP
    -ventil, co je nad sáním u měrky na olej (vede do něj nějaký konektor)
    -solenoid na ovládání variatoru
    cívky


    lambda byla nová, když jsem to kupoval

    zbývá snad už jen:
    -ten ventil na odsávání par, ale ten funguje
    -BOW, ještě nemám
    -čidla klepání (ale tomu nevěřim)
    -snímač kliky a vačky (ale bez nich by to nejelo vůbec)
    klapka (to je asi nesmysl)
    -ventil k brdovému posilovači
    -projít komplet sání od filtr až po motor a hledat netěsnosti, včetně podtlaků (ale to už je zoufalství)


    poraďte mi někdo co dál, nebo to snad už prodám... :-((((((((((
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jdu zkusit ten ventil na to odvětrávání par zkusit odpojit a zaslepit. teoreticky by se to mělo srovnat...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    zkusim a uvidim. dneska jsem splašil jeden 20VT, kterej sice houpe za studena, ale za tepla jak švýcary. zkoušel jsem už MAP, VAE, a zatim nic. zítra pokračuji. zkusím tenhle ventil, pak čerpadlo, vstřikovací lištu, znova váhu a BOW, čidlo teploty vody, atd... pokud to ani potom nenajdu slibuju, že jde k Patrikovi. Už mě napadá jedině jednotka, ale to snad ne. dřív to drželo volnoběh v pohodě. pak zničeho nic začal kravnout a už se to nikdy nesrovnalo. hejbat VAE, je blbost. přeci nebudu odstraňovat závadu tím, že vytvořím jinou...
  • kisik
    Simarik: Nechces hodit nejake video new BOV v akci ? :-p
  • Luxor
    2 Honza: sry myslel jsem ventil co řídí odvětrávání par z klikovky, ten máme, je zapojený do sání za klapku, víš co myslím? ze sání vede hadička k tomuhle jednosměrnému ventilu a za ventilem je to pak už celé propojené s odvětráváním klikovky a s OCT...

    mě natáčení potenciometru takhle funguje jinak bych to nepsal... nemyslím tím natočení o centimetry ale natočení 0-2mm reguluje se mi tím volnoběh směrem nahoru (zřejmě začne připouštět vzduch přes VAE)... neříkám ale že není kravina takhle regulovat volnoběh :-)
  • Honza
    natáčení potenciometru je blbost-některej motor to zkousne, některej ne..na tipu a na coupe to nefunguje,krom šroubu na klapce

    potenciometr si správně nastavěj pružinky v něm...pokud 1 není KO

    Jinak jde decentně povyšroubovat i doraz klapky, ale pak se motor nemusí dobře vracet z otáček při řazení...volnoběh se tak dá 100% zvednout, ale chce to s tím šroubkem laborovat.

    Ventil co jsem zmiňoval u 20V/VT není VAE u 16V/VT....VAE řídí chod motoru naprázdno a opotřebovává se-pak motor houpe,nebodrží nesmyslný volnoběhy.

    Ten co jsem zmiňoval u 20V/VT neřídí nic,krom směru par v odvětrání ventildeklu - u HGT na to že je vadnej přišli náhodou u nás v Bosch servisu...proto u 20v/VT motorů není žádná výhra dávat pidifiltříky na odvětrání víka/klik skříně. nebo jinak do toho systému zasahovat..na fotce je vidět jen ventildekl a v úrovni nad termostatem v tom ventildeklu jsou 2 příruby v úhlu 90° a tam je ten ventil
  • Luxor
    volnoběh se dá na 16VT "zvednout" pootočením potenciometru škrtící klapky směrem vlevo když stojíš před kapotou... (na 16VT máme i šroub přímo na volnoběh) Nevím jak se to bude chovat na 20VT můžeš zkusit :-)

