kdyz mas abs muzes vyhodit ten omezovac, kdyz ne tak obvykle ma Brembo akce, kde te vyjdou rezane kotouce a desky do 2500,- na zadek a vic bych neresil...
si vzpomen ze jak jsi na technicke tak podle toho meraku brzdi zadek o dost min jak predek a uz ti tu dost lidi napsalo proc, ale jestli radsi projizdis zatacky bokem az zadkem napred kdyz si chces pribrzdit tak delej jak myslis :D
16VT brzdy na 20TV dozadu
-
06:53:41 14.7.2009
-
23:32:39 13.7.2009~> Honza... Tyve fakt chcipam!!!xDD To sou hlasky..Sry all mimo tema..
-
23:25:08 13.7.2009Fyzikální vlastnosti projevujícíse při brždění, jsou stejné jak u aut, motorek tak u kol, nehledě na rozdělení hmotnosti a nehledě na to, jestli brzdíš samostatně předníma a zadníma nebo oběma zaráz prostřednictvím omezovače, je prostě vždy zatížená podstatně více přední náprava. Tu motorku jsem použil jako příklad, který je sice extrémem, ale přesně vystihuje to, o čem píšu. Ať budeš mít vzadu bubny nebo šestipístky, vždy to bude celé viset na předních brzdách. Zákony fyziky neošálíš... .
-
20:39:33 13.7.2009u velikosti kotoucu jde pouze o rozlozeni hmotnosti. Napr. 200 konovy kombik od Audi ma vzadu velky chlazeny kotouce a 265 konovy sedan ma mensi a nechlazene. Davat dozadu vetsi by se ti vyplatilo jen v pripade kdyby jsi vylepsil ty predni. A na okruhu stejne predni rozpalis mnohem driv nez zadek, takze ani k vuli chlazeni se to nevyplati.
-
20:29:39 13.7.2009to co mate za metodu zrovnavat auto a motorku? preboha motorka na zvlast brzdenie predok a zadok tak si davkuje kazdy ako mu vyhovuje ale asi sa na to vykaslem skoda penazi
-
16:08:26 13.7.2009přesně proto, že je předek tak těžký, je naprosto zbytečné dávat dozadu silnější brzdy, při brždění se přesouvá hmotnost dopředu samozřejmě, takže se zadek odlehč tak jako tak. Myslím si, že by to zvládly i bubny, co se týče brzdné síly... . Nemluvím o dávkovatelnosti. Srovnej s motorkami, vepředu třístovky a vzadu jedna pidi 180mm, jako na kolech. Chápeš?
-
15:24:45 13.7.2009myslím že řešíš věc, tkerá s eti může vymstít.. zkus vyhodit seriovej omezovač, a místo něj si dej šroubovacího tiltona, u kterýho si našteluješ "větší dávku tlaku" na zadek... pak se budeš divit jak tak malý kotouče brzděj až se roztočíš a z rukou si upleteš vánočku..
pokud je vše v pořádku, tak zadek brzdí víc než dobře a není třeba cokoliv řešit - leda lepší destičky ale i tak zadek neuštveš.. -
14:43:57 13.7.2009no podla mna su tam tie brzdy zadne uplne na hovno to auto je tazke a ten predok to sam nezvlada a zadek mu nepomaha su tam strasne male kotuce a lacnejsia varianta ako davat velke predne je podla mna dat vacsi zadok
-
14:40:33 13.7.2009nevím proč to dělat? hodláš překonávat rychlostní rekord na zpátečku a následně co nejrychleji brzdit... vzhledem k tomu že zadek brzdí maximálně 25% tak to je zbytečný cokoliv vymešlet... vrámci odlehčení byhc uvažoval na zadek nad předníma kotoučema z motorky a hydr. ručkou po vzoru speciálů z ralleycrossu..
-
14:27:31 13.7.2009no jo to ma nenapadlo
-
14:16:44 13.7.2009ruční brzda
-
13:33:21 13.7.2009Zdravim. Pani je mozne nahodit predne brzdy zo 16VT na 20VT dozadu? Su tam nejake velke komplikacie? DIk moc.