-
22:05:01 18.9.2009
Taky mi to dalo,občas při dojetí před krizovatku chcip a byla to vada na kabelazi-kde to ti přesně neřeknu (delali mi to v servise) ale možna bych se poptal-ale šance 1:100 ze to bude to sami..
-
21:30:35 18.9.2009
jenže to dřív nehoupalo. a navíc čas od času to třeba i zdechne. ale fakt namátkově... a už 3x se mi stalo, že jsem vlažné auto nenastartoval... ale to si myslím, že je teď vyřešené... jo a při dojíždění do křižovatky s vyhozeným kvaltem to po dobu než se zastaví kola má těch cca 900ot, což by bylo OK, ale jakmile se auto zastaví, tak to spadne na 750 a houpe...
-
21:26:37 18.9.2009
Nejsem extra technik ale když to jezdí a nic to nevyvadi tak bych se na to vyprd..Ono se to časem třeba ozve..:)
-
21:19:00 18.9.2009
s otackama
-
21:18:25 18.9.2009
Ondro a co ti to děla?Jesi to jen houpe a otackama tak bych se na to vys...
-
19:58:14 18.9.2009
takže shrnutí.
vyměnil jsem:
-čerpadlo, filtr
-komplet lišta vstřiků s regulátorem
-čidlo teploty vzduchu
-váhu vzduchu, filtr
-čidlo teploty vody
-snímač polohy škrtící klapky
-VAE (dokonce 3x)
-cívky
-svíce (nové)
-MAP
-ventil, co je nad sáním u měrky na olej (vede do něj nějaký konektor)
-solenoid na ovládání variatoru
cívky
lambda byla nová, když jsem to kupoval
zbývá snad už jen:
-ten ventil na odsávání par, ale ten funguje
-BOW, ještě nemám
-čidla klepání (ale tomu nevěřim)
-snímač kliky a vačky (ale bez nich by to nejelo vůbec)
klapka (to je asi nesmysl)
-ventil k brdovému posilovači
-projít komplet sání od filtr až po motor a hledat netěsnosti, včetně podtlaků (ale to už je zoufalství)
poraďte mi někdo co dál, nebo to snad už prodám... :-((((((((((
-
19:51:39 17.9.2009
jdu zkusit ten ventil na to odvětrávání par zkusit odpojit a zaslepit. teoreticky by se to mělo srovnat...
-
19:42:35 17.9.2009
zkusim a uvidim. dneska jsem splašil jeden 20VT, kterej sice houpe za studena, ale za tepla jak švýcary. zkoušel jsem už MAP, VAE, a zatim nic. zítra pokračuji. zkusím tenhle ventil, pak čerpadlo, vstřikovací lištu, znova váhu a BOW, čidlo teploty vody, atd... pokud to ani potom nenajdu slibuju, že jde k Patrikovi. Už mě napadá jedině jednotka, ale to snad ne. dřív to drželo volnoběh v pohodě. pak zničeho nic začal kravnout a už se to nikdy nesrovnalo. hejbat VAE, je blbost. přeci nebudu odstraňovat závadu tím, že vytvořím jinou...
-
19:14:28 17.9.2009
Simarik: Nechces hodit nejake video new BOV v akci ? :-p
-
17:48:52 17.9.2009
2 Honza: sry myslel jsem ventil co řídí odvětrávání par z klikovky, ten máme, je zapojený do sání za klapku, víš co myslím? ze sání vede hadička k tomuhle jednosměrnému ventilu a za ventilem je to pak už celé propojené s odvětráváním klikovky a s OCT...
mě natáčení potenciometru takhle funguje jinak bych to nepsal... nemyslím tím natočení o centimetry ale natočení 0-2mm reguluje se mi tím volnoběh směrem nahoru (zřejmě začne připouštět vzduch přes VAE)... neříkám ale že není kravina takhle regulovat volnoběh :-)
-
16:17:35 17.9.2009
natáčení potenciometru je blbost-některej motor to zkousne, některej ne..na tipu a na coupe to nefunguje,krom šroubu na klapce
potenciometr si správně nastavěj pružinky v něm...pokud 1 není KO
Jinak jde decentně povyšroubovat i doraz klapky, ale pak se motor nemusí dobře vracet z otáček při řazení...volnoběh se tak dá 100% zvednout, ale chce to s tím šroubkem laborovat.
Ventil co jsem zmiňoval u 20V/VT není VAE u 16V/VT....VAE řídí chod motoru naprázdno a opotřebovává se-pak motor houpe,nebodrží nesmyslný volnoběhy.