    2 Honza: na to jsem se tu nedávno ptal, měl jsem ruce 3 tyhle ventily a všechny trochu nebo víc propouštěly, u 16VT to asi takové problémy dělat nebude když nemáme před klapkou váhu ale nějaké problémy to také může způsobovat, že, jaké? náhodou part number Honzo nemáš? nepodařilo se nám ho v EPERu dohledat chtěl jsem tam koupit nový ale bohužel se tedy nezadařilo...
  • Honza
    houpání volnoběhu u 20V/VT je problém chytrý krabičky na odvětrání víka hlavy(lidově ventildeklu)... už jsem se o tom zmiňoval, když jsme řešily "vlastní život" bejvalýho HGT - ten ventil netěsní jak má a umožňuje tak průchod nasávanýho vzduchu z před klapky,přes ventildekl do sání za klapku.. tím pádem řj neví co s tím a volnoběh houpe díky tomu jak to řj koriguje..
  • Simarik
    joo to je ta krabička jak do ní je jen přívod a nic k tomu
  • Coupe20VT PLUS :-D
    abych řekl pravdu, ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo by na 20VT neměl problémy. každému houpe aspoň trochu volnoběh. ale já ho prostě mám moc nízkej. + ty problémy jak jsi psal níže se občas projevují namátkově taky...
  • Luxor
    jj ta... kdyz vyrusis tak pouzije jednotka nejakou stredni vychozi hodnotu atm. tlaku ale to je Ti asi jasne, snad Ti nekdo poradi vic co to muze a nemuze delat za bordel a jestli je dobry napad uplne vypojovat :-) zkusmo ho ale odpojit muzes a nastartovat by to bez nej u 20VT melo jit v poho bez vlivu pokud budes ve spravne nadmorske vysce a bude spravne pocasi :-) nj nejlepe kdyz si u nekoho kdo nema problemy omeris vsechna cidla co maji nejaky vliv na smes (za studena a pak za tepla) a pak porovnas se svymi hodnotama a zrejma pak budes mit jasno v cem je problem.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to je ta mrcha na stěně pod čelnim sklem? někteří lidi to maji vyrušené... byla by fotka z 20VT a návod jak to vyrušit a co to udělá a neudělá...
  • Luxor
    jo má ale jen na průběžný měření atm. tlaku zatímco u 16VT nám to měří hlavně tlaky v sání při jízdě a atm. tlak jenom při startu, proto taky musíme na každým větším kopci zastavit a restartovat jednotku :-)))
  • Simarik
    20VT má MAP senzor ?
  • Luxor
    Vzhledem k tomu že v poslední fázi šla většina benzínu ven výfukem tak vysoká... :-) MAP senzor se nenastavuje a účinek byl okamžitý po dalším startu - okamžitý start a žádná potřeba držení plynu ani více startů, ustálení rozlítaných otáček, na 16VT ale nemáme ani váhu tak je MAP pro nastavení směsi zásadní...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    luxore a co spotřeba? v tu chvíli, kdy umíral? a jak je to s víměnou? musí se nastavovat přes diagnostiku? nebo čistě výměna kus za kus?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    no, příznaky popisuješ celkem přesně... váha to neni, měl jsem pujčenou jinou. děkuju, dobrá stopa. konečně někdo, kdo mě vede aspoň nějakym směrem. asi to zkončí tak, že pujde k Patrikovi, ať to najde a opraví. ale ten MAP by to být mohl.
  • Luxor
    2 Coupe: já měl tyhle problémy vždycky když byl před smrtí MAP senzor, po výměně pak vždy cca 10 tis km klid než jsem ho zas utrápil, nebo jednotka... U Tebe to bude ale asi jiné čidlo co ovlivňuje směs třeba váha?... Ale příznaky to samé - neschopnost nastartovat na poprvé, kolísání otáček cca o 100ot a až úplně v poslední fázi pak ve zcela náhodných intervalech cukání a občasné zhebnutí motoru po pořádné nakládce, ale to až teprve pár set až pár tisíc km před tím než odešel ůplně což se pak projevovalo kouřivostí jak starý traktor...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    hlavně HKS ať už origo nebo replika má zvuk libovej... kdo nevěří ať jukne na youtube.com ...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak hlavně kup origo O kroužky... ty repliky za korunu? víš kolik museli ušetřit na výstupní kontrole, když museli nakrmit tolik lidí okolo? nevim, nechal bych si to projít hlavou, výrobní hodnota musí být 50 hal. za 100ks... :-D
