-
20:49:54 9.8.2009
já to zkusím dát do autorizovaného servisu fiat a uvidím... doufám že nebude v kelu turbo!!
-
20:47:54 9.8.2009
Tak to radši dej někomu, kdo závadu najde :-)
-
20:46:09 9.8.2009
ježiš a kolik jich tam je??:D:D:D
-
20:43:27 9.8.2009
Nejdřív bych je proměřil. Kdo ví, čím to bude... Jinak jedna cívka stojí asi 2.100,-
-
20:36:37 9.8.2009
svíčky jsou nový tak asi ty cívky no a nevš za kolik se dají sehnat nové?
-
20:35:04 9.8.2009
Nebude to spíš něco od zapalování? Když jsem měl 16VT, tak jsem vyměnil zapalovací kabely + svíčky a bylo to OK. U 20VT to můžou bejt cívky nebo svíčky...
-
20:31:16 9.8.2009
a myslíte že vyčištěním klapky vymizí i efekt jakoby omezovače otáček?? protože když sešlápnu prudčeji plyn tak mi jakoby motor začne vrnět a nezrychluje...
-
20:24:06 9.8.2009
Všechno máš popsané v tom návodu!!!
-
20:20:51 9.8.2009
jo a mám to normálně vymýt technickým benzínem?
-
20:18:47 9.8.2009
Jsem rád ,že můj návod pomohl:-))
-
20:13:12 9.8.2009
díky moc za rady hned zítra se na to vrhnu a doufám že už to pošlape v pohodě!!
-
17:38:29 9.8.2009
Kubiku a vyčisti i tu klapku
-
17:38:10 9.8.2009
Přesně podle tohoto návodu jsem postupoval a výsledek byl (je doteď) perfektní
-
15:58:53 9.8.2009
-
15:41:13 9.8.2009
zdravim potřeboval bych poradit jak vyčistím nebo aspoň kde se nachází váha vzduchu? nějak mi to zlobí a prý je to tou vahou tak byhc ji zkusil vyčistit a popřípadě bych koupil novou...