Ten co jsem zmiňoval u 20V/VT neřídí nic,krom směru par v odvětrání ventildeklu - u HGT na to že je vadnej přišli náhodou u nás v Bosch servisu...proto u 20v/VT motorů není žádná výhra dávat pidifiltříky na odvětrání víka/klik skříně. nebo jinak do toho systému zasahovat..na fotce je vidět jen ventildekl a v úrovni nad termostatem v tom ventildeklu jsou 2 příruby v úhlu 90° a tam je ten ventil
-
15:55:46 17.9.2009
volnoběh se dá na 16VT "zvednout" pootočením potenciometru škrtící klapky směrem vlevo když stojíš před kapotou... (na 16VT máme i šroub přímo na volnoběh) Nevím jak se to bude chovat na 20VT můžeš zkusit :-)
2 Honza: na to jsem se tu nedávno ptal, měl jsem ruce 3 tyhle ventily a všechny trochu nebo víc propouštěly, u 16VT to asi takové problémy dělat nebude když nemáme před klapkou váhu ale nějaké problémy to také může způsobovat, že, jaké? náhodou part number Honzo nemáš? nepodařilo se nám ho v EPERu dohledat chtěl jsem tam koupit nový ale bohužel se tedy nezadařilo...
-
14:55:05 17.9.2009
houpání volnoběhu u 20V/VT je problém chytrý krabičky na odvětrání víka hlavy(lidově ventildeklu)... už jsem se o tom zmiňoval, když jsme řešily "vlastní život" bejvalýho HGT - ten ventil netěsní jak má a umožňuje tak průchod nasávanýho vzduchu z před klapky,přes ventildekl do sání za klapku.. tím pádem řj neví co s tím a volnoběh houpe díky tomu jak to řj koriguje..
-
13:35:18 17.9.2009
joo to je ta krabička jak do ní je jen přívod a nic k tomu
-
13:06:53 17.9.2009
abych řekl pravdu, ještě jsem se nesetkal s nikým, kdo by na 20VT neměl problémy. každému houpe aspoň trochu volnoběh. ale já ho prostě mám moc nízkej. + ty problémy jak jsi psal níže se občas projevují namátkově taky...
-
10:58:44 17.9.2009
jj ta... kdyz vyrusis tak pouzije jednotka nejakou stredni vychozi hodnotu atm. tlaku ale to je Ti asi jasne, snad Ti nekdo poradi vic co to muze a nemuze delat za bordel a jestli je dobry napad uplne vypojovat :-) zkusmo ho ale odpojit muzes a nastartovat by to bez nej u 20VT melo jit v poho bez vlivu pokud budes ve spravne nadmorske vysce a bude spravne pocasi :-) nj nejlepe kdyz si u nekoho kdo nema problemy omeris vsechna cidla co maji nejaky vliv na smes (za studena a pak za tepla) a pak porovnas se svymi hodnotama a zrejma pak budes mit jasno v cem je problem.
-
10:12:55 17.9.2009
to je ta mrcha na stěně pod čelnim sklem? někteří lidi to maji vyrušené... byla by fotka z 20VT a návod jak to vyrušit a co to udělá a neudělá...
-
10:04:08 17.9.2009
jo má ale jen na průběžný měření atm. tlaku zatímco u 16VT nám to měří hlavně tlaky v sání při jízdě a atm. tlak jenom při startu, proto taky musíme na každým větším kopci zastavit a restartovat jednotku :-)))
-
09:39:21 17.9.2009
20VT má MAP senzor ?
-
00:39:07 17.9.2009
Vzhledem k tomu že v poslední fázi šla většina benzínu ven výfukem tak vysoká... :-) MAP senzor se nenastavuje a účinek byl okamžitý po dalším startu - okamžitý start a žádná potřeba držení plynu ani více startů, ustálení rozlítaných otáček, na 16VT ale nemáme ani váhu tak je MAP pro nastavení směsi zásadní...
-
23:55:04 16.9.2009
luxore a co spotřeba? v tu chvíli, kdy umíral? a jak je to s víměnou? musí se nastavovat přes diagnostiku? nebo čistě výměna kus za kus?
-
23:28:06 16.9.2009
no, příznaky popisuješ celkem přesně... váha to neni, měl jsem pujčenou jinou. děkuju, dobrá stopa. konečně někdo, kdo mě vede aspoň nějakym směrem. asi to zkončí tak, že pujde k Patrikovi, ať to najde a opraví. ale ten MAP by to být mohl.
