zatim odjeto 50km se zavrenym airboxem a nevidim rozdil mezi zavrenym, otevrenym s dourou, otevrenym s natrubkem, otevrenym s gumovou nasoskou, jediny rozdil byl jak se otevreny prodlouzil do narazniku jako naporove sani, to pak po zatahu litaly jeste pul minuty otacky nez se to srovnalo, jina otereny dela vic bublani vpredu i vzadu na vyfuku a rychleji se zasere vzduchoy filtr. zkousel jsem i konus a moc velky je akorat velky rachot a propad vykonu dole a mensi zase dela dobry zvuk ale nestiha poustet vzduch nahore
posledni uprava je prime sani do spodniho kompenzoru pod airboxem, takze je tam vzduchu dost ale propojeni kompenzoru a airboxu je docela uzke takze jako asi 20mm dira v airboxu
úprava air boxu..
-
12:11:41 21.8.2009
-
18:59:50 20.8.2009
-
18:58:02 20.8.2009tlumič ROSI byl dávanej jako origo příplatková výbava, občas jako náhradní díl..nebyl to vlastně jen koncovej tlumič, ale bylo to od katu do zadu...
ten koncák (stejně jako střed) byl plněprůchozí, ale oproti stedovýmu měl tlumící vatu..(středovej funguje bez vaty jako rezonátor-tlumí nežádoucí frekvence)
foto mam zde:
http://fiatcoupe.ic.cz/images/ourcars/coupe/2005/c oupe/DSCF4246.JPG
a jestlije v prodeji nevím.. -
18:38:10 20.8.2009dokud nedodáš změřenej výsledek, tak to je vše placebo efekt...
mám ozkoušeno že s tím co je v radách a návodech jsem posunul čas na 1/4 míle z 17,5s na 16,5s...a společně vykuchaným vejfukem (kat ven, prostřední tlumič ven,koncový tlumič Rosi) na 15,8... to je změřenej vejsledek dokazující že to funguje -to že se motoru ulehčilo v oblasti nad 6000 a šel i na vyšší kvalty až do omezovače je jasnej důkaz ..v nízkých otáčkách změna žádná (ruku na srdce, kdo pozná na 30kW až 50kW co ten motor má v rozmezí 2000-3500,kde se dá říct člověk jezdí nejčastěji při cestovních rychlostech úbytek,nebo nárust max 1kw..) ..prostě předklapkou nemá bejt žádnej odpor a před filtrem má bejt co největší objem, optimálně otevřenej prostor... -
18:19:06 20.8.2009dneska sem komplet zalepil dury do airboxu tak to zkusim jak to potahne ted
-
01:40:41 20.8.2009AAANNNNOOOOO. přesně. sání si naplno cůclo vodu a bylo po prdeli, jelikož voda je narozdíl od vzduchu nestlačitelná kapalina, ostatní si lze domyslet. marcelovi sem to povídal do detailu. ovšem se seriovym airboxem by se to stát nemohlo. uř jen z důvodu, že otvor pro sání vzduchu by nebyl ve stejném místě jako ten kužel....
-
22:18:44 19.8.2009ten trubec to nasadil tak že si to šluklo vodu = kapalinový ráz,asi tak to Ondra myslel
-
22:06:01 19.8.2009Jak mužeš vědět,že to bylo jen kvuli sport.filtru?Jaky ma vliv filtr na roztržení ojnice?Nejsem žádny přiznivce těch paskvilu ,ale,že by až takhle?
-
21:48:09 19.8.2009:-D
-
20:51:40 19.8.2009a proč tam rovnou nenecháte jen tu horní část airboxu s filtrem??? to by sálo nejlíp a zvuk by to mělo jak letadlo... já měl origo airbox, vyhodil, dal otevřené sání, a taky vyhodil. zvuk perfektní, ale už to nestíhá tlumit rázy od turba a hlavně to odspoda vůůůůůůůůůbec nejelo. tak to šlo pryč a je tam zase origo airbox. a ten už tam bude navěky. maximálně sportovní vložku do něj. věř mi. nestojí to za to... a když jsem nedavno viděl GTV s ruplou ojnicí, a to vše jen kvuli sportovnímu filtru, tak to je pak jednoznačné...
-
19:46:43 19.8.2009no jen jsem cetl ze se ma udelat 5 der o velikosti 30mm...
-
19:42:21 19.8.2009Nic netrpí co by..Dostane to hezký zvuk to je všechno.Stačí i jedna větší díra naco 5
-
19:40:44 19.8.2009ja mam 1,8 a cim vetsi duzna nebo jich vic tak tim lehceji proslapnu plyn ale nejede v dolnich otackach ani do kopce... nejlip mi to fachci s jednou dirou tak 50mm
-
19:35:07 19.8.2009Zdravim chtěl bych se zeptat jak je to s tou úpravou air boxu navrtáním 5ti děr...chtěl bych vědět jestli netrpí to auto víc než normálně?