-
19:55:55 24.3.2013
Zkus to diagnostikou. Hned prece uvidiš kolik ti dáva klapka, okamžetě vidiš uhel otevřeni a zda to chodí nebo ne.
-
18:21:25 24.3.2013
Hadice jsem zapojil a zkontroloval. Až na ty schované pod parohama.
Celý den jsem proměřoval a zjistil jsem, že problém bude zřejmě přímo v jednotce. Podle manuálu by měla posílat do snímače 5V, podle polohy klapky by se měl proud zpět ze snímače do jednotky pozvolna navyšovat v rozmezí 0.5V do 5V.
Moje jednotka posílá do snímače 0.03V, takže prakticky nic.
-
13:51:27 24.3.2013
On se nemá chcechtat? Chechtal se mi stejně i na Puntu a tam jsem na to nesahal, na videích se chcechtá i ostatním, co je na chcechtání špatného? :)
-
12:45:08 24.3.2013
MOris: Prosimte jakou maš profilovka je vás tam hodně... jinak muj je Jan Cienciala, Ja jsem teprve začatečnik.
-
12:30:05 24.3.2013
Máš zapojené všechny podtlaky v sání?na videu 0:34 se ti BOV "chechtá" .
-
09:53:59 24.3.2013
Nějaký program na diagnostiku s kabelem bych opravdu ocenil, časem si jej určo pořídím.
-
09:38:43 24.3.2013
Jinak obyčejny programek startrek 409.1 kkl, přece po zapnuti spinačky ukaže jestli klapka chodi nebo ne a jak.. aspon me to fungovalo.
-
09:33:35 24.3.2013
Koupil jsem si Cupe před pár dny. Je to jen 2.0 16V a neznáme se. ( pokud delá hasiče tak možná jo). Ale mám taky problém, auto jsem koupil jako nepojízdne takže si právě taky hraji s motorem.
-
09:30:05 24.3.2013
Hozzzi ve Vedryni jsem včera byl, s Morrisem se neznáte? Byl jsem u něj propůjčit MAP senzor, motor se chová stejně, takže nic.
Servis Fiat - Hloubková diagnostika. Hlásila mu, že jednotka nemá informace od snímače polohy klapky. Vytáhl z auta jiný snímač, zapojil a diagnostika hlásila stejný problém. Podle něj přerušené kontakty někde mezi jednotkou a klapkou. Tohle jsme ovšem vyloučili tento čtvrtek jiný pramenem kabelů do jednotky.
Napadá mě, že poťák na klapce je už vadný a shodou okolností mohl být vadný i ten co si přivezl servisák, tím by se vše vysvětlilo.
Jinak jsem z F-M.
-
09:03:24 24.3.2013
Ahoj. Odkud jsi? Z Třince? CO ti ríka alespoň základníí diagnostika? Jinak MAP senzor mam doma novy nahradni kdybys chtel. Jsem z vendryně,
-
17:34:01 23.3.2013
Sakra, doufal sem ze to s tim mym MAPem pujde, no snad nekdo tady poradi
-
17:27:06 23.3.2013
Nakonec jsem si půjčil od kolegy druhý origo, 100% funkční MAP senzor, ale motor nejede, žádná změna. Pro lepší představu koukněte na video.
http://youtu.be/bLdUPvhbOb0
Při lehkém přidání plynu začnš motor divně kolísat, jako by se přidušoval. Dále při plném plynu, motor nepustí přes cca 4000ot/min. Už fakt nevím, servisákovi z Fiatu ještě nechci volat, protože to bude jistě balík.
Nenapadá vás ještě co by to mohlo způsobovat. Může být poťák na klapce vadný?
-
14:33:07 23.3.2013
tak, kostru neřeš mínus máš na pinu, vede do jednotky... změř signál a uvidíš zda se Ti vůbec nějak mění, já když měl kdysi MAP KO tak na něm posílal stále maximální hodnotu...
-
13:00:42 23.3.2013
Kostra vede plíškem ke konektorům a podle schémat není ani jeden ze tří pinů kostra, všechny vedou do kolíků v jednotce. Jen u Lancia senzoru je kostra přes šroubek a 16VT zřejmě jiným způsobem, protože kolem dírek na šroubky jsem nic nenašel.