-
23:14:29 16.9.2009
2 Coupe: já měl tyhle problémy vždycky když byl před smrtí MAP senzor, po výměně pak vždy cca 10 tis km klid než jsem ho zas utrápil, nebo jednotka... U Tebe to bude ale asi jiné čidlo co ovlivňuje směs třeba váha?... Ale příznaky to samé - neschopnost nastartovat na poprvé, kolísání otáček cca o 100ot a až úplně v poslední fázi pak ve zcela náhodných intervalech cukání a občasné zhebnutí motoru po pořádné nakládce, ale to až teprve pár set až pár tisíc km před tím než odešel ůplně což se pak projevovalo kouřivostí jak starý traktor...
-
23:05:18 16.9.2009
hlavně HKS ať už origo nebo replika má zvuk libovej... kdo nevěří ať jukne na youtube.com ...
-
23:03:46 16.9.2009
tak hlavně kup origo O kroužky... ty repliky za korunu? víš kolik museli ušetřit na výstupní kontrole, když museli nakrmit tolik lidí okolo? nevim, nechal bych si to projít hlavou, výrobní hodnota musí být 50 hal. za 100ks... :-D
-
23:03:43 16.9.2009
Stando doufám ze budeš mít štěstí a hlavně ze budeš mít porat aspoň z poloviny tak dobrej zvuk..Ty to porat tak ladis a ladis až to jednou preladis..Je to jako s hazardem-musíš vědet kdy přestat..;) Hodne štěstí kamo,doufám ze až budu chodit pěšky tak mě budeš vozit..:D
-
23:01:18 16.9.2009
2 Good: jj číňani uměj udělat aby to vypadalo :-)
-
23:00:17 16.9.2009
nákupka bude těch 1500-2000... tak si můžeš spočítat kolik se ušetřilo na výstupních kontrolách a materiálu aby se dostali na tuhle cenu včetně nakrmení spousty lidí okolo :-) Ale můžeš třeba natrefit na dobrý kus Stando holt jestli Ti ty predchozí BOVy nefachali tak musíš hledat dál to se nedá nic dělat, já zas řeším jiný "kraviny" můj BOV musím zaklepat že už přes dva roky fachá a teď mě čeká jen výměna O kroužků což je korunová záležitost...
-
22:18:03 16.9.2009
dekuju, kazdopadne nestal 1500,- ale 3500,- a necekam super kvalitu ale vypadá dobre za ty prachy a mam zaruku 2 roky
-
20:41:22 16.9.2009
souhlas napůl :-) Nic, držím palce ať už to konečně Standovi s BOVem klapne třeba bude mít nějaký výběrový kus...
-
16:32:12 16.9.2009
Simariku uplně stejný typ měl před mnoha roky Sprayer a super zvuk!Neměl naprosto žádný problém s volnoběhem!Namontoval ho na trubku před škrtící klapku a makalo to bez problémů...měl plný odfuk ven...
-
15:06:57 16.9.2009
Promiň, já jen že Tě všechny ty BOVy už stály takových peněz, času, motorů a turb jen trápení s tím a když něco už konečně funguje (bailey) tak ho prodáš za pakatel a koupíš čínu :-( Přeci nevěříš tomu že ventil který má nový nákupku třeba 1500,- může být z kvalitního materiálu kvalitně vyrobený když kvalitní značkový stojí 5ti násobek... Střel ten nový a baileyho si nech jestli je to s ním v cajku...
-
14:42:53 16.9.2009
děkuji ti Radku za podporu, ale čína to není, HKS to taky není, udávaj SSQV styl HKS
-
13:47:43 16.9.2009
cca 100ot. volnoběh mám 750. a někdy když je vlažnej motor, tak točim, točim a nastartuju třeba až na po třetí... sem z toho jalovej. až budou love, tak jede ke kloučkovi...
-
13:40:57 16.9.2009
Stando cos to koupil za čínu? :-)
-
13:39:23 16.9.2009
2 Coupe20VT: čemu vlastně říkáš že "lítá" volnoběh? je to cca 50 otáček nebo spíš 500?
-
13:14:03 16.9.2009
zatím nemontuju ale jedu se podívat na ten vrak příští víkend a nemám moc času hledat tak vysírám s radama tadýý :-D pak samo podám info !
-
13:05:19 16.9.2009
a do čeho ho montuješ? vždyť nemáš motor... nebo už jo? pochlub se, v jakém stadiu je srdce tvého coupečka... :-D na co se přišlo, co bylo špatně?
