-
16:26:41 12.7.2009
Marťas, až zas budu doma, snad mě povozíš:-)
-
21:20:45 10.7.2009
Už to tam mám, přitom když jsem měnil BOV, kdo si hraje nezlobí. Snad jsem to nepo... Heslo - čistý vzduch i palivo do našich válců :) Má s tím ještě někdo vysloveně špatné zkušenosti? ... Asi to nestojí za to, 4 koňe na takhe těžký auto, chtěl bych trochu víííc, časem.
-
19:36:37 10.7.2009
zapomeň na nárust výkonu...nedrží vlonoběh, a subjektivně hůř táhne. a to nejsou teorie. já to taky předělal, a po čase jsem to dával do původního stavu... a to ti stojí za námahu u 220 HP motoru navyšovat výkon o 4 - 5 koní???
-
18:52:49 10.7.2009
nebo tenhle diagram také z fcuuk.org
-
18:49:14 10.7.2009
To jsem nenavrh já :-) píšou o tom na fccuk.uk Takže to origo odvětrání je tam kvůli tomu, aby se spálil v motoru zbytek páry co se nezkondenzuje ve výparníku 6, tím že ji odsává z OCT do sání,kde se smíchá s čerstvým vzduchem a putuje do válců.A aby se nenatlakovalo víko a nevilítly simeringy? Jinak tou úpravou se prý získá 4-5 koní. No nevim...
-
10:02:17 10.7.2009
no tím co si navrhl za "úpravu" o ten podtlak ve víku a vlastně i v klikové skříni přijdeš... podtlak v takovejhle místech na škodu není, ulehčuje chod motoru řádově o 00 prd.
to že motor fluše olej do sání je pak věc nefunkčního odlučovače oleje..takže přepracování systému olejových par za použití kvalitního OCT je na místě...
-
09:54:40 10.7.2009
ahoj taky jsem nad tim uvažoval, zajímao by mě jak to mají udělané závodní motory tam žádná takováhle kokotina neni .-) z vlastní zkušenosti vím, že jakmile motor ztratí někde tlaky třeba vinou propáleného pístu (zasvěcení vědí .-)) tak tou hadicí č4 bleje olej do sání ve velkém.
-
21:38:16 9.7.2009
už sem taky laboroval... je to nesmysl a auto ti přestane držet volnoběh... a lék na žraní oleje to stejně není...
-
20:29:03 9.7.2009
Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jetli to takhle jde a jaký vliv to bude mít - podtlak ve víku atd... hadici 3 zaslepit v mistě napojení hadice 4, nasadit filtr ns hadici 4, zaslepit hadici 8.