  • Feki
    Stando doufám ze budeš mít štěstí a hlavně ze budeš mít porat aspoň z poloviny tak dobrej zvuk..Ty to porat tak ladis a ladis až to jednou preladis..Je to jako s hazardem-musíš vědet kdy přestat..;) Hodne štěstí kamo,doufám ze až budu chodit pěšky tak mě budeš vozit..:D
  • Luxor
    2 Good: jj číňani uměj udělat aby to vypadalo :-)
  • Luxor
    nákupka bude těch 1500-2000... tak si můžeš spočítat kolik se ušetřilo na výstupních kontrolách a materiálu aby se dostali na tuhle cenu včetně nakrmení spousty lidí okolo :-) Ale můžeš třeba natrefit na dobrý kus Stando holt jestli Ti ty predchozí BOVy nefachali tak musíš hledat dál to se nedá nic dělat, já zas řeším jiný "kraviny" můj BOV musím zaklepat že už přes dva roky fachá a teď mě čeká jen výměna O kroužků což je korunová záležitost...
  • Simarik
    dekuju, kazdopadne nestal 1500,- ale 3500,- a necekam super kvalitu ale vypadá dobre za ty prachy a mam zaruku 2 roky
  • Luxor
    souhlas napůl :-) Nic, držím palce ať už to konečně Standovi s BOVem klapne třeba bude mít nějaký výběrový kus...
  • Aladin
    Simariku uplně stejný typ měl před mnoha roky Sprayer a super zvuk!Neměl naprosto žádný problém s volnoběhem!Namontoval ho na trubku před škrtící klapku a makalo to bez problémů...měl plný odfuk ven...
  • Luxor
    Promiň, já jen že Tě všechny ty BOVy už stály takových peněz, času, motorů a turb jen trápení s tím a když něco už konečně funguje (bailey) tak ho prodáš za pakatel a koupíš čínu :-( Přeci nevěříš tomu že ventil který má nový nákupku třeba 1500,- může být z kvalitního materiálu kvalitně vyrobený když kvalitní značkový stojí 5ti násobek... Střel ten nový a baileyho si nech jestli je to s ním v cajku...
  • Simarik
    děkuji ti Radku za podporu, ale čína to není, HKS to taky není, udávaj SSQV styl HKS
  • Coupe20VT PLUS :-D
    cca 100ot. volnoběh mám 750. a někdy když je vlažnej motor, tak točim, točim a nastartuju třeba až na po třetí... sem z toho jalovej. až budou love, tak jede ke kloučkovi...
  • Luxor
    Stando cos to koupil za čínu? :-)
  • Luxor
    2 Coupe20VT: čemu vlastně říkáš že "lítá" volnoběh? je to cca 50 otáček nebo spíš 500?
  • Simarik
    zatím nemontuju ale jedu se podívat na ten vrak příští víkend a nemám moc času hledat tak vysírám s radama tadýý :-D pak samo podám info !
  • Coupe20VT PLUS :-D
    a do čeho ho montuješ? vždyť nemáš motor... nebo už jo? pochlub se, v jakém stadiu je srdce tvého coupečka... :-D na co se přišlo, co bylo špatně?
  • Simarik
    jj to už mám
  • Coupe20VT PLUS :-D
    úplně stejně jako obyč... jen musíš zaslepit tu díru před turbem, kam se vzduch z origo BOW vrací...
  • Simarik
    bude OPEN jasná věc, jen přemejšlim jesi se montuje na hadici jako obyč nebo jesi se dělá díra !?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    vydrž, dneska odpoledne bych měl mít ten svuj, tak ti to popíšu na něm... ten co máš ty, tak dokáže být OPEN loop a taky closed loop. tak si rozmysli, jak ho chceš. OPEN: bude odfukovat jako sviňa, ale nebude pořádně držet volnoběh...

