2.0 16v vs 1.8 16v

  • von Raven
    Riky a Edrig 1,8 ma maly vykon takze staci vstrikovace jednoduche do valcu a takova zastavba myslim vychazi do 20tis, kdyz vemete cenu paliva polovicni takze at jste sul nul tak musite ujet tolik km kolik kacek to stalo takze 20tis pak uz jen setrite a provoz stoji polovic jak doted to je ta blba vaianta, lepsi je ze to moje zere v plynu vyrazne min jak v benzinu, je pravda ze v benu tomu slapu na doraz a pod 12 sem se nikdy nedokozal dostat a sem schopny jet i za 28 na 100 ale to je maximus hovadus :) naopak v plynu sem 7,5 a na doraz 8,5 v zime 9litru takze klidne to v benu muze zrat tech mojich 12+ kdyz pak v plynu jedu za 8 s polovicni cenou takze jako by zral 4 :D a to nezajedu ani s feldou z kopce

    ja mam starou verzi plynu kdy to rozprasuje do sani, ma to mouchu v tom ze sani je dlouhe a jak dojedes na plyn a za minutu chces startovat tak v sani je vzduch a plyn a startujes na benzin a tak to prechlastas palivem a motor hned chcipne a podruhe asi 5s toci nez naskoci a druha chyba je ze to ma mensi vykon jak vstrikovani primo do valce pak uz jen vyhody zere to min jak do valce a stoji to min jako montaz, tak nejak tak

    Edrig videl bomba misto rezervy a napousteci ventil pod vickem benzinu
  • Ondy
    Tak díky chlapy.Mě je 21 no :)
  • Syky
    Bezkonkurence 1.8 16v! Kdyz chces jedes i za min jak 8-9 litru jak psal speedy.se spotrebou v turbu nesrovnatelne,to mi nikdo netrvdte..a s tou moji utrapenou socialni verci jak by nekdy rekl jsem dal 150konovou alfu 146 a na sprintu na 400m jsem ujel coupecku 20v a dojel a predjel o pul auta az u konce..absolutne si nemuzu stezovat..kdyz chcu,tak ani na spotrebu..neni to buh vi jaka raketa,ale pak vozu urcite prozene...
  • Edrig
    von Raven-ten plyn mi vrtá hlavou.Uvažuji o té nelegální instalaci.Je otázkou za kolik, tedy návratnost nákladů a kde by se to dalo provést.
  • von Raven
    v tom pripade mas Ondry lepsi 1,8 a ten plyn si tam nech udelat nacerno a do ucetnictvi odevzdavej doklady od bena co budes cepovat do jineho auta a do coupe lij plyn a odpocitavej spotrebu dle technicaku a vydelas dvakat :)

    ten dvoulitr je o zdibku silnejsi ale zalezi spis na ridici pri tom malem rozdilu

    muj vek? neco lehce pres 30
  • Ondy
    Díky Všem za názory :)A sorry jestli sem někoho naštval sem nechtěl ;)
  • Ondy
    von Raven:Autíčko máš ale pěkný :)Hezky u země:)
  • Ondy
    von Raven:Neřeším spotřebu jen se ptám.Jde mi o povinný ručení.Chci si to vzítt na firmu a silniční dan za 1.8 nebo za 2.0 je rozdíl.Navíc když dvoulitr 16v není o moc lepší,tak je lepší ta 1.8.Pubertackemu?Jak myslíš teda :)A kolik ti je?Pane z dob černobílých :)
  • von Raven
    nj Ondry kdyz ti prumerna spotreba benzinu na ktere tu je malokdo 8 litru za 28,30Kč coz je 226Kc na 100Km oproti plynu za 11,60Kc pri stejne spotrebe 8 litru na 100 tedy 19,5 litru paliva nevoni tak proc resis drzak auto v nejslabsi kubature a ptas se na rozdil ve spotrebe? dobre nastaveny plyn v sekvenci do valce zere min a jede lip jak benzin

    a 8 litru benzinu nekde z neodkalene benzinky protoze na to za chvili nemame a 19,5 litru pruzracneho cisteho kapalneho paliva za stejnou cenu pri stejne spotrebe to je docela dobry argument na machrovani oproti pubertackemu plyn patri do trouby
  • Ondy
    Já proti plynu nic nemám,ale prostě já bych si ho do auta nedal:)
  • Edrig
    Ondy.Nesmysl.Plyn je dobrá věc.Najezdil jsem s ním tisíce km a používal jej raději než benzin.Nižší výkon byl téměř nerozpoznatelný.Nakonec,když potřebuješ zátah,stačí přepnout na benzin a je to.A plyn jezdí takřka za půl peněz.
  • Ondy
    Plyn fakt ne:)Plyn patří do trouby a nafta do kamen :)
  • von Raven
    v prvni rade zalezi jaky hovez s tim jezdil pred tebou a podle toho jsou pak zavady na kazdem aute

