Zapojení budíku tlaku turba

  • marcin
    Ja ho mam zapojeny tu,a funguje v pohode
  • Motýl
    OK, vyzkůšáme, uvidíme.
  • Luxor
    ano, zmenšený průměr na výstupu tlakové hadičky k budíku, já tám mám zalisovanou takovou kovovou vložku s menším průměrem, takový restriktor... bez něj to správně nefachá... Prostě vyndej to téčko, koukni která strana je uvnitř nejužší a tam připoj hadičku k budíku...
  • Motýl
    Restrikce= omezení. Jaké omezení máte na mysli? Nějaká vložka?
  • Luxor
    co to je za budík? nějakej sajrajt? :-) nevypadla z téčka ta restrikce, já jí tam mám zalisovanou - podívej se radši, dva bary mi to foukalo když jsem měl budík napojený bez restrikce... nějaký takovýto problém tam bude :-)
  • Motýl
    Jo o. Origo z krabičky. I ta hadička. Dva protilehlý konce jsou jako spojka hadice, konec co je k nim do pravýho úhlu je napojený na tu průhlednou hadici. Hadice jde do snímače, odtud již jen el. dráty k budíku. Je to takový ten bazmek bez ručičky.
  • Luxor
    2 Motýl: třeba můžeš... Nejde jen o to kde to máš zapojený... Zapojení podle Jozefa je OK, mám to stejně, ale z fotky těžko poznám kde máš třeba tu restrikci v Tčku... Je to Tčko origo k tomuhle budíku jo?
  • Motýl
    No můžu já kurva za to , co to ukazuje? Zapojený je to jak na fotce, co jsem sem dal. Někomu to prej funguje bez problémů, tak nevím...........
  • Carlos 20vt
    Moc s tím nejezdi nebo bude brzy turboschaden:-)
  • Feki
    Motyle tyvole tys z toho udělal lunární modul..:) Takovej tlak se nedává ani na GT30 ne?:))
  • Luxor
    2 Motýl: Co tam máš za turbo??? sériové turbo 2 bary netlačí a kdyby jo, tak pochybuji že by to pak zvládlo natlačit dostatek paliva, navíc přes 1,5baru už je vzduch moooc teplý (přes den v teplém létě) se sériovým IC... ale to je jedno, protože 2 bary Ti to netlačí... jestli máš vakuum na volnoběh -0.2 tak to je málo a zřejmě to máš posunutý do plusu proto ty dva bary... to vypadá jako bys měl špatně zapojený to téčko s restrikcí, zůžení je směrem k budíku když to otočíš tak měří takhle debilně tak se neraduj jak to jede a oprav to tak aby to bylo správně a hlavně stáhni plnící tlak a pak pro pořádek zaslep hadičku k WG.
  • Simarik
    mertix, zkus ho rozdělat, je zaládovanej bílou vazelínou
  • Simarik
    bylo tam Tčko kovový, 2x plastový, regulátor, hadička a návod
  • Mertix
    návod- http://www.highperformanceparts.cz/manualni-regula tor-plniciho-tlaku-turbosmart-style.611
    kdyžtak tady, taky mi tu leží, ale jak je možný, že ani když je novej, nefaká.
  • Motýl
    A kurva......:0) Doufám, že tu obálku doma ještě nevyhodili.
  • Simarik
    návod sem přibalil k tomu
  • Motýl
    Nj, ale ten tah je tak velkej, že se to auto celý kroutí. Nemáš k tomu MBC montážní návod? Ať to neřeším jak ten budík.
  • Simarik
    2 ??? :-O tak to bude jen párkrát :-( pak ti začne dělat obláčky
  • Motýl
    Takže pozor, změna. Předtím jsem to zkoušel jen na neutrál. Pokud jedu, sice to na volnoběh pořád ukazuje 20 pod nulou ale při zátahu to jde až do 2 !!:0)) Je z toho raketa na sprinty. Tu hadičku mezi ovladačem a westagate nechám vypojenou :0))
  • Simarik
    nevim,takhle zběhlej nejsem :-( ale ten MBC reguloval, opravdu ho stačilo vypucovat, jen pozor na zapojení !
