Doplnit

  • von Raven
    vilis jen naky teplomer treba na zavarovani co leze az na 100°C a zacnes na studenem aute, na teplem teplani hadice nepoznas
    ................
    all promaznu tu vsechny prispevky ktere nejsou k veci... az to poresi nocarret jak sem to navrh presunu tohle do spravne sekce
  • von Raven
    Vilis nejcastejsi kdyz nenahriva byva vada v termostatu no a ten co se otvira moc brzo tak poznas ze sto startnes a des do motoru drzet tlustou hadicu na chladic a do expansky das teplomer, no a jak ti zacne teplat hadica v ruce podivas s ena teplomer a des dovnitr auta a podivas na merak

    funkcni ti spusti kolem tech 80°C a najednou ti ztepla hadica, pokud se nahriva postupne tak uz neco neni dobre
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    mazáci si můžou natáhnout ovládačku k relé 1.stupně a spínat si sahary včas manuálně když vycítí problém. Jiní mazáci si na léto můžou klemovat odpor 1.stupně na přímo aby už onen první stupeň měl maximální fuk :-)
  • Luxor
    přehřívá se: - zavzdušnění systému
  • von Raven
    prehriva se v zime - asi spatna nemrnouci smes, ktera zamrzla v chladici
  • von Raven
    takze kdo ma naky napad tak doplnte pak tema smazu a dame to do rad a navodu

    Chlazeni motoru

    Optimální teplota je 80°C (měřeno na diagnostice), Termostaty fungují na 83°C a 85°C, první stupeň chlazení ventilátoru je při 92°C, druhý stupeň chlazení nad 100°C.
    Havarijně lze zapnout klimu – spouští ventilátor sahary okamžitě.
    V zimě trvá nahřátí motoru trošku déle než v létě, ale provozní teplota je 80°C v zimě v létě. Nelze se orientovat měřákem v palubovce, neukazuje přesně.

    - přehřívá se

    - nefunguje první stupeň chlazení ventilátoru
    - zarostlý chladič
    - chybí plast na přívod vzduchu z venku
    - nedostatečný přísun vzduchu
    - svody opřené o vrácečku vody

    - nenahřívá - vadný termostat (drží se kolem 60°C)