    a v druhe jde jestli chces design a fest usporit tak si kup 1,8 v lpg... super mala spotreba, nizka pojistka, vypada to taky jako coupe :) a jet to taky jede slusne

    no a pokud chces vykon tak 2,0 20VT a jine motorizace vubec neres
  • Ondy
    Jo tak kombi je těžký no :)
  • Jindřich
    jinak mám udělaný sání podle návodu tady a vejfuk jak říká honza prostě bez katu a středovýho tlumiče.
  • Jindřich
    Prostě z kámošem jsme se honili já byl smířenej že mi ujede a nakonec jsem ho předjel i já taky 150koní v kombajnu je nic moc
  • Ondy
    Fakt ani audi?Dyť stím turbem to má krouťák jak bejk :)
  • Jindřich
    Mám 1.8 a najto 220 000 vše v pořádku i audi a4 1.8T mi neujede
  • Ondy
    Jelo:To je jasný,že záleží na stavu.Ptám se celkově ne?Každý starý auto se sere,ale ptám se podle vašich zkušeností co si o tom myslíte.Tak sorry že se ptám ;)
  • Jelo
    Já jezdím s 2.0 dlouhodobě za 9,2 pouze město. Venku v pohodě 7,5 (ne dálnice).Najeto má cca 140000km a myslím že minimálně dalších 140vydrží.Jde spíš o to v jaký kondici bude to co koupíš.A co s tím ty budeš dělat.Tvůj dotaz mi přijde vhodný pro nový auta,ale u takhle starejch jako máme,s tolika km,s tolika majiteli...mi to přijde docela zcestná otázka.Kup si 2.0 v pětiválu na kterým se vystřídalo pár magorů a pak si stěžuj že kluci na netu říkali....
  • Ondy
    Tak dík.
  • Ondy
    Riky:Jak dlouho máš coupé?A co už se Ti Vše pokakalo?A kolik máš najeto?
  • Ondy
    Chci to na častější ježdění.
  • Ondy
    A ten slabší 5 vál je taky gut?
  • Honza
    pokud to máš na normální ježdění s minimem pláýnovaných úprav (výfuk, filtr, max chip) a nehodláš řešit kupu problémů, tak 2.0 20v 113kW je správná volba - ze zkušenosti v HGT můžu říct že kolem 200tkm se na něm vysypalo pár čidel (snímač fáze, váha vzduchu, pal.pumpa) a termostat..jinak běžná údržba -rozvody a olej..nyní má najeto 280tkm a motoricky žádnej problém..

    dokonce se i s tímhle motorem příjěmě svezeš a ten zvuk.. v HGT byl dlouhodobej průměr (od 170tkm do 250tkm) v normálním provozu do 8.5l... občas se jde dostat i pod 7l...

    já osobně preferuji 2l 4 válec - to je ale srdeční záležitost, mající specifický "mouchy", kteýr když nejsou, tak taky není problém...
  • Ondy
    Jo a na 1.8 je nejvíc dílů sehnatelných ne?Dík.
  • Ondy
    Proto se ptám a čekám jak mi poradíte:)
  • Ondy
    5 vál bych bral hned,ale jsou dost mastný oproti 16v.Auto chci kupovat až za dva měsíce,tak uvidíme:)
  • Bekr
    šel bych do 2.0 16V....hodně lidí nadává,ale já ten motůrek mam rád:)

    1.8 jsme měl v Bravíčku,sice jen 83KW,ale často se u Bravíčka srala klika,to potvrděj na fiatbravoklubu...

    A jak říká Honza 5ti hrnek je dobrá volba :)
  • Honza
    jo to nevím, ale za 10 se s tím už dalo jezdit velice svižně...
  • Ondy
    honza:kolik to papá v serii ten 2.0 16v?A dražší povinný bude:(
  • Honza
    větší držák - dříve platilo, že 1.8 16v... poslední dobou se ale vyskytujou častěji problémy spíše u 1.8 (vemu liglobálně naprostou shodnost spodků s fiatem bravo, AR 1.8 TS atd..) na spotřebu bude teoreticky lepší 1.8ma...
    na normální ježdění byhc bral 2.0 20V..v bejvalým HGTčku to byl neskutečnej držák,kterej i jel..
  • Ondy
    Chtěl bych se zeptat.Jaký z motorů je větší držák?A rozdíl ve spotřebě?Dík.