  • Motýl
    Nezkoušel, ale věřím ti, že funguje. Proto jsem ho taky zaplatil. Aprp. co se stane, když odpojím hadičku mezi el. ovládáním a vestgate?
  • Motýl
    Tahle............
  • Simarik
    dneska se budu motat okolo motoru tak vám hodim foto kde to mám já plně fungující !
    podtlak až 0,8 a tlak nastaveno na 1b

    PS: Motýle zkoušel si už MBC ? předpokládám že bez budíčku nee :-)
  • Motýl
    TO: Džanek. Měl jsem to zapojený stejně a ze stejným výsledkem Podtlak žádný, tlak asi 0,9. Takže napiču. Nějaké další rady?
  • Motýl
    Tak zase pičou ke zdi. Při volnoběhu to ukazuje podtlak 20 a při 4000 ot 0 :0(( Mě jebne.
  • Motýl
    Jozef, už nemusíš. Už sem to našel :0)) Jen doufám, že to je fakt správně.
  • Innocento
    2 Good : Já jsem toho názoru, že pokud to má ukazovat i podtlak, tak by se to mělo napojit na hadičku, která vede zezadu přímo ze sání. Otevřená klapka - přetlak, zavřená klapka - podtlak.

    Zatím to takhle mám a bez problémů
  • Motýl
    Jozef, prosím, můžeš mi hodit větší fotku, tedy většího prostoru toho zapojení? Nepoznám z toho, kde to je. Já to mám asi blbě, pač mi to ukazuje jen tlak a to ještě dost zpožděně.
  • Innocento
    2 Džanek : Máš to tam taky. Konektory tam teda nejsou (u 20VT máš cívky na svíčkách), ale když se podíváš zboku od řidiče za sání, tak uvidíš 2 hadičky, který do něj vedou. Ta blíž je tuším k tomu BOVu. Nevím, jestli tam máš origo blow-off ventil, ale když půjdeš po podtlakový hadičcce od BOVu a vyškubeš jí z úchytů hloubš v motoru, tak dojdeš i k tomu vývodu ze sání. Možná najdu i foto.
  • Jozef16VT
    Sorry, ja som bol v tom že máš 16VT...ale tak snáď sa to hodí niekomu inému :-)
  • Džanek
    to Jozef16VT: ahoj a diky, ale mam 20VT a ted sem byl cumet do motoru (ze zhora) a nenasel jsem zadne misto, ktere by se podobalo tomu na fotce:( ...ani ty dva konektory.
  • Jozef16VT
    Ahoj, budík mám napojený takto a ukazuje aj tlak aj podtlak....bez problémov
  • Džanek
    tak budik zapojen! "T-ecko" sem dal na hadicku mezi el. ventil (co ovlada westgate )a skrin turba, T-ecko je blizko toho ventilu. Pri zatezi motoru ukazuje zhruba 1 Bar podtlak neukaze ani na moment vubec zadny!?, ALE rucicka se celkem silne trese coz se mi vubec nelibi:( Budik je mechanicky AutoStyle Black 2. Co si myslite? netesnost, nebo nevhodne umisteni? diky.
  • Džanek
    tak sem se konecne dostal pod auto! predpokladam, ze hadicka A jde do westgate a ta druha horni je ta prava. Nicmene mam dojem ze ta cervene oznacena jde prave do westgate...
  • Džanek
    Petre DIKY! jen co vymyslim jak se dostanu pod auto:) tak to propojim a poreferuju.
  • Petr613
    To džanek to je ono ale nemusíš demontovat sání ta hadička je dobře vidět z pod auta jedna vede na wastegate a druhá je napojena na skříň turba a to je ona
  • Džanek
    To Petr613 ze by?:) ted uz jen demontovat pulku sani riznout cervenou a je to:)
  • Petr613
    džanek není to ani jedna je to jedna z těch co vede na elektricke ventil co ovládá wastegate. ten ventil je před baterií jdou do něj dvě ze spoda a jedna je vyvedena shora ta kterou potřebuješ je na ventilu označena červenou barvou jinak já mám ještě označeny i hadičky barevnejma páskama
  • Džanek
    ahoj, zkuste prosim mrknout na foto a poradit.. A,B, C nebo D?:) A a B je asi kravina pac to je na trubce co jde z airboxu..ale C je zas moc tlusta... a zadne jine nejsou v dosahu. dik
  • Džanek
    To Petr613: jakou si tam mel hadicku? ja dostal nylonovou/plastovou jen cca 3mm tenkou a 2m dlouhou a bojim bojim, ze ji budu muset tez nastavit:) jinak dam sem v patek nez to strihnu foto.. myslim, ze podle toho tveho schematu sem hadicku nasel..ale chci mit jistotu.
