-
21:57:12 3.7.2009
stál mě 2000,- a půllitr slivovice :-) ve skladu autodílů
-
21:37:01 3.7.2009
rodriquez,za kolko si zohnal ten krokovy motrček?akde
-
21:32:16 3.7.2009
Jelo : jojo, ale co naděláš, tady to jinak nejde :-)... No mám obědnaný nový MAP senzor, a senzor otáček kliky a nový krokový motorek...
-
20:30:32 3.7.2009
RODRIG : pěkně ti to téma zaprasili,ale zajímalo by mne jak jsi dopadl. ?
-
13:52:19 3.7.2009
emise bez katu se pry resi prilitim nejakeho lektvaru do benzinu:)..
-
12:55:08 3.7.2009
Tak pak sem kdyz tak hod ty fota rad se podivam
-
20:16:57 2.7.2009
ako foto nemam,ale za 3 tyzdne idem menit turbo tak urobim dokumentaciu,a inak ja mam vonku kat,a este mam doma kat na 16vt turbo,mi ho dal predavajuci omylom na 20VT:-( takze emisna v septembri bude velmi zaujimava:-))))
-
17:03:18 2.7.2009
A co takhle katík?Mozna, ze se ti pomalu ucpava.
-
09:44:03 2.7.2009
Aha .. a nahodou nemate nekde nejakou foktu kterou hadici myslite ? Me to totiz taky nejak prestalo tahnout jako jo ale ne tak jako driv tak jestli taky nemam problem v te membrane ....
-
19:59:18 1.7.2009
lukin20VT:ta membrana je vo vnutri vewtgate,skus fuknut do tej hadicky co je nanej a mal by chodit ten piestik,a este sa mi v zimme podarilo odstrelit vahu vzduchu,tak motor isiel iba do 4000ot.a konec ako obmedzovac,ale za tu vahu si mozem sam:-)
-
16:57:11 1.7.2009
marcin: aha, tak to máš přesně opačnej problém, mě se právě tlaku nedostává :) ještě vyměním pal. filtr (vzduchovej jsem měnil v lednu) a nechám to prohlídnout u odborníka...jinak úplně nejradši bych nechal tu westgade odpojit alá Marcel, ale to mi tady (Sokolov) asi nikdo neudělá...
lukin: taky jsem měl právě povolenou nějakou tu hadičku, pak to chvíli jezdilo supr, ale zase to netáhne.
-
08:39:11 1.7.2009
Me to delalo neco podobneho neslo to vic jak 4000 a byl problem s hadici vzduchu do sani. Byla povolena.
A jeste dotaz kde je ta membrana na westgate ?
-
08:09:08 1.7.2009
jeste jak pise marcin, treba malo paliva... ja mam dve a jedno tocim az do cervena at mam malo vzduchu nebo poradny prisun a to druhe presne naopak konci u 5500 otacek at ma hodne vzduchu nebo malo, kdyz ma hodne je to jeste horsi a je to tim ze to druhe mam priskrcene na spotrebu a jde ho tam min
ale kdyz to tocim pomalu tak staci i pri mensim prisunu davkovat a dostanu se i na vyssi otacky ale jak tomu supnu tak u 5500 neni uz co zrat :D
-
23:30:52 30.6.2009
manny-ja mam prave vysoky tlak turba,podla budiku az 1.7bar,neotvara mi ten obtokovy ventil turba,tym padom mam moc vzduchu a malo paliva,nehorazne strely z vyfuku az plamene,som si vsimol v noci,a to pri 4000 ot.ak zrychlujem primerane do tych 0.8bar tak v pohode az do 7000 ot.,da sa to riesit externym westgate ale ja budem menit za nove kedze si žere aj olej,bow mam tiez v hajzly ale ten uz je na ceste,turbo za 3 tyzdne
-
22:05:08 30.6.2009
Svíčky?
-
20:54:30 30.6.2009
promiň za OT, ale měl bych dotaz na marcina: prosímtě, jak se přesně projevuje ta vadná westgade (20VT)? taky mi to cukalo, pak se zjistilo, že je vypadlá jedna hadička na sekundární ¨něco¨, šlo to pěkně, ale už dýl to zdaleka netáhne jak má (nízký tlak turba), mám právě podezření na westgade a nebo BOV...
-
20:44:56 30.6.2009
To Luxor : já řeším z 90% opravy novýma dílama, tohle není moje první auto a vím co to je když dáš do auta použitý nebo nejhůř "laciný" výronek....
-
20:43:07 30.6.2009
To marcin... Já nemít rubo :-)... já mám prehistorický motor :-D
Necuká mi to, jen to nechce jet, prostě mě to "usekne" ve 4tis/min
-
20:42:17 30.6.2009
2 Rodr.: MAP naštěstí není drahý, hlavně kup nový!!! Pokud by sis ho někde půjčoval na vyzkoušení tak to chce jistotu že tomu dotyčnému opravdu funguje (ne jen že si to třeba myslí) abys nestrávil pak zbytečně půl roku po servisech nebo laborováním kvůli tomu že byl taky vadný.
-
20:38:14 30.6.2009
mne robi to iste na 20V turbo ale ja mam v hajzli membranu na westgate:-(zacne ti aj cukat s autom?
-
20:30:27 30.6.2009
Přávě že nic nesvítí.... na čtečce jsem nebyl..
Popravdě jsem měl podezřená na MAP a na snímač otáček....
No koupím a uvidím.... ...
Dík za radu :)
-
20:28:51 30.6.2009
Bude to pravděpodobně některé z čidel sloužících k výpočtu směsi... ECU zařezává palivo tzv. Fuel Cut. Já měl to samé co popisuješ a byl to vadný MAP senzor, ale klidně to může být i jiným čidlem, předpokládám že Ti jednotka žádné chyby nehází nebo všechny když se ptáš :-)
-
19:25:42 30.6.2009
Zdravím všechny co mají 16v (T) i ostatní, řeším problém a nevím si už rady, chci se zeptat dřív než to dám do servisu.. Jednoho krásného dne mi motor nehtěl točit víc než 4tis ot. což docela nasere když zrovna předjíždíte,
Problém : při plném plynu to krásně jede z nízkých otáček, ale jakmile se to dostane k 4tis, tak jakoby motor zvadne (něco jak omezovač) jenže když přidávám plyn pomalu tak jedou otáčky klidně i do 7tis... nevím si už rady, mám podezření na nějaké čidlo řízení motoru, ale nerad bych měnil všechny (možná mi nic jiného nezbyde)
Tímto se táži všech co měly podobný (stejný) problém jako já čím to vyřešily..
Moc děkuji za odpovědi....