Co odlehčit?

  • von Raven
    kurec vcera vecer sem cet ze rezerva bude nepovinna az od 15 zari :D zase sem predbehl dobu :)
  • Edrig
    No,ta rezerva-uznávám,že je skoro zbytečná.Osobně jsem ji nepotřeboval tak 20 let.Je to asi tak,jak se startovací klikou.Na MB 1000 ji každý montoval dodatečně,protože bez ní si cestování nedovedl představit.Dnes po ní ani pes neštěkne.
  • Luxor
    dobrý nápad goode, předělat coupé na dálkové ovládání a je ušetřených třeba 80 kilo a to bude kurňa znát... na sprint dát na pozici řidiče polystyrenovou figurínu aby organizátoři neměli kecy že auto nikdo neřídí a je to...
  • Luxor
    očko taky něco váží, zbytečná přítěž :-))) když vymontuješ mlhovku tak se to dá táhnout za nosník, jen bacha na úhel lana...
  • von Raven
    auto mam 3,5 roku a rezerva letela ven druhy den co jsme to koupil a to tehdy byla jeste povinna :) ted mam dve ruzne sady na opravu pneumatik a staci mi to, stejne i kdybych pichnul tak to mam tak nizko ze tam hever stejne nestrcim takze ten nevozim taky :) mam jen tazne ocko kdyby se to zesralo
  • Luxor
    no nevím, já "píchnul" 3x, rezervu jsem vždycky měl i hever ale stejně mi byla pokaždé díky dalším okolnostem naprosto k ničemu a musel jsem dojet což naštěstí není takový problém a pokud kolo není bláto tak to zvládne... dokonce i skoronová (500km) píchlá guma to zvládla a nalítal jsem na ní po opravě ještě 3000 což je průměrná životnost gumy na mým autě a s mojí dřevěnou nohou... :-)
  • Edrig
    Zrušení rezervy je teď módní.Ale sem tam člověk přece jen píchne a co potom?Na prázdné kolo se zpravidla přijde až se jede po ráfku a to je již guma odlepena od disku.A na silnici to pumpou rozhodně nenafoukneš.A větší bombu se vzduchem nevezeš.A jiným "odstrojením" se získá tak 50 kg-pokud to neoholíš úplně a těch 50 kilo nemá na výkonové parametry vozu celkem vliv.
  • Denis 1,9 JTD:(
    zhubnout nemůžu, není co. bych pak vypadal jak kostra:)
    nějaký interiér chci nechat, spíš mě napadlo místo zadního plechu dát kříž z hliníkových trubek a dále jak říkáte.
    Von raven: To jo, ale co bych dělal teď s tím modrým?
  • Honza
    zahodit veškerou muziku, na tom jsem ušetřilv mým případě přes 50kg...

    jinak na interiéru toho moc nepujde.. z něj jsme vyndal cca 35kg..ale rezervy jsou v sedačkách (nahradit je anatomama se skořepinovým rámem..trubkový nebrat) kapota, zahodit kola a lamináty a koupit lehčí-optimálně 15-16" s váhou ráfku do 7kg..) lehčí baterka (tam je úspora třeba až 12kg..ale nesmíš moc často startovat 12ah 2kg baterka moc nevydrží..)
  • von Raven
    sem o to m premyslel, a neni uplne nejjednodussi vzit kladivko a vklepnout bilou strechu a bok a srovnat co nenei rovne a vyprat klimu a ventilaci a vse krom predalu a volantu, dodat jednu skorapku a udelat ram a nechat bile hole skoro jak dragster, nez to slozite predelat do modreho?
    ja byc jen kompletne vykuchal bile a srovnal ho kladivkem a nechal na radeni, a kdz neco nekde buchnes tak no boze...furt to vyjde levneji jak to cele prekopavat a za usetrene prasule byhc sehnal 1,8 v plynu na levne denni jezdeni a mel dve
  • Mertix
    dělam to jak říka Džanek...jen nevim, jestki už schvalili vyhodit rezervu.
  • JP
    Já bych teda z karoserie určitě nic nevyřezával, zhorší se její tuhost a mimoto i prodejnost auta:-)
  • Džanek
    :D Komplet interier:) sedacky, tapecy, plasty, mozna klima kompresor, vymenit kapotu za lamino, koupit sportovni rafky.. Asi nic nevymyslis, aby to vypadalo a zaroven melo nejaky citelny efekt.
  • Denis 1,9 JTD:(
    Zdravím, zajímalo by mě, co by šlo z auta vyndat(vyřezat, odšroubovat), aby to líp jelo. První mě napadá rezerva a plech za zadníma sedadlama. Nějaké nápady?