-
12:02:43 16.9.2009
jj to už mám
-
10:50:53 16.9.2009
úplně stejně jako obyč... jen musíš zaslepit tu díru před turbem, kam se vzduch z origo BOW vrací...
-
10:18:57 16.9.2009
bude OPEN jasná věc, jen přemejšlim jesi se montuje na hadici jako obyč nebo jesi se dělá díra !?
-
10:12:02 16.9.2009
vydrž, dneska odpoledne bych měl mít ten svuj, tak ti to popíšu na něm... ten co máš ty, tak dokáže být OPEN loop a taky closed loop. tak si rozmysli, jak ho chceš. OPEN: bude odfukovat jako sviňa, ale nebude pořádně držet volnoběh...
closed: bude fungovat vše jako doposavaď, ale zase nebude hlasitě odfukovat...
toto dilema já nemám. já mám jen OPEN, takže prostě budu odfukovat jako blázen :-D
-
07:53:07 16.9.2009
Coupe20VT: Ondro jak se tam vlasně dává ? z tý sady nejsem chytrej a nemám na čem zkoušet a potřeboval bych ho namontovat během několika málo hodin :-)
-
13:43:28 15.9.2009
já ho mám přes aukro za 2.500,- na HPP mi taky doporučovali tenhle, ale jediné čím se budou lišit je hluk a to že ten tvuj je seřizovací. ten muj je nastavenej tak jak má bejt a hotovo. aspoň se s tim nebudu muset prcat.
PS: jo a ten muj nemá přírubu na 25mm. ale to je NO PROBLEMO, v práci už mám kus duralu a soustruh a vyčaruju si ho sám... až nainstaluju, tak uděláme videa a uvidíme. ale já si od toho zase neslibuju zázraky, protože moje turbo je maximálně uškrcené a netlačí, takže ani nebude pořádně odfukovat,... ale já se dočkám. už mám 1000km :-DDD
-
12:26:55 15.9.2009
kupoval si taky na HPP ? mě byl doporučen tenhle
-
12:05:43 15.9.2009
já mám ten druhej tip... musim k němu ale vytočit přírubu... pak porovnáme. :-D
-
08:26:13 15.9.2009
co to melete ? :-D
jinak došel ventilek tak sem zvědav ;o)
-
00:13:42 15.9.2009
:D drzej tvar i v nečekaných situacích..:D
-
23:26:36 14.9.2009
já mám trenky v carbonu.
-
23:21:33 14.9.2009
Hezkej doplněk za par tisíc v carbonu..;) Kdyz už to někde vyvalet tak se vsi paradou ne?:)
-
23:19:08 14.9.2009
Tak se po mě neopicte s tema origo vypadajicima autama,ste trapný...:D Vite gde maj takový kridylka?Sry Stando už to mazu..:D
-
23:17:28 14.9.2009
jééééé ty si to nepochopil. já myslel, jako že se chce opičit po tom polákovi s tou fošnou na zadním křídle... ne s tim BOWem. :-DD
-
23:14:29 14.9.2009
Jinak huhuhuhahaha...:D
-
23:14:06 14.9.2009
ale chce se opičit po tom polákovi... :-D
-
23:13:43 14.9.2009
:P A ze by mi dal někdo odkaz to nee..:) Az ho budu mít zkratim si ho a dam si ho na palubku pro větší funkci..
-
23:09:30 14.9.2009
opice. jestli ho chceš, tak si ho ale dej na přední kapotu. ať se aspoň tolik neopičíš... :-D
-
22:54:56 14.9.2009
To křídlo chci...!!!:)
-
21:28:19 14.9.2009
-
20:13:43 14.9.2009
najdi si na youtube videa coupe 20VT s HKS. to odfukuje jako kretén :-D
-
10:59:39 14.9.2009
od tebe bych čekal něco smysluplnějšího :-D
-
08:53:23 14.9.2009
Baylei bude na prodej :-)
-
21:44:50 13.9.2009
Co mas s BOV?Dyt ti Stando chodil pekne i zvuk to mělo suprovej...
-
19:03:33 13.9.2009
děkuju, zítra objednávám :-)
-
18:19:58 13.9.2009
-
18:19:23 13.9.2009
Ondro ale sou tam 3 a já nevim kterej vzít :-(
-
18:15:53 13.9.2009
tenhle budu mít já... ale nedokážu posoudit, jakej bude mít zvuk a jak bude fungovat, jelikož mi turbo tlačí nula nula prd... ZATIM...
-
18:11:31 13.9.2009
poradte kterej to je ? nesnášim když je výběr :-D děkuju
http://highperformanceparts.cz/katalog/30/?feProdP age=2