  • Tlama
    nechci se mísit do hovoru ale je v pořádku že to ukazuje i podtlak budík je na to stavěnej takže to neřeš je to správně...
  • Petr613
    to vojta jedinná hadička která leze s turba přerušit dát téčko a voalá budík ukazuje.
  • Vojta
    Petr613: No jo, ale podle toho tvého schéma si vůbec nejsem jistý, kde tu hadičku mám najít...lepší by byla ta fotka ;-) (jinak si rozstříhám všechny hadice v motoru a bude po ptákách :-P )
  • Petr613
    to vojta leze ti to do mínusu protože jsi ton zapojil podle rady d 20vt je to nesmysl protože když ubereš plyn tak zavřeš klapu tudíš motor okamžitě udělá podtlak a to ti naměří tvůj budík proto ti to skáče sem a tam kdyby to tak nebylo tak všichni můžeme vyhodit podtlakové posilovače brzd do hajzlu a napsat všem inženýrům že jsou blbci kdy ž se podíváš na schéma které jsem tam vložil tak to musí být jasné nechápu proč ti někdo poradí "supr věc " a pak ti o pár řádků výš napíše že je to blbost.
  • Vojta
    Oka tedy a nevzpomínáte někdo, co se udělalo s tou hadičkou, aby ten budík tak nerezonoval, jak to plní? Něco se do ni strčilo nebo?? Už si nepamatuju :-)
  • TOM
    cest vojto ja myslim ze by to takhle melo byt ponevadz si myslim turbo tlaci pouze pri zrychleni,a kdyz se dostanes dejme tomu na 4000ot.tak pri stale udrzovane rychlosti tlacit nemuze ponevadz by auto stale zrychlovalo tudíž sy myslim ze kdyz budik je na nule turbo netlaci a pedal jen tak lechtas a turbo ma slofika :))proc by mel budik ukazovat?treba se pletu ja ale aspon tak nejak si to myslim ja
  • Vojta
    Zajímalo by mě, jestli to tak ale má ukazovat. Sem si dycky myslel, že by to mělo např. při ustálené rychlosti na 4000 otáčkách ukazovat tlak v plusu (jak se kolikrát lidi baví o tom kolik mu to tlačí při určitých otáčkách)a ono mi to tlačí rafiku jen při zrychlování, jak se pak ustálím na 4000ot tak to zas hned spadne na 0. Tož jak to má být teda? :-)
  • Vojta
    Davide..o pár reakcí níže si mi ale sám radil, dát to na tu pravou hadičku a teď píšeš , že je to blbost. Tak proč si rovnou předtím nenapsal, kde by to mělo být dobře? :-)
  • Vojta
    Tak jsem to namontoval, šel otesti a nahrál. Koukněte na video a hoďte názor pls. Jsem docela festovně ve vakuu :-D Jinak když se rozjíždím normálka, tak to moc do plusu nejde, jen když dupnu na plyn pořádně, tak to fouká. Je to tak OK? Jo a ještě někdy někdo řešil, že mu ten budík rachotí jak to tlačí, jaká tam byla ta finta na to, aby to přestalo bzukat? Díky


  • Petr613
    Já ji táhnul zkrz gumovou průchodku kterou vede svazek elektriky do kabiny bylo to jak rodit ježky ale povedlo se hadičku jsem musel nastavit v obi je prodávaj na metráž.
