-
17:35:23 10.4.2010
on má signál, ale je nelogický, tak se zachová tak jak sem psal...
-
14:34:08 10.4.2010
ok, novy poznatek, mi ten vadny drzel kolem 60°C tak tohle neznam, ale je to mozne, kdyz nema zadny signal ze jde do nouzovky
-
09:47:16 10.4.2010
COUPE20VT PLUS mas pravdu po vymene termostatu my uz nevyhadzuje chybu ani nespusta sahary!!!
-
14:42:43 9.4.2010
prostě ta jednotka pozná, že je něco špatně, protože 50st není normální provozní teplota, tak vyřadí signál z čidla teploty a jelikož jednotka v tu chvíli nemá údaje o teplotě motoru, sepne sahary, chladí pořád a přejde do nouzového režimu... stalo se mi to při -15st během jízdy...
-
13:43:52 9.4.2010
jak se ti mohly sepnout na nouzovy rezim pri 50°C prvni rychlost zacina u 92°C nouzovka je jeste vys? leda ze bys stal 10min v kolone pak nema termostat zany vliv at otvira spravne nebo je otevreny trvale
-
13:36:13 9.4.2010
tak to teda sepnou sahary... mě odešel termostat, auto se neohřálo ani na 50st. a po chvíli jízdy seply sahary a nouzovej režim... po výměně termostatu všechno OK...
-
13:25:57 9.4.2010
sekly otevreny nepousti sahary ale ma otevreny velky okruh a auto se nenahriva, proto tam nekdo dava ten mezikus, horsi az by se seknul zavreny ten mezikus to by asi vystrelila ta hadice
-
11:19:13 9.4.2010
problém je, žekdyž je termostat seklej nebo tam není vůbec, auto to pozná, rozsvítí se vstřikování, spustí se natvro sahary a jedete v nouzovym režimu... takže utajit při prodeji asi těžko...
-
10:02:23 9.4.2010
jestli bude na aute jen vadny termostat tak by mel kupujici jeste priplatit
-
08:42:16 9.4.2010
Mě by zajímalo, jak to uděláte, až to auto (nedej bože) třeba prodáte. Jestli to vyndáte nebo to kupujícímu řeknete. Já tohle zjistit, tak nadšenej nebudu a do rozhodování o koupi to taky zasáhne, ale možná jsem citlivka :-)
-
19:51:37 24.3.2010
asi jo, bylo na něm MADE IN ITALY...
a nemusím ani shánět hadice. sem to normálně napojil na sponky a ohřejvá se jak má. se asi divíte co...
-
19:50:01 24.3.2010
behr good.. jelikož se dával již na lince:)
-
19:43:15 24.3.2010
jás i koupil BEHR za 1200,- a taky to šlape. a dokonce jsem nemusel nic prasit. ale jo, kdo chce kam, pomozme mu tam...
-
19:35:30 24.3.2010
nazdar lidi tak som v pondelok vyskusal ten tah s termostatom super vec pokial vam tu hadicu neurve ako mne dnes tak teraz zhanam hadicu preco nie.
-
15:10:43 13.11.2009
Je to marný,je to marný...
Až budu mít neomezený zdroje nebudu řešit takovýhle věci a koupím si sporták za xx peněz ne za 60000
-
14:02:46 13.11.2009
Jn Luxore mas pravdu ale občas ty prachy vyjdou na zmar..Mě taky v servisu rikaly čerpadlo KO a z nasranosti se to přešlo cely a nakonec servis uznal ze udělal chybu a taky bych vyhodil par tisíc na prd..Pokud to jde resit 100%ne stejně účinným řešením ale levnějším,nejsem vatar abych volil to dražší..Ale je to fakt kazdyho věc no.Navíc sportak sportak..Dnes si toho mazla koupi kazdej blbeček na pole za par tisic co nakej,,blbej'' termostat vůbec řešit nebude,a to je smutný..I já se z ty almuzny snažím dat autu maximum,driv jsem na tom byl lepe,proto jsem si ho koupil,ale lidi sou svine a prodat to nejakymu debilkovi ztuzenymu co to za mesic po koupi na sbazaru zruusi rozhodne ne-e..
-
13:25:24 13.11.2009
nj je to paradox, pořídit si sporťák a pak přemýšlet jak co nejvíc ušetřit na levné součástce :-) Jen pro příklad, kdybych to já řešil tímhle způsobem, tak bych ani nezjistil že se mi v termostatu dře čidlo teploty pro řídící jednotku... Takže mi tenhle způsob obcházení problému nepřijde z více důvodů zrovna optimální, ale tak je to každýho věc, jen že to nechápu, kdyby šlo o součástku za 5, 10 nebo 20tis ale co se ušetří na součástce za dvojku? Na velice důležitý součástce pro motor...
-
10:16:11 12.11.2009
To si musí každej vyřešit sám za sebe ,ja použil levnější variantu a sem spokojen.Motoru nemá jak ublížit.
