-
21:49:17 17.9.2009
ok ok,ale já potřebuju maximum info k 20VT a nejlépe zjištěných na autě,protože pak to potřebuju porovnat s čipovanejma jednotkama
-
21:37:38 17.9.2009
-
22:06:07 13.9.2009
2 ZdenysM.L. : U 1.8 to v návodu neni tolik rozepsaný. Je tam jenom funkce variátoru. Dál je tam psáno, že ho ovládá ŘJ HITACHI přes solenoid podle signálů z váhy vzduchu a snímače otáček. Nic konkrétního. Tak snad poradí někdo s praktickejma zkušenostma
-
21:47:37 13.9.2009
Ještě jenom dodam, že je navíc popis u schématu a tam je polopaticky psáno, že pokud má chladící směs >40°C a otáčky jsou volnoběžný nebo vyšší než 4.800 ot., je solenoid "bez energie"
-
21:37:24 13.9.2009
suprc,dík
-
21:36:11 13.9.2009
Control of timing variator
The control unit controls the timing variator solenoid in accordance with the engine's load. With a coolant temperature exceeding 40°C, and when the engine speed is higher than idle and lower than 4.800 rpm with a throttle angle of over approx. 8°, the control unit sends a signal to the solenoid which is activated, allowing the variator to decrease by 18° the distribution graph of inlet phase (pair operation).
When the engine is idling or over 4.800 rpm, the control unit deactivates the solenoid and the variator returns the inlet timing to the previous base values.
-
21:35:55 13.9.2009
Ví někdo jak je to přesně u 1.8?
-
21:30:25 13.9.2009
Dám sem anglické znění a ať na to někdo mrkne. Možná jsem něco přehlíd
-
21:21:42 13.9.2009
to je divný, tam musí být chyba v popisu
-
21:19:15 13.9.2009
Je to pro 20V Turbo. Mělo by to bejt tak, že solenoid sepne, když jsou ty předchozí 2 podmínky dodržený a otáčky se pohybujou mezi volnoběhem a 4800. Pokud spadne na volnoběh nebo překročí 4800, tak vypne
-
21:03:04 13.9.2009
to s těma otáčkama,neznamená to že ve 4800 to sepne když jsou tamty dvě podmínky dodrženy? A vyčetl jsi to u jakého motoru? Jinak dík
-
19:27:53 13.9.2009
No a pokud se dostaneš přes 4.800 otáček/min nebo spadneš na volnoběžný otáčky, solenoid vypne
-
19:19:35 13.9.2009
V manuálu píšou, že musí mít chladící směs víc jak 40°C, otáčky motoru mezi volnoběžnejma a 4.800ot. a úhel škrtící klapky víc jak cca 8°. Pak pošle ŘJ signál do solenoidu... Snad jsem to přelousknul správně
-
18:06:45 13.9.2009
mohli by jste vy co ho máte, zejména 20VT prostřednictvím třeba voltmetru zjistit kdy se spouští a nejlépe i jestli na to má vliv zařazený rychlostní stupeň nebo plnící tlak?