-
08:49:14 21.12.2010
Ouka
-
21:02:45 20.12.2010
tak až je tam budeš mít tak nám přijď říct jak to dopadlo
-
19:02:35 20.12.2010
No tak by se to nemuselo foukat přes 400 koníků ne? Stačilo by třeba 399 :-)
-
20:04:04 16.12.2010
neuvědomuje, ale na to přijde...
-
18:39:36 16.12.2010
uvědomuješ si že tohle turbo ohejbá sériový ojnice
-
17:08:45 16.12.2010
No momentálně nejsou prachy, proto to plánuji na jaro. A kolik si za něj dával, když si ho bral? Kupoval si u nás?
-
16:40:52 16.12.2010
zrovna to turbo mám na prodej, kdybys chtěl, ale je to čína a nikdy s ní nebyl problém, podle toho by byla samozřejmě cena turba.
-
09:54:45 16.12.2010
Někdo s přehledem o cenách, za kolik se co dá ušmudlat? Na jaře bych si tam rád fouknul to turbo gt2871 + soft + pumpa . Za kolik nejméně by se to tak dalo sehnat, kdyby se zadařilo? Marcel by mohl vědět?
-
18:55:14 10.9.2009
jj jedná se o řídící jednotku,vysokotlaké čerpadlo a trysky podle toho jak si kdo přeje buď jednu do sacích svodů a nebo na každej válec jednu :-) vpodstatě se jedná o takovou levnější ale zase bezpečnější náhrady vstřikování N2O.Jinak to pracuje na stejném principu jen s tím že nárůst výkonu není tak razantní ale zase voda a metanol je o dost levnější.....
-
17:27:52 10.9.2009
Petře objednávám na sedmu! kdy to můžu přivézt?
-
13:41:54 10.9.2009
na to tam je místa habaděj...
-
13:37:46 10.9.2009
Chápu to správně, že se do sacích parohů musí naroubovat druhá vstřikovací lišta?
-
13:35:33 10.9.2009
a co zajišťuje tlak vody? předpokládám nějaké čerpadlo. takže někde musí být nějaká nádrž na vodu a další na metanol... chápu správně?
-
12:57:04 10.9.2009
jen bych ještě zmínil jak to že takový nárůst tak za to může hlavně metanol který se účastní hoření jen s tím že potřebuje k hoření 7x méně kyslíku než benzín...toť jeho kouzlo....
-
12:55:54 10.9.2009
jen tak mezi řečí...Experimentovali sme teď se vstřikováním vody do sání a docela zajímavé výsledky u jinak naprosto seriové felicie 1.3MPi 50kw jsme opakovaně naměřily nárůst výkonu v průměru o 20PS...... a to na neturbovim autě....vstřikována byla voda s metanolem.....
takže mám připraveno jen to namontovat do coupe a odladit...ale nemám do jakýho...celý systém vychází včetně montáže a odladění na 9000.- což je zlomek toho co za to chtějí např u aquamistu nebo snowflake....
-
20:02:26 9.9.2009
Díky za rady, budu všechno hlídat a ještě zkusím s tím tlakem něco málo provést :)
-
08:57:32 9.9.2009
kde jsi sháněl míchačku?
-
08:24:34 9.9.2009
Uvidíš,pokud půjdeš s tlakem postupně nahoru a máš podchycenou kontrolu tak by si se neměl bát.Jediné co tě bude čekat je že vstřiky nebudou stíhat dodávat dostatek paliva ale to ti ukáže jak bohatost tak ti poleze EGT :-)
-
23:00:55 8.9.2009
tak to máš zmáknutý dobře!!! Je pár zmíněk o 20VT co se seriovými vnitřky měly 420k - samozřejmě to ten motor nevydrží věčně a tak je dobré cca po 100 nebo 70ti a nebo i po 50ti tis.Km dát nový šály a asi i kroužky,prostě nečekat až si to řekne - to pak bývá drahý. Já viděl pár motorů zhavarovaných po velkým turbu a mám pocit že za všechno mohlo pouze EGT které v prvním kroku vytrhne kus pístu pod kroužkama - 20VT má determální písty a tam se asi pak hodně projeví rozdíl tepelné roztažnosti a ten hliník se prostě urve od determálních vložek. pak dojde ke ztrátě tlaku a pokud se to honí dál tak se ten odtržený kus pístu žmoulá a žmoulá až se tam sekne atd atd až tam vznikne propálená díra. Takže hlídej směs a egt a budeš v pohodě
-
22:01:53 8.9.2009
walbro tam mám a gtec2 taky, IC je taky udelanej. Ja uz se jen trochu bojim, co na to bude říkat motor?? Má seriovy vnitrnosti
-
21:06:33 8.9.2009
když máš širokopásmovou lambdu tak si to můžeš průběžně kontrolovat,ale dej si walbro a soft na 300k - lepší by byl ten na 340 ale ten ještě nemáme k dispozici - nebo chytit Patrika za koule a pořádně stisknout aby ve smrtelné křeči udělal to o čem už blafe rok a koupil ho! A časem si to postav i na pořádnej IC
-
18:46:26 8.9.2009
tohle turbo se dá hnát až na dva bary.Při tomhle tlaku bude výkon přes 300 PS myslím těch 1.1 Pokud by si chtěl jít s tlakem nahoru už bych výhledově řešim ochlazování směsi vstřikováním vody s metanolem...
-
18:41:15 8.9.2009
Ahoj, mám na 20vt turbo GT2871 a zatím tlak nastavený na 1,1bar. Jede to velice dobře. Ještě mám LC-1 kit, v zátěži budík air/fuel ukazuje asi 11,5 až do omezovače. Všechno se zdá vpořádku. Na kolik jde s tímto turbem ještě přifouknout, aby to pro motor nebylo smrtící? Kolik tam ted muze byt pri 1,1 bar? Sériová spojka zatím neklouže a regulator tlaku paliva na 3,8 bar není potřeba, směs chudá není....