-
01:23:55 15.8.2009
2 Simarik: že se to na chvíli srovná a pak zase lítá nebude kontakty, prostě vadné čidlo... já jich zkoušel několik po sobě a pak zase znovu abych vyloučil nějaké pohnutí s kabely apod. a pokaždé se chovaly stejně ale každý kus úplně jinak, některé lítalo pořád, některé jen někdy, některé vůbec ale zase měřilo sr.čky :-) Ty čidla tlaku jsou napikači.
-
21:35:09 14.8.2009
takze změřeno:
2b ohřátý
4,5b ohřátý,bez kvaltu 3000ot
budík v palubce o 1-1,5b odchylka,zřemě kontakty, na jednu chvíli se to srovnalo...
-
19:56:57 10.7.2009
dik Marceli
-
19:33:56 10.7.2009
Ondro všechny fotky jsou z tvého motoru,jdi se vyzvracet a rozdej trestné body!!!
Kappa to téčko fakt nemá,ona neměří tlak oleje,jen ukazuje maže/nemaže. To místo máš správný,tam to prdni. přez víkend bych asi dokázal změřit jaký je tam závit,vyloženě vokometricky tipuju svíčkáč M14x1,5. To místo dokonale umyj a vyfoukej ať si do mazacího kanálu nenaházíš bordel!!!
-
14:30:46 10.7.2009
Marceli, mám dotaz jak je to s tím měřenim tlaku oleje v Kappě 20vt, koukal sem tam kdes psal ale téčko Kappa nemá (neni tam budik tlaku oleje). Na fotce je jedno čidlo v bloku motoru, je to správný místo pro zapojení budíku?
-
05:58:45 10.7.2009
to teda čumim co dokážou lidi vyrobit
-
00:18:30 10.7.2009
jo marceli ta fotka toho mezikusu na filtr oleje? to je moje ten silikon v ní???? snad ne...
-
00:17:46 10.7.2009
já vim :-D
-
00:13:03 10.7.2009
ano a další pořekadlo říká "lidi chtěj být klamaný" Postav do bazaru dvě stejný auta, jedno pěkný s 200tisKm na tacháku a paštiku s 60tisKm a hádej co se prodá dřív?! Budeš mít motor jako z prdu kuličku,vydrž a dočkáš se
-
00:00:11 10.7.2009
stydim se za svoje rádo by kamarády... a to si ještě někdo za takovouhle prasárnu řekne o peníze... jak si to psal marceli? vojebus vládne světem?
-
22:43:21 9.7.2009
tenhle Okroužek za 20,-Kč stál Firemaniaka jeden klikový hřídel a to se vyplatí ho nedát novej!!!
-
22:41:30 9.7.2009
cha cha,tos neviděls :-)
-
22:40:48 9.7.2009
setrvák 20VT cca 5,6Kg výměnným způsobem 3500,-Kč a repase ol.čerp 20VT pokud bude zachránitelné cca 4000,-Kč. Zatím děláme jen tu snažší část repase (ty hodně poškozené schováváme na později) u čerpadel která jsou jen drobet poškozená a až zpřípravkujeme brusku na kulato tak se do toho obujeme víc - bronzová ložiska standard made in strachalengine!!! Ondro ty pozdravuj silikonového krále,mistra na hlavy a i mistra na klikové hřídele,tihle patlove ti ten motor úúúplně zmastili!
-
21:41:56 9.7.2009
jéééé marceli to je hezká fotka. takhle nějak to teď vypadá? :-DDDD
-
10:47:00 9.7.2009
budu řešit hned příští týden ! díkys
ale kdyby to bylo horší tak bysme se mohli domluvit na repasi olej. čerpadla a odlehčenym setrváku ? případně orientační cenofka by byla super :-)
-
00:06:41 9.7.2009
a jestli ne tak ti můžu poslat fotky jak to brzy dopadne pokud to začneš řešit včas :-) tahle fotka je ta z veselejších
-
22:38:02 8.7.2009
mám možnost si v servisu půjčit měřák a k němu je hrst přechodů. udělám to tak. mooc děkuju za radu. snad se budík plete :-)
-
16:01:45 8.7.2009
v zadu za motorem je Téčko a v něm 2 senzory. Téčko shoď,změř závit v bloku,vyrob redukci a zapoj tlakoměr. Změř a pak vrať vše zpět. Hlavně nic nevrtej a pod téčko dej nový měděný těsnící podložky!!! Doporučuju před vlastní akcí v okolí téčka umýt motor technickým benzinem a ofoukat kompresorem
-
08:34:53 8.7.2009
Ahoj,
protože mi podle origo budíku tlačí po zahřátí 1,1b (jízda 3b) tak chci přidat další budík. Motor jezdí pouze na Selenia Racing. Kam na motoru je nejlepší ho zapojit ? Děkuju