coupe....no začal bych 20Ventilem potom předělat výfuk to znamena vše včetně katu pryč nerez roura o prumeru 8cm zadny tlumic a mas stejny zvuk jako ja:-)nebo jako na videu...
tak nejak... kdyz je to nejaky dil od vyrobce co to ladil primo na ten typ auta tak tam + nakeho maleho spis ponika navic i mit muzes, ale jak to zacnes doma mastit tak pocitej spis koniky minus
ja to delam tak... najdu si velky kopec a tak v tretine nejaky strom nebo neco od ceho se odpichnu a naplno se snazim vyjet nahoru a tam kde mam tak 100-120 najdu dalsi bod, no a pak se jde na upravy a pri takovem tom domacim rypani do toho pokazde zjistim ze u toho dalsiho bodu uz nemam tu rychlost co tam byla predtim...
Napul souhlas..Precti si v radach a tipech sekci o vyfukach a je to.Nakonec prijdes na to ze nechat serie tlumice+ladeny svody+zavodni koncoa cast je na atmosfere to nejlepsi..Ja to tak mam s poslednim dilem od Ragazzonu a je to pecka.A rada.Na svodech a vyfucku pokud mozno nesetri,to se tu myslim schodnem..;)
mam 16V a zkousel sem za katem tlumic pryc, u zadniho kola tlumic pryc, koncovy tlumic pryc v ruznych kombinacich s trubkou nebo rezonatorem... vse totalne na hovno, nikdy to auto hlavne nejelo lip, spis mas kur*wsky problem se rozjet do kopce, proslapnes plyn do podlahy a zadny zatah, ale zase az to vyzenes do otacek tak pak zase nemas odpor a pak jede lip, jenze ja bydlim mezi kopeckama tak ti rovnou rikam jestli nejsi mestsky mazel tak se na tyhle upravy vyser nebo si kup VT a pak muzes delat co chces...
jedina jaks takz uprava at to jede a trosku lip zni je vyhodit uplne posledni tlumic a strcit misto neho pruchozi absorbcni... ty posledni dve slova si najdi na wikipedii nebo jinde co znamenaji, rozhodne to nema nic spolecneho s nejakym podelanym rezonatorem
nase atmosfery sou proste spocitane jak na sani tak na vyfuk a kdazde domaci dupani do toho ma akorat vysledek ze to nejde, nekdy to pravda i rve ale zase nejde... po kazde uprave si to zkus do poradneho kopce abys vedel cou udelal
na origo 16v koncovej laďák Rosi (někdy dávanej i jako origo) a od svodů trubka..jezdit se vtom dalo, nerušilo to... po úpravě motoru se v tom stále dalo jezdit, nerušilo to hlava ani po 300km nebolela.. pak praskla trubka v tlumiči, ten se musel vyměnit a místo něj šel levnej šit (jakejkoliv "tlumič" do 5000czk) a už to bylo horší..auto je slyšet z velký dálky, ale cestovat se v tom v případě použití "spuntu" dá, bez něj to bylo utrpení i 20km..