-
13:04:32 26.8.2009
měl jsem podobný problém. Tlačilo mě to maximálně 0,4 -0,6 (jak kdy) a jelo to jak lepší atmosféra. Řešením byla výměna turba a vyhození katalizátoru. Teď už to tlačí jak má tj. 1,1 a jede jako ďas.
-
23:24:04 25.8.2009
Jo jasně.Kdybys na to přišel kde je zakopaný pes tak se ozvi.
-
23:19:47 25.8.2009
Ja jsem to bez ty regulace nechtel moc trapit tak jsem to dal nezkousel jenom trojku.
-
23:15:45 25.8.2009
Chtělo by to diagnostiku jestli by na něco nepřišla..
-
23:14:14 25.8.2009
To je pravda s odpojenou regulaci to jede dobre :-) Máš taky potom problém s chudou směsí?Mě to na 4 a výš při plném plynu dusí..
-
22:53:48 25.8.2009
Turbem to podle me neni, kdyz jsem odpojil rehulaci tak to tlacilo az 1,8.
-
22:30:21 25.8.2009
Ja mam ten sam problem ze mi to málo tlačí..Čím víc otáček tím víc to jede až do 7tis.. Když sem to přivezl tak při 2,5 tis brutalni kopanec a tedkom nic nwm cim to muze byt.Možná něake čidlo nebo co ze to je fakt neaky usporny režim.Už sem vsechno prolezl west gate,regulator tlaku turba,blow off..vsechno ok a furt to jede bez toho kopance při 2,5..jede to jak lepší atmosféra.Jedině co mě ete napadlo že by turbo samotne bylo něak poškozene.
-
21:20:46 25.8.2009
Tak jednicka a dvojka by spravne mela byt omezena na 0,6 elektronicky. A az od trojky by melo turbo tlacit plny tlak.
-
21:17:01 25.8.2009
tak jak? na 3 nebo na 1,2?
-
20:37:04 25.8.2009
Prave ze jo prvni dve 0,6 Bar. Novy poznatek v 5 tisicich to vyleze na 0,8. Od kolika by to melo tlacit plny tlak? Diky jo a je to 20vt.
-
19:02:16 25.8.2009
u 20VT?????první dvě rychlosti bez problémů????
-
18:48:35 25.8.2009
nouzový režim?
-
18:15:58 25.8.2009
Mam problem na trojku a vis mi turbo nechce tlacit vic jak 0,6 Bar. Nevite cim to muze byt? Diky Lukas