  • Vojta
    Tak sem se snažil hodinu dostat hadičku do kabiny a jedinou dírou, co mi to šlo dovniř bylo z motoru do blatníku a pak do kabiny a nakonec byla hadička krátká, asi mě šlak trefí. Ten budík tu má ale dost lidí, tak snad se někdo najde, kdo poradí kudyma to táhnout :-/
  • Vojta
    Tak hadičku na kterou to napojit jsem nejspíš našel, ale mám tu větší problém... Nemůu ani za boha narvat tu hadičku z motoru do interiéru. Ať to strčím do do jakékoliv díry, tak to vevnitř nikdy nenajdu :-D
  • Vojta
    Taj teď teda nevím jestli k tomu turbu jak píše Petr nebo nahoru za motor jak říká David :-P
  • Petr613
    to Vojta
  • Vojta
    David20VT: Takže přímo na tu pravou jak mám šipku ju? Hadičku přestřihnout a vložit mezi to tu rozdvojku. OK?
  • Vojta
    to Petr613:
    Byl by si tak hodný a hodil mi tu fotku z blízka, jak to máš napojené pls?
  • Petr613
    Čau Vojto když to dáš na tyhle hadice tak ti to bude měřit podtlak v sání já svůj budík zapojil na hadici co leze s turba na ten elektrickej ventil který ovládá wastegate
  • Vojta
    Zdarec. Mám dotaz. Nejsem si vůbec jistý, kam přesně zapojit tu hadičku od budíku tlaku turba. A navíc je k tomu taková umělá roztrojka. Tož to mám kousek te hadičky od turba rozříznout a mezi to to napojit a k tomu do odbočky ten budík že? Tak teda ještě zjistit do které hadičky to šoupnout :-D Měla by to být asik některá z těchto viďte? :-) Radši se zeptám než něco pok*rvím.
  • Innocento
    :-)
  • Vojta
    Innocento: No chci si tam dát něco, aby mi to ukazovalo sytost směsi. Když prý budík na směs blbne a bylo mi doporučeno EGT, tak se teda vyptávám na EGT :-)
  • Innocento
    2 Vojta : A opravdu EGT potřebuješ, když nevíš jak s ním pracovat?
  • Vojta
    No a jak to funguje s tím EGT? To měří teplotu že? A podle teploty se dá přesně určit sytost směsi? To asi nebude taky moc přesné ne? A kde se to teda vůbec dá sehnat? Na autodoplnkach sem to nenašel. :-)
  • Luxor
    2 Vojta: zkus si pripnout voltmetr na lambdu a koukni co to bude delat... :-) Predstav si misto cisla 0-1V barevny diody a mas predstavu...
  • Vojta
    Zdarec.. A fakt nikdo nemáte ten měřák sytosti směsi ju? Fakt to nebude dobře fachat na 20VTčku? Jinak ten EGT měřák jsem nikde v nabídce u budíků nenašel :-)
  • Luxor
    Aha, tak ne Timo ale Tom :-))) Sem se splet no... :-) <br><br><a href ="http://unar.rajce.idnes.cz/Montaz_budika_Boost/">Tady to je - klik</a>
  • Luxor
    Instalace budíku tlak turba - TheTimo to má někde na AHC vyfocený, budíky na kontrolu bohatosti směsi většinou blikají jako matějská takže by mělo být vhodnější použití EGT měřáku...
  • Vojta
    Zdarec kamarádi. Kdysi jsem někde viděl návod i s foto, jak to dát dokupy. Víte někdo, kde bych to našel? :-) Nejvíc by mě zajímalo, kudy bude nejlepší natáhnout hadičku z motoru dovnitř. Ještě plánuju, že bych si tam dal i budík na kontrolu chudé směsi, ale jaksik s tímdle moc zkušeností nemám.
  • TOM
    mam v garazi kolik das?
  • Vojta
    Tak má teda někdo nějaký tip na konkrétní budík + příslušenství, které se hodí pro coupátko? :-)
  • Čenda16VT
    Dobrá moc díky za radu.
  • Čenda16VT
    Zdravím chci se zeptat jestli někdo nemá fotku zapojení budíku s tlakem turba?Jde mi hlavně o to na kterou hadici v motoru se napichne ten T kus.Z manuálu co ktomu byl nevičtu nic.Předem děkuji za informace.