-
12:14:24 23.3.2013
nemyslím že je to kostřené přes obal, já jezdil s mapem i nepřidělaným... jinak když si vyrobíš průchozí konektory (nebo v nejhorším oholit drát) můžeš pak hodnoty co čidlo posílá jednotce odčítat voltmerem, tím zjistíš funkčnost...
-
11:31:12 23.3.2013
Čau lidi, mám pár dotazů ohledně MAP senzoru. Jednotka mi stále nepustí motor přes cca 4000ot/min. Sundal jsem origo MAP senzor (vlevo) a zkoušel zapojit senzor z motoru Lancia 1.6 HF turbo (vpravo), ovšem motor opět hodí při vytočení do nouzáku. A tak se ptám. Musí být senzor ukostřený na šroubku (na senzoru Lancia jde vidět kostra) aby správně fungoval? Je hnědý flek na originálním senzoru v pořádku, nebo je vyhořelý? Kde vyčtu nějaké hodnoty o Lancia senzoru, abych poznal, zda ho použít v 16VT motoru. Už začínám být trochu zoufalý, na ten senzor hodně sázím.
-
11:57:43 17.12.2010
A já vidim že to je německý :-)
-
21:40:52 16.12.2010
no bohužel to je italský ale ....no koukněte sami pozorně, jinak je to vakuová pumpa a ovládá patrně klapky vzduchotechniky
-
22:34:05 15.12.2010
Neni. Jestli mohu doporucit, nejdriv zkus nejak "odborne" zjistit co vlastne potrebujes pokud neco vubec potrebujes menit, plivanec z offline diagnostiky je vetsinou bohuzel nanic. Treba je MAP v poradku a staci pouze vymenit motor :-)
-
19:39:54 15.12.2010
Luxor: Neříkej že ta věc u klapky není MAP :-o .Tak kde ten MAP senzor najdu ?
-
11:53:43 15.12.2010
2 nocc-jestli to není italský,nezasluhuje to pozornosti.....
Jinak asi víc a lepších foto by pomohlo!
-
09:36:06 15.12.2010
něco mi to připomíná, můžeš sem dát fotku v řezu? :-)
-
07:42:04 15.12.2010
jasný to mi řeklo už asi 10 lidí :-)))
-
23:02:37 14.12.2010
nocarret: Silně mi to připomíná něco jako převaděč spojitosti. ps: Zoltan ví určitě víc :-)
-
21:41:58 14.12.2010
já bych zas potřeboval zjistit co je todle za vehement sorry za OT
-
20:27:01 14.12.2010
vypadá úplně tak jak u 16VT má vypadat - polohu můžeš nastavit kolmo i vodorovně, v sérii vodorovně :-) Nepleteš si to s potenciometrem? Ten ale nestojí pár šupů jako MAP, navíc nemusí být vadný...
-
15:56:26 14.12.2010
Chci dát druhý MAP senzor ,ale našel jsem jen
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=PFqVVXIL FGHXz&windowid=0 .Vypadá jinak . Jak je to s nastavením polohy?
-
14:49:35 28.8.2009
aha, teď když už to nepotřebuju jsem na správné schéma narazil :-)
http://www.polak.ch/coupemanual/techcharts.htm
Strana 42...
-
09:14:55 23.8.2009
možná by bylo dobré alespoň dopsat do závorky vedle nápisu "Snímač absolutního tlaku v sání" (zapojení pinů v obrázku neodpovídá) ať nad tím někdo zbytečně nehloubá :-) Jinak piny jdou za sebou: pozitivní ; negativní ; signál
-
09:04:55 23.8.2009
Děkuji Leošovi (Mertix) za možnost oměření a nocarr za snahu, zapojení pinů v konektoru MAP senzoru na obrázku neplatí pro Fiat Coupé 16V Turbo (pokud vůbec platí pro tu Dedru a není to chyba celkově). Takže nic, tohle mám dobře :-)
-
14:01:48 22.8.2009
oka
-
13:04:12 22.8.2009
jasný takže Lhotecká... na tuhle benzínku mám bezva vzpomínky :-))) Tak ve 21:30 tam ju? :-)
-
11:54:31 22.8.2009
skoro naproti policejní akademie:)
-
11:28:30 22.8.2009
myslíš tuhle
Československého exilu 1912/2
143 00 Praha-Modřany
Telefon: +420 244 402 570
Fax: +420 244 402 571¨
nebo tuhle:
Lhotecká
143 00 Praha-Kamýk
Telefon: +420 241 770 065
nebo jinou? :-)
-
11:09:44 22.8.2009
tak modřany, u benziny OMV, když jedes na kruhaci od barandaku doleva, je tam mekac.
