-
17:30:52 24.6.2010
aspon dobry pocit kdyz uz nic :) ale o ty dve desetinky to polezlo :D a za 175,- to jde, jinak generalku nepotebuju, jen ten zavit me sere, a ja blbec sem ho este vydlubal prstem jak sem menil olej :D ale jak rikam pristi tyden uz mam domluveny zavitnik a srub a flaknu tu M18 na M20 a konec s kapickama
-
17:23:19 24.6.2010
no,si tam nalil břečku, která všechno zalepuje... ale GO motoru to neudělá... :-D
-
17:21:57 24.6.2010
novy poznatek, jak mam ted ojety zavit u vypousteciho sroubu na vane (ve stredu se to pretahne na M20x1.5 a basta at to neprosakuje) tak jsem koupil Golden Eagle Stop Motor Leak na oziveni tesneni a proti prosakovani oleje (pomohlo to na dva dny-proto ten prevrt na M20) ale co sem chtel napsat je, ze predtim jsem mel kolem 2200 otacek asi 2,7 baru na budiku a ted mam 2,9
-
13:17:22 24.6.2010
to jsou počítám minimální hodnoty takže cokoliv vyššího je gut
-
15:30:08 18.6.2010
detail
-
15:28:30 18.6.2010
ještě foto z vividu
-
15:26:28 18.6.2010
řešíte tady nesmysli:) Nejdřív se taky někdy podívejte do nějakýho manuálu.Podle Vividu(workshop) má mít Coupe 2.0 16V 102kw při teplotě 100C tlak oleje 0,8 bar:)
-
14:36:51 24.4.2010
Neboj sa,motor to vydrzi klidne...Inak ked by si mal napr.audinu 2.2Turbo,tam nemas budik na tlak oleja,tak stejne by si riesil tlak oleja???Podla mna urcite nie,takze zbitocne rozpravame o tom...
-
13:22:15 24.4.2010
10barů je dobrá hovadina....
-
13:18:33 24.4.2010
krisz: tlak oleje na volnoběh jen 0.7 baru? no potěž pánbůh, to už šetři na nový motor....proč myslíš že má Ferrari tlak třeba 10 barů? 0.7 ti to neumaže a nebo ti blbne budík
-
19:17:14 22.4.2010
Ja mam 16VT coupe,pred 25000km som menil turbo zT3 na T4,predtym som mal tlak oleja s T3 1.7bar cca.na 90C,teraz mam s T4-kou 0.7bar cca.Zadny problem s tym,ato kazdy den jazdi,zadne koureni z vyfuku,nezerie olej vobec!!!na 10000km nezerie ani 2deci oleja(len selenia 10w-60),inak take este som nevidel...Takze s autom zadny problem,ked som kupil,mal som tam 108500km,teraz mam 137400km,a proste vynikajuci...RESPECT FIAT COUPE!!!
-
17:40:51 21.4.2010
Öldruck im LL: >1,5bar
bei 4000/min: > 4,6bar
výňatek z manuálu pro tipo 16V 102 i 107kW ..
oldruck im LL >1,5 bar
(neboli tlak na volnoběh a nad 4000) je za vše mluvící nevím proč se to v novějších manuálech změnilo až i na 0,8 (což s sebou přineslo smrtelný problémy)
-
17:13:18 21.4.2010
Gabriel: tady je někde ke stažení ten 800 strankovej manuál a tam je jasně napasný že třeba atmosferickej 2.0 16V má mí při 90° a 950 otáčkách minimálně 1,1 baru.
-
21:25:37 17.4.2010
Proboha co to tady pořád řešíte?!?! Teplý motor/provozní teplota/volnoběh - 1,5bar = naprosto normální. Pokud neklesne míň tak je to normální.
-
09:44:50 7.4.2010
Pokud novej budík tlaku oleje, tak i se snímačem
-
08:19:52 7.4.2010
Přídavnej budík (třeba na A sloupek) se napojí místo origo budíku,nebo se musí koupit redukce před filtr ?
-
17:55:38 6.4.2010
napadlo me cerpadlo ale nevim jak to zjistit ze je ko..
-
21:52:42 5.4.2010
Hm to je málo.Problém bude jinde
-
17:12:51 5.4.2010
4,5tis....
-
16:02:13 5.4.2010
Kolik máš najeto na oleji?
-
12:28:36 5.4.2010
Zdravím lidi píšu sem at nezakladam novy vlakno... poslednich 14 dni mi klesnul tlak oleje asi o 1bar. při jízdě tlači 2-2.5baru a když pustim plyn tak to klesne třeba až na 1,5 baru nevite cim by to mohlo byt?
-
17:28:48 3.8.2009
OK tak kdyz ti to nevijde tak o domluvime
-
16:14:48 3.8.2009
Jo zkusím se domluvit tady u nás, jestli si na mě udělají čas, když né tak bych se ozval. Díky
-
13:39:41 3.8.2009
Covece merili to v autoservisu musel bych to domluvit
-
09:28:17 3.8.2009
Ladas 16VT: Máš ještě někde po ruce ten měřák? Jak jsme se bavili na srazu, taky bych to potřeboval pořádně proměřit, že bych si udělal po práci výlet do Vodňan :)))
-
07:26:42 3.8.2009
Tak jsme zmerili tlak jinym merakem a vse je ok tak mam radost takze musim dat jinej do auta nejspis pridavnej a bude klid.
-
12:08:49 25.7.2009
Kontrolka nesviti a to cerpadlo delal muj kamos ale co jsem videl tak mel schozeny rozvody a vanu nic vic
-
06:57:54 25.7.2009
OK vyzkousim a uvidime diky
-
21:20:31 24.7.2009
jak jsi poznal, že klika a staré čerpadlo byly v pohodě? ale pravda je, že pokud zkusíš změřit tlak oleje manometrem, tak budeš hned vědět, na čem jsi.
-
21:15:59 24.7.2009
klika i saly jsou v pohode to stare cerpadlo nevim jestli bylo spatne mel jsem nahradni tak sem to zkusil jestli to neni tim a nic tak teda jeste ten budik
-
20:49:00 24.7.2009
čerpadlo nové a co takhle klika? brus? šály? atd??? pokud bylo staré čerpadlo KO, tak se s největší pravděpodobností podepsalo na stavu všeho ostatního.
-
20:38:28 24.7.2009
muze ti spatne ukazovat budik, zkus zmerit treba nejakym pridavnym budikem a uvidis
-
19:26:46 24.7.2009
ahoj mam problem s tlakem oleje pri volnobehu je na nule a to jsem dal nove cerpadlo vse vycistil novej olej a stale nic nevite co stim?