2.0 20V technika

  • Feki
    Tvle hrozne..Myslel jsem ze si zavolam snad zachranku uz..:D A druhej den ste mi ujeli :D a do Trebice musela ridit zena pac ja bych asi nedojel..:D
  • Feki
    No prave,jak pise Marcel,auto je plne pojizdny,zvlada bez problemu vetsi dalky takze metody-pokus/omyl ne-e..A jak rikam,zavodak z toho taky nemusi byt.Jen nejake upravy,co se s trochou sikovnosti zvladnou udelat po domacku..A co se tyce tech penez..Kdyby mi lezly z kapes tak je jasny ze bych si micku nechal na jezdeni a koupil si jeste turbinu kerou bych brutalne sprasil na sprinty..:)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    případně můžu poskytnout vačky 262 10,2mm a 248 10mm. Setrvák by se musel udělat na objednávku protože 20VT a 20V nejsou plně zaměnitelné,pozor na to,jen se tak tváří. Pak už jen sáhnout dovnitř motoru,ale to je nákladná záležitost a u motoru kterej jezdí je to asi mrhání penězi.
  • Simarik
    Simi už plánuje, vidim to na Srpen kucííí
  • Feki
    A jinak diky za radu super..S tim airboxem podle navodu neco vymyslim..A kdo by jeste vedel tak sem s tim..Jeste kdo by mel doma treba i pouzity-nezkratovany modry neony tak dejte vedet..;)
  • Feki
    No dobra,premlouvat te nebudu,jen aby to nedopadlo jak v Trebici..:D Koupil jsem jabko ze keryho jsem si ani nelokl a beztak jsem blil od 2 do pul 6do rana..xD
  • Feki
    Tyyyyyve Gooode si delas ritku ne?:) Mazec no..Jinak zadara to bejt nemuze..Musis mi aspon rict co pijes a znacku..Jinak nechci..:D
  • Feki
    A kolik by sis predstavoval?Tyve ae nevim jesi mi tam pujde vy ho tam mate jinak nez ja.Mate ho zespod a ja zvrchu ne?A navic bude mit sirsi trubky ne?Tyve ja sem pako a nakonec budu chodit pesky...:D
  • Feki
    Goode nevim jak dlouho ti tam vydrzi ale zatim jsou to uvahy..Tak me napadlo-co dat celej airbox z 20VT popripade ho navrtat..
  • Feki
    No mam 113kw takze nic..A kdyz uz se poustet do takovyho vrtani tak to aby byl rozdil dost znatelnej jinak to pro me nema asi smysl..Zavodak to nebude..A vyfuck mam Ragazzon celej 3+4 dil kerej ma nerez tlumic(kat.) takze skoda s tim ven..:( A myslel jsem prave airbox..Jana by byla zmena kdyby byl konus a nebo vrtanej airbox?
  • Honza
    filtrbox nechat, rozvrtat dle předlohy zde v radcáh návodech (nebo použít spodní část z 20VT) a pro dobrej pocit dát vložku od greena

    pak záleží co máš zač, jestli 108kw, nebo 113kW verzi.. 108kW jde chipnout o cca 8PS velmi bezpečným chipem, odalděným přímo v autě pro normálnější úpravy z anglie za pár korun (48liber včetně dopravy po EU) -> http://www.fcperformance.co.uk/prices.php#chips

    113kw verze je horší, ta jde jen po kabelu a většinou to je v podmínkách čr metodou pokus omyl...

    pokud chceš jít dál, tak kat ven, prostřední tlumič ven a nechat jen koncák a 60mm trubku..dál můžeš pořídit z mrtvýho 20VT motoru vačky, který jsou o píď lepší a díky většímu zdvihu trochu motoru pomůžou ve vyšších otáčkách, společně s trochu vyšší kompresí - dal byhc 10,5:1, ať by ty vačky z 20VT měli opravdu smysl, dále setrvák od Marcela...

    ještě mě napadá použití hliníkové části sacího potrubí z 20VT, ale to je díky hodně krátkým větvím asi blbost

    ve finále nečekej s tím co jsem popsal zázraky, ale na úroveň dobrého 16vt bez úprav by ses s tímto měl dostat
  • Feki
    Navic pri prudkym brzdeni se mi v motorove casti na strane u spolujezdce ozyva jakesi cvrlikani..Hlavne kdyz vyradim(treba z kopce a dobrzduju).Proste to zni jako kdyz je tam neco povolenyho a mrmla se to..:(
  • Feki
    Zdarec..Chci se zeptat.Mam 2.0 20V a nevim jaky hodnoty to ma mit a jak to ma vypadat kdyz to ,,slape''..Treba vymena ser.airboxu za konus..Jaky budou zmeny?Nebo cim vsim se daji jizdni vlastnosti vylepsit.Na 20VT je hromada chipu,BOV,vetsi turba atd.Ale na atmosferu?Moje auto dava na dalnici cca 225km/h z kopce jsem ji mel asi na 235/h ale na rovine nebo do kopce mi prijde ze strada..Poradte co mate za zkusenosti s 20V..Diky