-
11:03:40 22.8.2009
Mě je to jedno, napiš ulici a přijedu tam... :-) Jinak pojedu z Podolí od garáže tak kdybys jel okolo tak se stav jinak přijedu kam napíšeš....
-
09:35:59 22.8.2009
v pul 10 tam budu, kde to tam znáš?
-
23:39:01 21.8.2009
OK zítra by to bylo super... po půl 10 tedy jedeš do Modřan?
-
21:00:33 21.8.2009
Luxor jasně, nemam problema, zítra?napiš pak sms, v pul 10 mužu.
-
17:55:16 21.8.2009
A po práci budeš jezdit domů, že bychom se na 5 minut srazili večer-v noci?
-
13:08:23 21.8.2009
do nedele sem do 21.30 v práci. jedině přijet do čestlic:)
-
07:52:38 21.8.2009
2 Mertix: Klidne prijedu a zmerim si ;-) Jak jses na tom treba dneska vecer budes nekde dostupnej (v Praze)? Je to na par minutek.
-
23:50:28 20.8.2009
nemam voltometr:(
-
23:31:54 20.8.2009
...nebo není tu někdo další ochotný změřit mi ty 3 kontakty na MAP senzoru aby s tím Karel neměl takové problémy? je to na 5 minutek práce a zvládne to každý ;-) Dík...
-
23:31:29 20.8.2009
nj tak to je napikaču :-( nevytočíš se tam nějak kontaktem voltmetru zespodu? je to lamání ruky ale konektor jde odpojit i bez demontáže tak kdyby náhodou... bylo by lepší a jednodušší to změřit přímo na konektoru, na jednotce by se konektor musel asi rozebrat aby se dalo měřit teď si to nevybavuji jak je to tam...
Nebo není tu někdo další ochotný změřit mi ty 3 kontakty na MAP senzoru aby s tím Karel neměl takové problémy? je to na 5 minutek práce a zvládne to každý ;-) Dík...
-
22:15:54 20.8.2009
no nezapomněl jsem měl jsem dobrej úmysl leč překáží mi tam rozpěra a když si vzpomenu jakej byl voser jí tam dát...ještě mi napadlo že bysme našli na jaký vývody ECU je to píchlý a změřit to rovnou tam
-
19:28:53 20.8.2009
kostro nezapomeň na mě ;-)
-
19:19:02 19.8.2009
jupí to seš hodnej... no prozatím bych potřeboval expresně alespoň oťuknout ty piny při zapnuté elektrice bez čidla abych věděl jestli nejsem úplně ve zkratu protože mě to oproti "obrázku" ukazuje prohozený mínus s plusem (mínus uprostřed) takže to trošku nestíhám :-)
A pokud budeš mít chuť a chvilku tak i s čidlem při vypnutém motoru (atm tlak) a pak při zapnutém motoru (studený) a při zahřátém ale expresně teď ty piny...
-
18:46:48 19.8.2009
večer to udělám, v jakým režimu to chceš změřit?
-
16:13:14 19.8.2009
Odpovídá zapojení pinů dle tohoto schématu
http://fiatcoupe.cz/direct/data/articles/rady-navo dy/cidla-a-akcni-cleny-2-0-16v-vt/docu0016.jpg
vozu Fiat Coupe 16V Turbo?
Kdyby se našel někdo ochotný, zapnul klíčkem "elektriku", zapojil mínus voltmetru na baterku a oťuknul mi ty tři piny a napsal mi A=? B=? C=? byl bych moc vděčný...