jak sem psal nevidim problem prvni stupen ventasi je presne na 92°C ale to zjistis na diagnostice a v manualu :) podle budiku ne tam je to tak nejak plus minus 
zalezi co mas za jizdy, to by ses mel po nahrati drzet kolem tech 80 v zime v lete pokud mas kolem 90 tak spatne vetras nebo zarostly chladic, pokud mas kolem 60 tak termostat
            
        prehratí chladící kapaliny
- 
            07:57:32 22.7.2009
- 
            21:25:24 21.7.2009tak ventasi se toci nad 90 zahralo se to na carku nad 90 to je normal protoze kdyz jsem otevrel kapotu tak s motoru saje strasny horko,vipary,to je taky normalni
- 
            18:34:38 21.7.2009von Raven,dik za radu jdu se nato mrknout
- 
            07:10:26 21.7.2009provozni je 80, termostaty jsou na 82 a nebo 84°C
 90 jen kdyz stojis a u 92 spina ventilator na prvni stupen a neco nad 100 spina naplno, takze jestli tam mas 90 tak jeste nespina. Funkcnost ventasu zjistis jak zapnes klimu .. roztoci se,kdyz ne tak hledej pojistky nebo relatka.. pokud nenaskoci u vody nad 90 tak bud ti blbe meri merak a dejsi to na diagnostiku a uvidis presne co tam je, nebo cidlo teploty, nebo ten rezistor na chladici ma blbe kontakty.
 to ze si to nahral a pak dolil a zase startnul nic neznamena ze byla do 3min pac snad byla navarena na minilamne 90 nez si dolil a ty 3 deci chladne sou prd
- 
            22:05:47 20.7.2009Do 3 minut to kua neni mozne. ale 90 je dobra teplota.
- 
            21:54:43 20.7.200990 je provozní teplota....co bys chtěl??
- 
            20:17:13 20.7.2009hoj lidi,dnes se mi stalo že se mi přechřála chladící kapalina,voda v nádobce byla po hladinu min.,tak jsem dolil do max rysky a znovu nasrartoval už schlazený motor a teplota šla bych řek do 3 min. hodně razantně nahoru k 90.Kontroloval jsel oba dva ventylátory a neběžel ani jeden,mám 2.0 16vt díky za rady