-
13:34:19 25.9.2009
tak je to ok, seděj a nedřou, zadek je poníženej, ještě předek, čekal sem, jak budou pasovat...
-
22:14:17 24.9.2009
nocarret tak nechapu, jak si to tam nacpal, ted tam mam 215/55, a v zadu je mezi lemem a pneu tak pul cm, zítra tam do hodit 215/45 r17, et 30, tak se bojim, že mi budou dřít o lemy...:(
-
16:05:44 9.9.2009
map sem měnil, tim to neni, vae sem ještě netestoval
-
02:17:27 9.9.2009
Jestli chceš Leoši tak až se srazíme na oměření napájení těch teplotních čidel tak Ti můžu půjčit svůj vcelku funkční MAP a potenciometr škrt. klapky na vyzkoušení obojí má vcelku zásadní vliv na volnoběh protože pokud je chyba (létají údaje o tlaku nebo o pozici klapky) jednotka je zblblá a koriguje pomocí VAE... to je první fáze než čidla odejdou nadobro a pak už poznáš že je někde velkej error a na očiplý jednotce už taky třeba ani normálně nedojedeš do cíle po vlastní ose :-) Já mám teď volnoběh jak když bylo coupé v plenkách :-) Při nastartování coupé s vypojeným VAE přejde jednotka do zvláštního režimu a pak si zřejmě vymaže nějaké hodnoty nebo přestane na nějaký čas VAE úplně používat přestože to nedává najevo signalizací a vše zdánlivě funguje jak má ale je to to samé jako když VAE vypojíš a jednotka pojede v nouzáku - tam Ti otáčky taky tolik nebo vůbec nelétají ne?
Bylo by fajn kdyby tu někdo všechny režimy přesně popsal, nebo kde se to dá zjistit jestli se vůbec dá?
-
10:55:14 8.9.2009
ok, zkusim to, díky.
-
23:56:05 7.9.2009
pravda. trochu jsem ten VAE poladil a zdá se to OK, zatím sem si to nepotvrdil, ale ihned po nastavení to fungovalo. musí se ale pootáčet při vypnutém klíči, protože jinak to nefunguje... popíšu to detailně, až to odzkouším...
-
23:52:59 7.9.2009
Metrixi ty otáčky ti dělá na 100% VAE zkus ho odpojit a přidej volnoběh na šroubku na klapce, neni to ideální řešení ale uvidíš že houpání přestane, jezdí se s tim ovšem blbě, rádo to chcípá.
-
20:12:04 7.9.2009
mě už zatim nehoupou... :-DD ríkám zatím, zkusil jsem to jenom jednou a drželo to... až si to zítra ověřím, založim téma a popíšu to tam. 850ot volnoběh už se mi líbí za tepla víc :-DDD
-
17:53:28 7.9.2009
ok, dnes sem stačil ponížit jen zadek a vyměnit pal. fitr...ot. houpou pořád:(a zadek je good.zítra snad předek.
-
12:35:23 7.9.2009
Čau, mám 205/55 r16 i se 4cm snížením a je to OK!
-
06:42:44 7.9.2009
ja to mam snizene tak, ze jsem liskal o plech i 205/50 15 a musel jsem to o 1 cm vzadu prizvednout, jinak plati nemyslis, zaplatis
-
01:01:15 7.9.2009
já mám a drhnu vsude, nevjedu ani do vrat před našim barákem :-D nastesti do garáže mám nájezd asi 4cm vysokej a je to jen tak tak, mít to jako honza tak ho mám doma na okrasu ;o) si řikám kdy udelam z F1 modenu !
-
17:19:13 6.9.2009
hm -7cm na 17" kolech je prd:)přecijen to kolo je trochu větší než 15"
-60cm na 195/50/15" kolech (o cca 3cm menší než 17") je už moc.. vanu máme pěkně potlučenou asi 1cm dovnitř, lamino spodní kryt rozlámanej, a tak šlo coupe ve předu o 12mm nahoru...
-
17:09:48 6.9.2009
Taky hodně záleží na podvozku a ten má Nocarret výbornej
-
14:25:08 6.9.2009
naposledy co jsem Nocarreta viděla, tak si urval kus předního nárazníku, ale jak říká on, prostě pohodááá:-)
-
14:21:34 6.9.2009
hele zatím nebylo moc problémů, většinou jsem to odrbal vlastní blbostí, takže teď mam stock design .-) ve městech nikde problém nebyl, většinou mě dostaly železniční přejezdy, polňačky a vlastní lenost, kdo byl na srazu tak ví .-))
-
13:34:45 6.9.2009
já mam vepředu -7cm vzadu -6cm a 215/40/17 vlezou bez problému, takže ty tvoje s rezervou taky
-
12:46:47 6.9.2009
vejdou se mi pak zatím pneu 205/55 r16?