BOV SSQ jaký ?

• Feki
    Taky mi to dalo,občas při dojetí před krizovatku chcip a byla to vada na kabelazi-kde to ti přesně neřeknu (delali mi to v servise) ale možna bych se poptal-ale šance 1:100 ze to bude to sami..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jenže to dřív nehoupalo. a navíc čas od času to třeba i zdechne. ale fakt namátkově... a už 3x se mi stalo, že jsem vlažné auto nenastartoval... ale to si myslím, že je teď vyřešené... jo a při dojíždění do křižovatky s vyhozeným kvaltem to po dobu než se zastaví kola má těch cca 900ot, což by bylo OK, ale jakmile se auto zastaví, tak to spadne na 750 a houpe...
  • Feki
    Nejsem extra technik ale když to jezdí a nic to nevyvadi tak bych se na to vyprd..Ono se to časem třeba ozve..:)
  • Feki
    s otackama
  • Feki
    Ondro a co ti to děla?Jesi to jen houpe a otackama tak bych se na to vys...
    takže shrnutí.
    vyměnil jsem:
    -čerpadlo, filtr
    -komplet lišta vstřiků s regulátorem
    -čidlo teploty vzduchu
    -váhu vzduchu, filtr
    -čidlo teploty vody
    -snímač polohy škrtící klapky
    -VAE (dokonce 3x)
    -cívky
    -svíce (nové)
    -MAP
    -ventil, co je nad sáním u měrky na olej (vede do něj nějaký konektor)
    -solenoid na ovládání variatoru
    cívky

lambda byla nová, když jsem to kupoval

zbývá snad už jen:
    -ten ventil na odsávání par, ale ten funguje
    -BOW, ještě nemám
    -čidla klepání (ale tomu nevěřim)
    -snímač kliky a vačky (ale bez nich by to nejelo vůbec)
    klapka (to je asi nesmysl)
    -ventil k brdovému posilovači
    -projít komplet sání od filtr až po motor a hledat netěsnosti, včetně podtlaků (ale to už je zoufalství)

poraďte mi někdo co dál, nebo to snad už prodám... :-((((((((((
    jdu zkusit ten ventil na to odvětrávání par zkusit odpojit a zaslepit. teoreticky by se to mělo srovnat...