-
00:11:46 12.11.2009
Nevím ae s termostatem z R9ky to chlazení dostane a za pětinu ceny..Tak proč vyhazovat?Někdo hold ma akorát tak na to žrádlo pro auto..:)
-
22:54:45 11.11.2009
hele, na tomhle bych nesetril. tyhle motory jsou neznicitelny ale musi dostat svoje, cilize poradny chlazeni a olej.
-
20:19:19 11.11.2009
origo se dá sehnat za necelé dva litry...
-
16:40:06 11.11.2009
Ale jde i o prachy..Když nedovira je pak 5x levnější ACEho zpusob..Jinak origo tj jasny ae ty prachy..
-
15:44:40 11.11.2009
nejistá investice do origo termostatů? komu tu nefungoval nový origo termostat? Co jsem postřehnul tak se tu řeší jen nefunkční druhovýroby...
-
13:45:07 9.11.2009
Lepší funkční nádor než nejistá investice do několika origo termostatů
-
14:47:51 2.11.2009
Ok fenkjuuuu..Ze mě nakonec něco bude..:) -bez komentáře..:D
-
14:24:30 2.11.2009
Neni to turbonátor,funguje to u mě k vidění.Origo termostat nesmí být trvale zavřený,jestli protéká dříve tak to právě tenhle v sérii zastaví.Jinak na fotkách co sem sem dal je vidět jak ho namontovat,vyndáš hadici mezi termostatem a chladičem a na konec k termostatu narveš(jde to blbě ale jde,namaž hadici mýdlem) ten termostat čidlem k starýmu termostatu.Já ho ještě upevnil páskou ale drží tam tak že je to asi zbytečný.
-
14:09:16 2.11.2009
Jen doufám ze to není zas naka hovadina jako TURBONATOR..:D To udělám a vy bouchnete smíchy..:D Jinak sem se chtěl zeptat,kdybych nemel problém v termostatu a udělal tuhle náhražku ala ACE tak jestli to nebude něco vyvadet..Pak taky jestli tam mám origo nechat a nic s nim nedělat a přidat za nej teda ten z R9..? Pac proste jsem ještě nic takovýho nedělal a zadnej návod tu není...:( Proto se ptám..
-
12:27:47 2.11.2009
Feki já na to koukal a to číslo je u toho obrázku - jinak je to to WH3029.86 zadáš do vyhledávače a ono ti ho to najde ;-)
-
12:16:20 2.11.2009
??? Jinak prave mi ten odkaz ukazuje eror tak proto,napis sem pls kolik to ma katalogovy cislo ten výrobek..Díky
-
11:48:09 2.11.2009
Takže nechat sérii a za to do hadice narvat tamten jo?No ok jesi je to jen tohle tak to snad půjde...Dík moc
-
11:32:57 2.11.2009
To do tý hadice nenarveš podívej se na rozměry a ještě navíc starlajn... Máš tu odkaz na ten správnej.
-
11:13:59 2.11.2009
Na R 9 sem sehnal tohle:
http://www.rsautodily.cz/index.php?main_page=produ ct_info&products_id=76073
A teď ještě někoho shopnyho kdo by mi s tím pomohl,resp.kdo by mi to udělal..Jinak doufám ze je to ono ale je to na R 9 94 65kw,to snad neva ne?za to 150,- do toho klidně půjdu..Je tu někdo schopnej kdo poradi nebo dokonce udělá?
-
09:32:48 2.11.2009
Kup ten typ co píšu níže,nevím přesně typ motoru Renault 9.Autokely je má normálně:
http://obchod.autokelly.cz/productsfound.aspx
-
07:14:20 2.11.2009
Ty termostaty z Renaultu sou všechny stejny?Třeba z 19ky jako z Espacu?Abych zas nekoupil něco na h...Když vezmu z R 19ky půjde to tam?
-
09:14:29 30.10.2009
Tenhle má 86 je to podle označení na konci,dělá se i 83
-
03:48:30 30.10.2009
parada a kolik je pousteci teplota? coupajdo ma dve verze 83°C nebo 85°C
-
19:38:43 29.10.2009
Je to termostat Wahler WH3029.86 z R9
-
17:55:29 29.10.2009
to je dobre, pokud to funguje jak ma tak mozna nejlepsi reseni :D
ja mam verneta stare verze a ten facha jak ma ale obcas prochcaval, tak sem ho musel slepit a udelat nekolik vrstev lepidla dookola, ale jak ctu tak nove verze vernetu sou hole smejdy na teplotu ale zase neprochcavaji takze az muj odejde koupim novou verzi a az prestane drzet teplotu udelam to takhle :)
to je naka renckovic verze?
