-
07:13:54 30.5.2008
no když kouknu do brava, který má držet stejný hodnoty jako 20VT tak je skálopevně drží..
-
15:52:52 23.5.2008
po ohřátí 850..normálně je 700-750dle manuálu...
-
15:47:13 23.5.2008
když to jelo, tak na volnoběh se to chovalo normalně, po ohřátí kolem těch 850.
-
20:36:18 22.5.2008
no snad uvidíš při volnoběhu jaký to má otáčky...když budou víš než 850 na volnoběh při ohřátém motoru a motor pojede normálním volnoběhem tak jak říká Honza- špatný budík
-
20:38:55 21.5.2008
teda až to dám dohromady, teď dávám nové turbo :-(
-
20:09:54 21.5.2008
:-))) ok zkusím to nechat změřit měřičem, jinak všem díky za rady.
-
18:49:43 21.5.2008
Na "ucho" to poznat nejde?
-
18:47:07 21.5.2008
tjn :-) ten jinej budik bude asi pravdepodobnejsi nez ze tocis 10tis :-)
zmer to mericem otacek at nemusis sundavat palubku to bude jednodussi...
-
18:29:03 21.5.2008
aha a jak poznám budíky ze 4 válce?
-
06:20:30 21.5.2008
z čeho máš budíky? někdo mohl vekslovat s budíkama a dal tam 4 válcový -takže otáčkoměr teď ukazuje o 20% víc otáček...
-
20:58:33 20.5.2008
daval jsem tam čip i z jiného coupe, kde to fungovalo normalně, ale bylo to pořad stejné :-(
-
20:52:29 20.5.2008
vrať tam původní čip
-
20:43:07 20.5.2008
Ahoj, nefunguje mi omezovač otáček, točí to snad 10 tis, je nějaké řešení? Děkuji