Zapojení budíku tlaku oleje 20VT

  • Luxor
    2 Simarik: že se to na chvíli srovná a pak zase lítá nebude kontakty, prostě vadné čidlo... já jich zkoušel několik po sobě a pak zase znovu abych vyloučil nějaké pohnutí s kabely apod. a pokaždé se chovaly stejně ale každý kus úplně jinak, některé lítalo pořád, některé jen někdy, některé vůbec ale zase měřilo sr.čky :-) Ty čidla tlaku jsou napikači.
  • Simarik
    takze změřeno:
    2b ohřátý
    4,5b ohřátý,bez kvaltu 3000ot

    budík v palubce o 1-1,5b odchylka,zřemě kontakty, na jednu chvíli se to srovnalo...
  • k20vt
    dik Marceli
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Ondro všechny fotky jsou z tvého motoru,jdi se vyzvracet a rozdej trestné body!!!

    Kappa to téčko fakt nemá,ona neměří tlak oleje,jen ukazuje maže/nemaže. To místo máš správný,tam to prdni. přez víkend bych asi dokázal změřit jaký je tam závit,vyloženě vokometricky tipuju svíčkáč M14x1,5. To místo dokonale umyj a vyfoukej ať si do mazacího kanálu nenaházíš bordel!!!
  • k20vt
    Marceli, mám dotaz jak je to s tím měřenim tlaku oleje v Kappě 20vt, koukal sem tam kdes psal ale téčko Kappa nemá (neni tam budik tlaku oleje). Na fotce je jedno čidlo v bloku motoru, je to správný místo pro zapojení budíku?
  • Lenoš20VTLE
    to teda čumim co dokážou lidi vyrobit
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jo marceli ta fotka toho mezikusu na filtr oleje? to je moje ten silikon v ní???? snad ne...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    já vim :-D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ano a další pořekadlo říká "lidi chtěj být klamaný" Postav do bazaru dvě stejný auta, jedno pěkný s 200tisKm na tacháku a paštiku s 60tisKm a hádej co se prodá dřív?! Budeš mít motor jako z prdu kuličku,vydrž a dočkáš se
  • Coupe20VT PLUS :-D
    stydim se za svoje rádo by kamarády... a to si ještě někdo za takovouhle prasárnu řekne o peníze... jak si to psal marceli? vojebus vládne světem?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    tenhle Okroužek za 20,-Kč stál Firemaniaka jeden klikový hřídel a to se vyplatí ho nedát novej!!!
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    cha cha,tos neviděls :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    setrvák 20VT cca 5,6Kg výměnným způsobem 3500,-Kč a repase ol.čerp 20VT pokud bude zachránitelné cca 4000,-Kč. Zatím děláme jen tu snažší část repase (ty hodně poškozené schováváme na později) u čerpadel která jsou jen drobet poškozená a až zpřípravkujeme brusku na kulato tak se do toho obujeme víc - bronzová ložiska standard made in strachalengine!!! Ondro ty pozdravuj silikonového krále,mistra na hlavy a i mistra na klikové hřídele,tihle patlove ti ten motor úúúplně zmastili!
  • Coupe20VT PLUS :-D
    jéééé marceli to je hezká fotka. takhle nějak to teď vypadá? :-DDDD
  • Simarik
    budu řešit hned příští týden ! díkys

    ale kdyby to bylo horší tak bysme se mohli domluvit na repasi olej. čerpadla a odlehčenym setrváku ? případně orientační cenofka by byla super :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    a jestli ne tak ti můžu poslat fotky jak to brzy dopadne pokud to začneš řešit včas :-) tahle fotka je ta z veselejších
  • Simarik
    mám možnost si v servisu půjčit měřák a k němu je hrst přechodů. udělám to tak. mooc děkuju za radu. snad se budík plete :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    v zadu za motorem je Téčko a v něm 2 senzory. Téčko shoď,změř závit v bloku,vyrob redukci a zapoj tlakoměr. Změř a pak vrať vše zpět. Hlavně nic nevrtej a pod téčko dej nový měděný těsnící podložky!!! Doporučuju před vlastní akcí v okolí téčka umýt motor technickým benzinem a ofoukat kompresorem
  • Simarik
    Ahoj,
    protože mi podle origo budíku tlačí po zahřátí 1,1b (jízda 3b) tak chci přidat další budík. Motor jezdí pouze na Selenia Racing. Kam na motoru je nejlepší ho zapojit ? Děkuju