    closed: bude fungovat vše jako doposavaď, ale zase nebude hlasitě odfukovat...

    toto dilema já nemám. já mám jen OPEN, takže prostě budu odfukovat jako blázen :-D
  • Simarik
    Coupe20VT: Ondro jak se tam vlasně dává ? z tý sady nejsem chytrej a nemám na čem zkoušet a potřeboval bych ho namontovat během několika málo hodin :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    já ho mám přes aukro za 2.500,- na HPP mi taky doporučovali tenhle, ale jediné čím se budou lišit je hluk a to že ten tvuj je seřizovací. ten muj je nastavenej tak jak má bejt a hotovo. aspoň se s tim nebudu muset prcat.
    PS: jo a ten muj nemá přírubu na 25mm. ale to je NO PROBLEMO, v práci už mám kus duralu a soustruh a vyčaruju si ho sám... až nainstaluju, tak uděláme videa a uvidíme. ale já si od toho zase neslibuju zázraky, protože moje turbo je maximálně uškrcené a netlačí, takže ani nebude pořádně odfukovat,... ale já se dočkám. už mám 1000km :-DDD
  • Simarik
    kupoval si taky na HPP ? mě byl doporučen tenhle
  • Coupe20VT PLUS :-D
    já mám ten druhej tip... musim k němu ale vytočit přírubu... pak porovnáme. :-D
  • Simarik
    co to melete ? :-D
    jinak došel ventilek tak sem zvědav ;o)
  • Feki
    :D drzej tvar i v nečekaných situacích..:D
  • Coupe20VT PLUS :-D
    já mám trenky v carbonu.
  • Feki
    Hezkej doplněk za par tisíc v carbonu..;) Kdyz už to někde vyvalet tak se vsi paradou ne?:)
  • Feki
    Tak se po mě neopicte s tema origo vypadajicima autama,ste trapný...:D Vite gde maj takový kridylka?Sry Stando už to mazu..:D
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jééééé ty si to nepochopil. já myslel, jako že se chce opičit po tom polákovi s tou fošnou na zadním křídle... ne s tim BOWem. :-DD
  • Feki
    Jinak huhuhuhahaha...:D
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ale chce se opičit po tom polákovi... :-D
  • Feki
    :P A ze by mi dal někdo odkaz to nee..:) Az ho budu mít zkratim si ho a dam si ho na palubku pro větší funkci..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    opice. jestli ho chceš, tak si ho ale dej na přední kapotu. ať se aspoň tolik neopičíš... :-D
  • Feki
    To křídlo chci...!!!:)
  • Simarik

  • Coupe20VT PLUS :-D
    najdi si na youtube videa coupe 20VT s HKS. to odfukuje jako kretén :-D
  • Simarik
    od tebe bych čekal něco smysluplnějšího :-D
  • Simarik
    Baylei bude na prodej :-)
  • Feki
    Co mas s BOV?Dyt ti Stando chodil pekne i zvuk to mělo suprovej...
  • Simarik
    děkuju, zítra objednávám :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    http://highperformanceparts.cz/sekvencni-membranov y-blow-off-ventil-ssq--verze-ii.603
  • Simarik
    Ondro ale sou tam 3 a já nevim kterej vzít :-(
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tenhle budu mít já... ale nedokážu posoudit, jakej bude mít zvuk a jak bude fungovat, jelikož mi turbo tlačí nula nula prd... ZATIM...
  • Simarik
    poradte kterej to je ? nesnášim když je výběr :-D děkuju

    http://highperformanceparts.cz/katalog/30/?feProdP age=2