Riky a Edrig 1,8 ma maly vykon takze staci vstrikovace jednoduche do valcu a takova zastavba myslim vychazi do 20tis, kdyz vemete cenu paliva polovicni takze at jste sul nul tak musite ujet tolik km kolik kacek to stalo takze 20tis pak uz jen setrite a provoz stoji polovic jak doted to je ta blba vaianta, lepsi je ze to moje zere v plynu vyrazne min jak v benzinu, je pravda ze v benu tomu slapu na doraz a pod 12 sem se nikdy nedokozal dostat a sem schopny jet i za 28 na 100 ale to je maximus hovadus :) naopak v plynu sem 7,5 a na doraz 8,5 v zime 9litru takze klidne to v benu muze zrat tech mojich 12+ kdyz pak v plynu jedu za 8 s polovicni cenou takze jako by zral 4 :D a to nezajedu ani s feldou z kopce
ja mam starou verzi plynu kdy to rozprasuje do sani, ma to mouchu v tom ze sani je dlouhe a jak dojedes na plyn a za minutu chces startovat tak v sani je vzduch a plyn a startujes na benzin a tak to prechlastas palivem a motor hned chcipne a podruhe asi 5s toci nez naskoci a druha chyba je ze to ma mensi vykon jak vstrikovani primo do valce pak uz jen vyhody zere to min jak do valce a stoji to min jako montaz, tak nejak tak
Edrig videl bomba misto rezervy a napousteci ventil pod vickem benzinu
2.0 16v vs 1.8 16v
-
20:09:02 13.9.2009
-
11:40:25 13.9.2009Tak díky chlapy.Mě je 21 no :)
-
10:42:38 13.9.2009Bezkonkurence 1.8 16v! Kdyz chces jedes i za min jak 8-9 litru jak psal speedy.se spotrebou v turbu nesrovnatelne,to mi nikdo netrvdte..a s tou moji utrapenou socialni verci jak by nekdy rekl jsem dal 150konovou alfu 146 a na sprintu na 400m jsem ujel coupecku 20v a dojel a predjel o pul auta az u konce..absolutne si nemuzu stezovat..kdyz chcu,tak ani na spotrebu..neni to buh vi jaka raketa,ale pak vozu urcite prozene...
-
10:27:40 13.9.2009von Raven-ten plyn mi vrtá hlavou.Uvažuji o té nelegální instalaci.Je otázkou za kolik, tedy návratnost nákladů a kde by se to dalo provést.
-
08:35:21 13.9.2009v tom pripade mas Ondry lepsi 1,8 a ten plyn si tam nech udelat nacerno a do ucetnictvi odevzdavej doklady od bena co budes cepovat do jineho auta a do coupe lij plyn a odpocitavej spotrebu dle technicaku a vydelas dvakat :)
ten dvoulitr je o zdibku silnejsi ale zalezi spis na ridici pri tom malem rozdilu
muj vek? neco lehce pres 30 -
21:54:03 12.9.2009Díky Všem za názory :)A sorry jestli sem někoho naštval sem nechtěl ;)
-
21:51:54 12.9.2009von Raven:Autíčko máš ale pěkný :)Hezky u země:)
-
21:29:47 12.9.2009von Raven:Neřeším spotřebu jen se ptám.Jde mi o povinný ručení.Chci si to vzítt na firmu a silniční dan za 1.8 nebo za 2.0 je rozdíl.Navíc když dvoulitr 16v není o moc lepší,tak je lepší ta 1.8.Pubertackemu?Jak myslíš teda :)A kolik ti je?Pane z dob černobílých :)
-
19:39:40 12.9.2009nj Ondry kdyz ti prumerna spotreba benzinu na ktere tu je malokdo 8 litru za 28,30Kč coz je 226Kc na 100Km oproti plynu za 11,60Kc pri stejne spotrebe 8 litru na 100 tedy 19,5 litru paliva nevoni tak proc resis drzak auto v nejslabsi kubature a ptas se na rozdil ve spotrebe? dobre nastaveny plyn v sekvenci do valce zere min a jede lip jak benzin
a 8 litru benzinu nekde z neodkalene benzinky protoze na to za chvili nemame a 19,5 litru pruzracneho cisteho kapalneho paliva za stejnou cenu pri stejne spotrebe to je docela dobry argument na machrovani oproti pubertackemu plyn patri do trouby -
17:10:39 12.9.2009Já proti plynu nic nemám,ale prostě já bych si ho do auta nedal:)
-
16:36:20 12.9.2009Ondy.Nesmysl.Plyn je dobrá věc.Najezdil jsem s ním tisíce km a používal jej raději než benzin.Nižší výkon byl téměř nerozpoznatelný.Nakonec,když potřebuješ zátah,stačí přepnout na benzin a je to.A plyn jezdí takřka za půl peněz.
