-
00:33:26 17.7.2009
marcin: asi nejlepsi je koupit budik Air/Fuel spolu se sirokopasmovou lambda sondou. Ted budu resit stejnou vec. Budiku egt bych se bal, protoze jak psal Marcel, nemusi to vypovidat o skutecnym stavu.
-
20:43:15 16.7.2009
Kluci, to je legrace
-
16:37:05 16.7.2009
na poučování nejsem dost chytr a nemám čas to tu psát furt dokola. egt je nejlevnější možnost jak včas zjistit že to tam uvnitř není v pořádku,ale musí být dobré vstřiky a těsnost aby 4 válce nezprůměrovaly ten pátý vadný
-
20:03:56 15.7.2009
marcel:tak v neratoviciach som pracoval tak rok v Spolane:-))inak motor by mal byt OK,ale to si myslim ja,trebalo by nato oko odbornika:-)načo ten EGT?da sa tym nieco sledovat?alebo vycitat z teploty vyfukovych plynov???pouc ma
-
00:07:34 15.7.2009
jes,Neratovice. k tomu turbu si objednej měřák egt,hezkej dodává luxor. soft a benz pumpu si pak dokoupíš. pokud máš načnuej motor tak si připrav tu samou sumu na dobrou repasi!
-
20:10:23 14.7.2009
tak kolo 300 by stacilo,a ecok okolo 1500-2000,podla toho ako sa mi bude chciet makat:-)))ale pocitam s tymi upravami az na zimu,inak ty si z neratovic?
-
20:05:19 14.7.2009
napiš kolik koní chceš a kolik éček máš,pak to pořešíme :-)
-
19:20:23 14.7.2009
marceltak bud spojenec a porad nejaku taktiku na tu vojnu.za vitazstvo budes odmeneny aj ty:-)
-
23:14:40 13.7.2009
dal ses na vojnu tak bojuj,jednou úpravou to nekončí :-)
-
00:57:03 13.7.2009
aha.ako cip a pumpu by som mohol este dat,ale neviem ako je natom spojka,a na tu sa chystam az cez zimu,ked nebude tolko roboty a budem doma,tu na dvore toho vela nenarobim:-(
-
00:38:58 13.7.2009
marcel asi chtel naznacit, ze ti to bez poradnyho chipu muze dost brzo shoret
-
21:35:36 12.7.2009
marcel,tak porad mi aby som ich nespalil,viem ze chces zarobit ale nie tak rychlo:-))))a co oststane veci co som sa pytal??vies poradit?
-
20:32:55 12.7.2009
pořádně to nalaď a až ti schořej písty tak dej vědět,mám jich ještě 5ks skladem
-
21:09:34 11.7.2009
zdarec Zarez,prepac ze ti idem do tematu,ale nechcem zakladat novy,takze menim turbo seriove za GT28R,mam par otazok.mam uz par veci povyberane,k turbu uz mam pristup a mam otazku ked poodpajam olejove hadice co k nemu idu bude tiect z nich olej???alebo ho mam spustit?dalej by som chcel dat aj regulator tlaku turba,ktory by som ovladal z kabiny,neviete o nejakom??čip zatial nedavam,je to naraz velka investicia:-)ale myslite ze sa nejako aj dvyhne vykon ked tam bude väčšie turbo?treba aj nejako ladit?ak ano,tak ako??dik za odpovede
-
01:06:20 1.7.2009
jelo jestli te to pohorsuje tak to necti ... nejsme ve skolce
-
19:13:05 30.6.2009
Turbína kde ? Tak to jsi teda drsňák,nebo spíš tvoje přítelkyně.
Já teda moderátoři vím že nemůžete sedět celej den na foru,ale tohle už je dost ne ?
-
14:11:30 30.6.2009
jde o to jak moc, třeba by stačil repas od Marcela a nebo zkus Patrika jesi nemá něco novějšího skladem :-)
-
12:46:31 30.6.2009
Cau lidi, potrebuju trosku poradit. Z laufu mi jdou pri jizde desny dymy (seda barva, smrdi po spalenym oleji), myslim ze je asi turbina v pici co ?? Jo, motor je to 20VT. Co myslite - repas turba bo novy, popripade jaky novy (kvalita za rozumnou cenu) ??