-
11:56:12 29.10.2009
-
11:55:44 29.10.2009
Taky mne postihl problém termostatu a použil jsem tu vychytávku s termostatem z renaultu do hadice,je to jednoduchý,rychlý a levný.Původní termostat jsem nechal protože otvíral asi při 50 stupních.Ted se motor rychle zahřeje a perfektně drží teplotu.
-
13:41:57 8.10.2009
souhlas s JP :-) jen upřesním že se dá v poho sehnat do 2 tisíc... každopádně těch ušetřených max 700 za neorigo se musí vyplatit! :-)
-
12:03:06 8.10.2009
Origo za 2.5 je drahej no. Mnohem levnější je koupit Vernet, vyhodit Vernet, koupit Vernet, vyhodit Vernet, koupit origo, jezdit.
-
20:12:50 7.10.2009
2 MacGyver: o novém origo termostatu tu nikdy nikdo nepsal že nefunguje, to byli vždy druhovýroby jako Vernet apod sr.če :-)
-
19:26:20 7.10.2009
tak dík no, asi to tak udělám.
-
10:41:33 4.10.2009
Elkar zajdi si na diagnostiku a tam ti presne reknou kolik ktera carka na tvojem budiku co znamena... mame skoro veterany a nemuzes se divit ze ikdyby tam bylo napsano 90 tak tam v realu 90 nenni... budik je 15 roku stary vychozeny smejd to co na nem vidis ber jenom ze se ti to vevnitr nahriva ale pokud chces vedet kolik tak jak sme rek di si na diagnostiku a ta ti rekne kolik vidi jednotka a co ukazujou cidla a ty si pak pamatuj kolik na ktere carce mas
-
18:25:06 1.10.2009
Proc Elkare? Tam Ti to nikdy nesmi vylezt :-)
-
15:56:32 1.10.2009
může mi někdo tady při tý příležitosti říct, kolika ° by měla odpovídat ta první čárka nad 90°C?
-
06:46:33 1.10.2009
v tomto případě šlo asi spíš o to, co je levnější...
-
01:41:48 1.10.2009
Já to samý. Dávám plusy za nápad, ale co je rychlejší?
-
01:18:21 1.10.2009
jj supr ale furt nejak nechapu proc tam nedat proste novy origo termostat na coupe? :-) Tenhle "tuning" zadne kone neprida :-)
-
19:27:24 29.9.2009
jenže to je takový vepřový... chválím nápad, ale to radši přišetřím a koupim nový komplet... by mě zajímalo co budeš dělat, až se ti tam nějak uvolní... ho pak budeš honit v hadicích?
-
12:08:09 1.9.2009
vernet je smejd, ale treba muj funguje ja k vino, zato tece, tak sem ho musel zalepit aby byl klid, ale celkove tu na vernety aktualni verze nadava kazdy
-
16:06:59 31.8.2009
Tak jsem origo termostat objednal tak jsem zvědav .Ten posranej Vernet jdu reklamovat.Už slyším ty kecy.
-
16:05:36 31.8.2009
Na 1.8 stojí origo termostat 2250kč.To je poslední termostat co do toho Itala dám.Pokud to nepůjde najdu velkou skálu a ........ koupím si Škoda TDI.Ha ha ha ha:-))
-
14:10:09 31.8.2009
Mně pomohlo toto:
Part Numbers for temperature Sensors:
20V Turbo & NA Early ECU Sensor 7738223
20V Turbo & NA ECU Sensor 46474712
16V ECU Temp sensor 46477022
Part Numbers for thermostats:
20V Turbo Thermostat 46432157
20V NA Thermostat 46520785 Blanking plug required for the latest Fiat Themostats 7768914
16V Turbo 7687205 at £45
16V 7772114 at £52
-
12:20:12 31.8.2009
Poznatek z dneška .Při 55°C se otevře termostat.A otvírá pomalu.Takže je to jasný.Jdu se zeptat kolik stojí origo
-
08:27:31 31.8.2009
Rok a půl po koupi Coupe fungovalo normálně ,až cca 1 rok je to ko.
-
08:11:22 31.8.2009
jo pěkné, ale po výměně termostatu by žádné problémy být neměli... vrátit a koupit funkční nebo hledat závadu jinde pokud termostat funguje (není problém vyzkoušet funkčnost v hrnci s teploměrem otevírá 83 a 88 plné otevření origo behr thermot). Doporučuji zkontrolovat čidla jestli tam opravdu patří a nejsou třeba o dva milimetry delší protože pak brání funkčnosti termostatu...
-
01:06:55 31.8.2009
Jak všichni ví zapasím s teplotou motoru.Mám už druhý nový termostat a teplota stále nízká.Prohlídl jsem web a na stránkách Mareaclub sem našel vychytávku: do hadice mezi termostat a chladič dávají termostat z Renaultu on totiž pasuje průměrem do té hadice.Všichni si to pachvalují a stojí to jen cca 250kč.Několik lidí mělo problém i po výměně nového origo termostatu a potom tam dali ten z Renaultu tak všem drží teplota jak má.