-
21:29:46 11.9.2009Plyn fakt ne:)Plyn patří do trouby a nafta do kamen :)
-
06:43:24 11.9.2009v prvni rade zalezi jaky hovez s tim jezdil pred tebou a podle toho jsou pak zavady na kazdem aute
a v druhe jde jestli chces design a fest usporit tak si kup 1,8 v lpg... super mala spotreba, nizka pojistka, vypada to taky jako coupe :) a jet to taky jede slusne
no a pokud chces vykon tak 2,0 20VT a jine motorizace vubec neres -
20:51:28 10.9.2009Jo tak kombi je těžký no :)
-
20:43:36 10.9.2009jinak mám udělaný sání podle návodu tady a vejfuk jak říká honza prostě bez katu a středovýho tlumiče.
-
20:42:43 10.9.2009Prostě z kámošem jsme se honili já byl smířenej že mi ujede a nakonec jsem ho předjel i já taky 150koní v kombajnu je nic moc
-
20:35:51 10.9.2009Fakt ani audi?Dyť stím turbem to má krouťák jak bejk :)
-
20:33:02 10.9.2009Mám 1.8 a najto 220 000 vše v pořádku i audi a4 1.8T mi neujede
-
20:01:35 10.9.2009Jelo:To je jasný,že záleží na stavu.Ptám se celkově ne?Každý starý auto se sere,ale ptám se podle vašich zkušeností co si o tom myslíte.Tak sorry že se ptám ;)
-
19:45:06 10.9.2009Já jezdím s 2.0 dlouhodobě za 9,2 pouze město. Venku v pohodě 7,5 (ne dálnice).Najeto má cca 140000km a myslím že minimálně dalších 140vydrží.Jde spíš o to v jaký kondici bude to co koupíš.A co s tím ty budeš dělat.Tvůj dotaz mi přijde vhodný pro nový auta,ale u takhle starejch jako máme,s tolika km,s tolika majiteli...mi to přijde docela zcestná otázka.Kup si 2.0 v pětiválu na kterým se vystřídalo pár magorů a pak si stěžuj že kluci na netu říkali....
-
16:38:59 10.9.2009Tak dík.
-
16:26:55 10.9.2009Riky:Jak dlouho máš coupé?A co už se Ti Vše pokakalo?A kolik máš najeto?
-
16:23:28 10.9.2009Chci to na častější ježdění.
-
16:19:08 10.9.2009A ten slabší 5 vál je taky gut?
-
16:13:30 10.9.2009pokud to máš na normální ježdění s minimem pláýnovaných úprav (výfuk, filtr, max chip) a nehodláš řešit kupu problémů, tak 2.0 20v 113kW je správná volba - ze zkušenosti v HGT můžu říct že kolem 200tkm se na něm vysypalo pár čidel (snímač fáze, váha vzduchu, pal.pumpa) a termostat..jinak běžná údržba -rozvody a olej..nyní má najeto 280tkm a motoricky žádnej problém..
dokonce se i s tímhle motorem příjěmě svezeš a ten zvuk.. v HGT byl dlouhodobej průměr (od 170tkm do 250tkm) v normálním provozu do 8.5l... občas se jde dostat i pod 7l...
já osobně preferuji 2l 4 válec - to je ale srdeční záležitost, mající specifický "mouchy", kteýr když nejsou, tak taky není problém... -
16:12:57 10.9.2009Jo a na 1.8 je nejvíc dílů sehnatelných ne?Dík.
-
16:07:30 10.9.2009Proto se ptám a čekám jak mi poradíte:)
-
16:07:02 10.9.20095 vál bych bral hned,ale jsou dost mastný oproti 16v.Auto chci kupovat až za dva měsíce,tak uvidíme:)
-
16:02:27 10.9.2009šel bych do 2.0 16V....hodně lidí nadává,ale já ten motůrek mam rád:)
1.8 jsme měl v Bravíčku,sice jen 83KW,ale často se u Bravíčka srala klika,to potvrděj na fiatbravoklubu...
A jak říká Honza 5ti hrnek je dobrá volba :) -
14:00:42 10.9.2009jo to nevím, ale za 10 se s tím už dalo jezdit velice svižně...
-
13:43:14 10.9.2009honza:kolik to papá v serii ten 2.0 16v?A dražší povinný bude:(
-
13:41:35 10.9.2009větší držák - dříve platilo, že 1.8 16v... poslední dobou se ale vyskytujou častěji problémy spíše u 1.8 (vemu liglobálně naprostou shodnost spodků s fiatem bravo, AR 1.8 TS atd..) na spotřebu bude teoreticky lepší 1.8ma...
na normální ježdění byhc bral 2.0 20V..v bejvalým HGTčku to byl neskutečnej držák,kterej i jel.. -
13:38:43 10.9.2009Chtěl bych se zeptat.Jaký z motorů je větší držák?A rozdíl ve spotřebě?Dík.